Ja, mooi strak!!!
Volgens mij nog het Screamin’ Eagle zitje met de drukknoppen... Wow!
1250...... 18”.....
Mooi om langs het terras (
Mooi maar staat voor mij wat te hoog op z'n poten achteraan, ik wil alles altijd laag dan moet ik m'n benen niet zo hoog heffenEasyWim schreef: 30 apr 2021 20:33 Misschien niet een heel bijzondere fiets maar wel mooi. Mooie kleur tank en dat stuur staat 'm ook goed.
Klopt inderdaad, volgens mij hebben ze er een beetje een all road model van willen maken. Ook de banden zijn hierop aangepast. Het zal vast een lekkere gooi en smijt fiets zijnMoneyFor schreef: 30 apr 2021 20:41Mooi maar staat voor mij wat te hoog op z'n poten achteraan, ik wil alles altijd laag dan moet ik m'n benen niet zo hoog heffenEasyWim schreef: 30 apr 2021 20:33 Misschien niet een heel bijzondere fiets maar wel mooi. Mooie kleur tank en dat stuur staat 'm ook goed.![]()
Het schijnt dat ie off road ook aardig mee kan ,dus ja van alles een beetje klopt wel
EasyWim schreef: 22 jun 2021 20:19![]()
Heel bijzonder model. Het lijkt wel een ode aan alles wat ze ooit gemaakt hebben in 1 model gestopt
![]()
![]()
Van wat ik gelezen had was dat inderdaad het geval, enkel de bandjes een beetje aanpassen voor het off road werk.bow schreef: 22 jun 2021 21:25 Het schijnt dat ie off road ook aardig mee kan ,dus ja van alles een beetje klopt wel
Ja tis net die eenvoud die het zo mooi maakt.MoneyFor schreef: 10 aug 2021 16:20
Een FXBB Street Bob waarschijnlijk ... niet teveel fratsen, een nette fiets.