Re: Besloten hem te houden.
Geplaatst: 15 jan 2022 17:37
Die koppeling is echt top, ga je tevreden van zijn 

https://www.sportsters.nl/forum/
Koppeling gaat er morgen waarschijnlijk in dus daar kan ik nog niets over zeggen. Dat zou Peet van Peet’s HD Service doen. Maar qua conversie en de rest van de spulletjes ben ik zoals ik nu al merk aanzienlijk vooruit gegaan. Komend seizoen wil ik eens kijken wat hij nu levert op de dyna bank en daarna nog een keer met nieuwe koppen.botoo schreef: 15 jan 2022 22:48 Hoe bevalt de upgrade to nu toe? en waar (rpm) heb je gevoelsmatig de meeste winst? en ben je tevreden? (lijkt me wel gezien de nieuwe koppeling en de verdere plannen)
is er een speciale reden dat je niet voor "gewoon " S&S gegaan bent ?MichelV schreef: 15 jan 2022 23:25Koppeling gaat er morgen waarschijnlijk in dus daar kan ik nog niets over zeggen. Dat zou Peet van Peet’s HD Service doen. Maar qua conversie en de rest van de spulletjes ben ik zoals ik nu al merk aanzienlijk vooruit gegaan. Komend seizoen wil ik eens kijken wat hij nu levert op de dyna bank en daarna nog een keer met nieuwe koppen.botoo schreef: 15 jan 2022 22:48 Hoe bevalt de upgrade to nu toe? en waar (rpm) heb je gevoelsmatig de meeste winst? en ben je tevreden? (lijkt me wel gezien de nieuwe koppeling en de verdere plannen)
Ik heb al een mail naar de info pagina van NHRS gestuurd over het hoe en wat het beste is voor het normale snelweg gebruik aan geflowde koppen, maar nog geen antwoord. Het bedrijf is er officieel ook mee gestopt dus ik weet ook niet of Dan nog wel eens die mail checkt anders moet ik hem even via een andere weg om advies zien te vragen. Maar gaat goed komen.
Goeie vraag, waaraan ik dan ook nog graag de optie Hammer Performance wil toevoegen.bert111 schreef: 16 jan 2022 11:00
is er een speciale reden dat je niet voor "gewoon " S&S gegaan bent ?
Dat begreep ik ook, dat @RedRider er mee rijd. Maar Dan is helaas met NHRS gestopt. En tot op heden reageert hij niet op mijn mail. Ik zag hem wel op een Amerikaans forum voorbij komen. Anders moet hem eens een chatbericht sturen met mijn vragen.
Dit bedrijf heeft de sporen in de racerij verdient en heeft ook diverse records op hun naam. Dit heeft mij voor NHRS doen kiezen en niet voor S&S of Hammer. De eigenaar, Dan, zie ik nog steeds wel eens voorbij vliegen op een dragstrip.
Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen. Ik lees op internet dat het kwalitatief een van de beste vervangingskoppelingen is, maar dat hij wel zwaar gaat.MichelV schreef: 15 jan 2022 17:36 Weer een stukje dichter richting het eind resultaat. Volgens zeggen een top koppeling gekocht. Barnett Scorpion. Hopelijk voldoet hij aan de verwachtingen. Volgende op het verlanglijstje is een olie koeler van Jagg. Maar die ik wil is even niet leverbaar. Dan nog nieuwe koppen en klaar.![]()
![]()
Tool zat er niet bij. Die had ik dan moeten kopen of lenen. Daarom laat ik hem ook monteren. Hij is besteld via Mororcycle Storehouse maar was niet op voorraad en moest uit Duitsland komen geloof ik. En zwaar gaan? Er zitten meerdere sets veren bij met verschillende sterktes. Je kan ze ook om en om plaatsen waardoor je weer een andere verhouding gaat krijgen. Begreep dat hij bij mij 65 pond veren heeft gebruikt.Dorski schreef: 16 jan 2022 20:39Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen. Ik lees op internet dat het kwalitatief een van de beste vervangingskoppelingen is, maar dat hij wel zwaar gaat.MichelV schreef: 15 jan 2022 17:36 Weer een stukje dichter richting het eind resultaat. Volgens zeggen een top koppeling gekocht. Barnett Scorpion. Hopelijk voldoet hij aan de verwachtingen. Volgende op het verlanglijstje is een olie koeler van Jagg. Maar die ik wil is even niet leverbaar. Dan nog nieuwe koppen en klaar.![]()
![]()
Ben zelf ook op zoek en deze staat hoog op het lijstje.
Zat de compressie tool erbij om hem te monteren?
Waar heb je hem aangeschaft?
Sorry, ik zal het niet meer doen. Dacht ere wie ere toekomt. Ik zal het weghalen waar dat gaat. Ik kan het alleen niet weghalen zie ik, maar als jij het wel kan mag dat. Want dat was niet mijn bedoeling.Peke schreef: 17 jan 2022 17:13 Hoe vaak ga je nog zeggen?
Die mag bijna wel sponsor worden zo vaak heb je het al vermeld![]()
We hebben ook al een wonderolie-topic, dit kan er ook nog wel bij.MichelV schreef: 17 jan 2022 18:47Sorry, ik zal het niet meer doen. Dacht ere wie ere toekomt. Ik zal het weghalen waar dat gaat. Ik kan het alleen niet weghalen zie ik, maar als jij het wel kan mag dat. Want dat was niet mijn bedoeling.Peke schreef: 17 jan 2022 17:13 Hoe vaak ga je nog zeggen?
Die mag bijna wel sponsor worden zo vaak heb je het al vermeld![]()
Hahahah het maakt me niet uit hoor maar het viel me op. En ere wie ere toe komt idd.MichelV schreef: 17 jan 2022 18:47Sorry, ik zal het niet meer doen. Dacht ere wie ere toekomt. Ik zal het weghalen waar dat gaat. Ik kan het alleen niet weghalen zie ik, maar als jij het wel kan mag dat. Want dat was niet mijn bedoeling.Peke schreef: 17 jan 2022 17:13 Hoe vaak ga je nog zeggen?
Die mag bijna wel sponsor worden zo vaak heb je het al vermeld![]()
Prachtig! Clutch porn is dat gewoon! Ben jaloers!MichelV schreef: 17 jan 2022 12:50 Net een foto ontvangen van Peet, van Peet’s HD Service en de koppeling zit erin. Het is echt een plaatje, die koppeling, alleen jammer dat je er helemaal niets van ziet.![]()
![]()
Ik geloof dat er standaard 48 pk in heeft gezeten. Dus valt mij ook tegen. Er was nog iets te halen uit de lucht/brandstof verhouding, maar dat laten we maar even totdat die andere koppen erop zitten.MoneyFor schreef: 06 feb 2022 07:25 Valt me inderdaad ook wat tegen na de gemaakte kosten en mods, uit m'n hoofd heeft een huidige 883 heeft 52pk en een 1200 67pk.