MoneyFor schreef:... ziet er nog niet eens zo gek uit voor $1300.
Voor 1300 dollar inderdaad niet. Helaas hebben ze er 7.000 voor betaald. En dan wordt het ineens toch wel een prijzige decoratie in je mancave, vooral als je bedenkt dat alles wat chroom lijkt, goedkoop plastic is
MoneyFor schreef:Ze hebben blijkbaar nog een mooie 250cc Seventy Two ook
MoneyFor schreef:... ziet er nog niet eens zo gek uit voor $1300.
Voor 1300 dollar inderdaad niet. Helaas hebben ze er 7.000 voor betaald. En dan wordt het ineens toch wel een prijzige decoratie in je mancave, vooral als je bedenkt dat alles wat chroom lijkt, goedkoop plastic is
Inderdaad, ...was nog maar net thuis toen ik het filmpje heb gezien, had beter in m'n bed gekropen ipv te posten
charlesb52 schreef: 02 jul 2023 09:46
Mooie kunst om naar te kijken, binnenshuis!
Inderdaad anderen geven het uit aan een schilderij en nu kan je voor een kleine 85K want daarvoor staat die te koop bij Cool Classic Club in Naarden
een ander stukje kunst in huis halen. Op de website van de verkoper kan je nog een aantal extra foto's bekijken.
MoneyFor schreef: 02 jul 2023 08:14
FLHT 1340 Electra Glide ( Nederlandse motor ) ... speciaal, .. mooi... ieder zijn smaak natuurlijk maar wel het nodig werk en verbeelding in opgegaan
MIjn maatje en ik hebben deze in zijn custom shop gebouwd.... wat een takkeklus. UIterlijk ging voor de techniek dus moesten wij alle techniek er in proppen zonder de lijnen geweld aan te doen... voorrem is een remkabel met een hoofdcilinder achter de koplamp bv
De klant heeft zelf al het plaatwerk gemaakt.
Draadboom is ook compleet custom gemaakt.
Laatst gewijzigd door choco op 03 jul 2023 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.