Even update van mijn kant,we zijn inmiddels verhuisd naar Bakel op 8 en 9 november zijn we overgehuisd,naar een dorp 20 minuten rijden van Mierlo af.
We hebben een soort van Amerikaanse bungalow,met 2 slaapkamers en nog een kleinere kamer waar Ger zijn muziek afdeling heeft staan,en ik kast met kelderstuff.
Grote huiskamer met open keuken,een grote badkamer met bad en een douche,en kast met wasmachine en droger,en klein zoldertje...
Maak binnenkort wel keer wat meer fotos.
Zijn 4 weken bezig geweest om het binnen in orde te maken .
Nu moet buiten nog, een grotere stal ,nieuwe poort,de tuin etc..
We hebben nu 488m2 eigen grond rondom onze bungalow , zelfs 2 eigen parkeerplaatsen en aan zijkant plek voor in toekomst eventueel een camper,hebben wel alvast klein aanhangertje gekocht altijd makkelijk
Ik ben nu dus ook naar nieuw ziekenhuis gegaan,in Helmond het elkerliek,wat een fijn ziekenhuis en wat een lieve mensen.
Gebruik sinds maanden een ander dagelijks medicijn tegen de migraine,en heb zowaar veel minder aanvallen,of ik voel het aankomen pak een rizatriptan en er is niks aan de hand.
Met mijn nek ondanks het verhuizen goed,heb in de auto al die tijd de nekkraag om gehad die de orthopedische chirurg uit Tilburg mij had voorgeschreven.
hmm fot is gedraaid,origneel recht??
Nu de laatste weken niet meer omgedaan,en nu weer iets meer aanvallen gehad,nek en hoofdpijn toch idee dat dat samenhangt,maar jongens voel me nadat ik nu medicatie tegen de zenuwpijnen slik stukken beter,ik slaap beter..
Hier in dit huis hoef ik minder bij te houden heerlijk
Ben oefeningen aan het doen om mijn nek en rug sterker te maken

,en wandel veel in de bossen,en dat gaat steeds langer en ik kan steeds grotere passen zetten..
Soms daarna natuurlijk weer pijnen in de benen,maar goed te doen.
Ik wil aan mijn nieuwe huisarts voor gaan stellen om de morfine af te gaan bouwen en terug proberen te gaan naar de tramadol......want morfine en buitenland is altijd ellende met aanvragen engelse verklaring.
En ik speel toch met de gedachte om een motor te gaan kopen en te kijken of het gaat....
Ik heb heel de zomer jaloers naar alle motorrijders gekeken als ze voor mijn auto zaten,en achterop oke ik zie meer,maar door passiever zitten misschien juist ook weer meer last.....
Hoop zo dat het gaat ,Ger zegt huur er maar eerst 1...is misschien ook,misschien wil ik in het gedachte zo sterk,dat zodra ik weer rij en klachten heb de zin weer over gaat
Maar aangezien mijn moto is Never Give Up wil ik het echt gaan proberen ,ik kan niet wachten
Maar ja een sportster 1200 weer ? of toch maar een jap met minder trillingen...(een goedkoop Japannertje ,want hoe lang ik nog kan rijden?) Merk interesseert me geen moer meer.
Als ik maar redelijk goed met mijn voeten aan de grond kan, goede rechte zithouding heb,de motor weinig trillingen doorgeeft en goede vering en windbescherming heeft en betrouwbaar is.....
Motorrijden daar gaat het me om,ik kan gewoon nog niet accepteren dat het echt niet meer kan...
Mijn lijf gaat op en af ,om vervelend van te worden...maar stiekem zie ik mezelf weer rijden en genieten
Dus ik ben op zoek naar het juiste model,merk......
Hopelijk gaat het goed,dus ik ga oefeningen doen en trainen ervoor...
Half januari naar nieuwe neuroloog,en eind januari of februari weer naar longarts voor controle...
Dat corona gedoe had me wel even bang gemaakt,want stel er komt door drukte in de ziekenhuizen een zwart scenario,en ik krijg het ,dan gaan ze mijn niet meer helpen omdat er bij mij staat longkanker stadium4 terwijl ik er al 7 jaar mee leef,en gevoel heb dat ik er nog wel langer mee leef!!
Maar goed ik probeer op te letten maar ga gewoon bij onze vrienden op bezoek en naar de winkel etc...
Morgen is aan niemand belooft
Maar ik heb zoń zin in 2021,dat corona virus krijgen we wel eronder,vaccineren ga ik uiteraard doen!! en pinkster weekend naar LA-TYKA in de Ardennen is geboekt
En hebben nog vouchers van de boottochten naar Engeland die we moeten gebruiken
Je moet mooie vooruitzichten hebben vind ik altijd.
Mocht het niet doorgaan krijgen we ons geld terug of voucher ...
Nou ik wens jullie allen heel erge fijne feestdagen toe..
en een Goed,Geweldig,Groots,Gelukkig maar bovenal Gezond 2021 toe

- foto van ons nieuwe huisje
fotos vanuit ons nieuwe huisje
toedeloe Karin