Beter een 16" van maken!

Je moet er dan wel één te pakken krijgen, ben al maanden naar op zoek en buiten de US nog geen enkel gevonden, spijtig genoeg.EP59 schreef: 12 aug 2018 21:20 ps, een hardtailsetje zit er zo op...……..
zie ook mijn projectje
Groet EP
Heb je deze zelf gemaakt of zo'n conversie kit gekocht? Vind ze bij Bad Ass aardig aan de prijs, maar wel goed gemaakt als ik dat zo zie..
Welke versie is dit, weet je dat nog? De deluxe versie misschien?roald schreef: 08 mar 2018 20:42
Tijdens een ritje op de brommer bij Bad-ass seats verzeild geraakt en een mooi klein zadeltje gescoord
![]()
Montageplaat heb ik zelf gemaakt, vind de prijzen sowieso fors voor zoiets simpels.Redrum schreef: 27 feb 2020 20:52Heb je deze zelf gemaakt of zo'n conversie kit gekocht? Vind ze bij Bad Ass aardig aan de prijs, maar wel goed gemaakt als ik dat zo zie..
Welke versie is dit, weet je dat nog? De deluxe versie misschien?roald schreef: 08 mar 2018 20:42
Tijdens een ritje op de brommer bij Bad-ass seats verzeild geraakt en een mooi klein zadeltje gescoord
![]()
Kan bij jouw motor allebei maar aangezien je nogal veel chroom hebt aan je motor, koplamp enz.. zou ik de lijn verderzetten en ze polijstenroald schreef: 09 mar 2020 17:24 ......
Oh ja, en die onderpoten van de voorvork, zwart spuiten of shaven en polijsten....![]()