Bedoel je zo’n lifetime hogmember pakket hahahadennis010 schreef: 31 mei 2022 23:27 Ik kom geregeld bij HD in Nieuwekerk a/d ijssel.. Ik moet zeggen... Ik heb deze ervaring niet als ik op m'n sportster aankom.... Maar dit zou ook met m'n uiterlijk te make kenne hebben...![]()
![]()
![]()
Dit is misschien een oplossing, kost 2 keer niets en kan je alle dagen een andere nemen .....dennis010 schreef: 18 jun 2022 10:10
................. Ohja.. En ik ben tot nu toe zelfs tatoo loos. Wil volgend jaar wel een sleef gaan zetten trouwens.Alleen moet nog een artiest en centjes hiervoor vinden. (Iemand wat aanraders omgeving Rotterdam?)
![]()
Dan ook deze er gelijk bij bestellen.MoneyFor schreef: 18 jun 2022 11:12Dit is misschien een oplossing, kost 2 keer niets en kan je alle dagen een andere nemen .....dennis010 schreef: 18 jun 2022 10:10
................. Ohja.. En ik ben tot nu toe zelfs tatoo loos. Wil volgend jaar wel een sleef gaan zetten trouwens.Alleen moet nog een artiest en centjes hiervoor vinden. (Iemand wat aanraders omgeving Rotterdam?)
![]()
Sleef.png
........ het inkleuren kan je dan voor de kleurboek houden![]()