Effe voorstellen
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
- scheurneusje
- 900-999
- Has thanked: 879 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
Re: Effe voorstellen
Jij moet ook wat te doen hebben he...
Denk je koopt er geen voor terug zodat je ruimte hebt om een ratbike te maken
Mooie bike,maar jij koopt allemaal van die showroom modelekes,je kunt beter een ouwe kopen en die opknapen veel meer goesting aan of hoe zeggen jullie dat
Denk je koopt er geen voor terug zodat je ruimte hebt om een ratbike te maken

Mooie bike,maar jij koopt allemaal van die showroom modelekes,je kunt beter een ouwe kopen en die opknapen veel meer goesting aan of hoe zeggen jullie dat

Never Give Up

- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
Re: Effe voorstellen
De Fat Bob zat al in m'n hoofd vanaf het moment dat die uitkwam en alles is in één keer zeer snel gegaan, verleden zaterdag ging ik gewoon een ritje maken met mijn Break en aangekomen bij de dealer om een kijkje te nemen naar de nieuwe lineup, heb ik dan een onverwacht proefritje gehad. Ze hadden bij de dealer beide modellen staan voor de verhuur en kreeg de mogelijkheid om er mee te rijden. Na een 5 min was de keuze al gemaakt want ik twijfelde tussen de Bob en de Boy. De Boy was me te klassiek als alle andere Harley's maar de Bob daarentegen was super wendbaar. Je moet weten dat ik net m'n GSXR had verkocht en de Bob is geen GSXR maar sluit beter aan bij die gedachte dan de Boy ooit zou kunnen. Dus na de testritjes terug bij de dealer even overlopen wat die op stock had want het moest een 114 zijn en dat was een glanzend zwarte, mat zwarte en de witte. Daar ik allemaal al zwarte had en de witte iets gelijk anders was... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zou gedacht hebben om een witte te kopen mocht ik hem niet in het echt hebben gezien. Dus de deal gesloten en afspraak gemaakt voor levering dinsdag avond, deze avond dus. Krijg ik telefoon enkele uren nadat ik weg was bij de dealer of dat hij dezelfde avond ( zaterdag ) hem nog niet mocht leveren omdat die toch in de omgeving was. Dus heeft die hem thuis afgeleverd zelfs zonder dat ik maar 1 euro had betaald en mocht het maandag, gisteren dus overmaken.....moet ik er toch echt betrouwbaar uitzien niet

Wat projectjes betreft, die heb ik al klaarstaan voor komende winter he Karin dat heb je gezien, en in de winter kan lekker alles in de garage vooraan en heb ik ruimte zat voor de build achteraan
Dan is ook meteen de Iron aan de beurt voor de motor upgrade, dus weet nog wel wat doen. Ondertussen verander ik wat aan de Bob en heb de lelijke trekhaak zondag al verwijderd en een deftige steun gemaakt in het spatbord, lijk voor mij althans veel mooier.

Nu ga ik nog knipperlichten maken voor vooraan a la Thundebike, maar deze maak ik ze zelf uit een alu blokje en de ledjes koop ik voor 8 € het stuk. ( nee niet bij Ali
)
Ben ondertussen bezig zelf een steun te maken voor die afgebroken alu motorplaat van jou, ga ze in één keer vervangen door een metalen, ook de as die wat scheef was maak ik meteen een andere voor.

Na het lassen maak ik het gat op diameter en snij ik de schroefdraad erin, en komt er nog een extra latje op van een mm of 6 om het geheel wat stijver te maken. Ben nu enkel aan het wachten op m'n TIG want bleef wat op m'n honger zitten en alles met de elektrode lassen is toch niet zo netjes.

Wat projectjes betreft, die heb ik al klaarstaan voor komende winter he Karin dat heb je gezien, en in de winter kan lekker alles in de garage vooraan en heb ik ruimte zat voor de build achteraan

Nu ga ik nog knipperlichten maken voor vooraan a la Thundebike, maar deze maak ik ze zelf uit een alu blokje en de ledjes koop ik voor 8 € het stuk. ( nee niet bij Ali

Ben ondertussen bezig zelf een steun te maken voor die afgebroken alu motorplaat van jou, ga ze in één keer vervangen door een metalen, ook de as die wat scheef was maak ik meteen een andere voor.

Na het lassen maak ik het gat op diameter en snij ik de schroefdraad erin, en komt er nog een extra latje op van een mm of 6 om het geheel wat stijver te maken. Ben nu enkel aan het wachten op m'n TIG want bleef wat op m'n honger zitten en alles met de elektrode lassen is toch niet zo netjes.