EasyWim schreef: 30 apr 2021 20:33
Misschien niet een heel bijzondere fiets maar wel mooi. Mooie kleur tank en dat stuur staat 'm ook goed.
Mooi maar staat voor mij wat te hoog op z'n poten achteraan, ik wil alles altijd laag dan moet ik m'n benen niet zo hoog heffen
Klopt inderdaad, volgens mij hebben ze er een beetje een all road model van willen maken. Ook de banden zijn hierop aangepast. Het zal vast een lekkere gooi en smijt fiets zijn
Een FXBB Street Bob waarschijnlijk ... niet teveel fratsen, een nette fiets.
Ja tis net die eenvoud die het zo mooi maakt.
Is idd een Street Bob en ook op het punt gestaan om zo’n demo model te kopen. Maar zoals ik hem wou, beetje gelijk de foto’s van Thunderbike, zat ik al snel boven de 20K. Ze kunnen goed rekenen bij de dealer
En toen kwam de Roadster op mijn pad en was ik verkocht.. die peanut tank doet het hem steeds weer voor mij
Harley uit ‘96 met 350 Rotax blok en meer “geleende” onderdelen! Toch schijnen er 1500 st gemaakt te zijn van dit model. Ik weet niet of hij nou heel mooi is maar bijzonder is ie wel
Deze staat deze week in de picture bij Thunderbike. Ik vind die mat blauwe kleur en die dikke handlebars echt geweldig. Maar ik besef ook wel dat die handlebars op een Sportster nooit zouden staan, bij deze softail Fatboy staat het zeker wel!
Ik wist niet zo goed of deze in de sectie 'lelijk' of 'mooi' thuishoort. Laten we het houden op 'bijzonder'. Het lijkt mij een heerlijke stoplichtsprinter voor in de stad (misschien wel eerst even een andere achterband erop zetten). O ja, niet mee in de stortregen rijden
EasyWim schreef: 15 dec 2021 19:36
Ik wist niet zo goed of deze in de sectie 'lelijk' of 'mooi' thuishoort. Laten we het houden op 'bijzonder'. Het lijkt mij een heerlijke stoplichtsprinter voor in de stad (misschien wel eerst even een andere achterband erop zetten). O ja, niet mee in de stortregen rijden