custom zadel, hoe beugels monteren?

Welke extra's voor je motor, kleding, helmen, niet horend bij de andere technische forums.
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

custom zadel, hoe beugels monteren?

Ongelezen bericht door brede aap »

Ik heb een extra duozadel zonder montagedingen onderop, keer gekocht. Hoe maken ze die er op als het zadel al bekleed is? Popnagels lijken me een beetje tricky ivm de veiligheid.
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: custom zadel, hoe beugels monteren?

Ongelezen bericht door scheurneusje »

brede aap schreef: 28 feb 2018 20:14 Ik heb een extra duozadel zonder montagedingen onderop, keer gekocht. Hoe maken ze die er op als het zadel al bekleed is? Popnagels lijken me een beetje tricky ivm de veiligheid.
ik heb ze eens gezien met zuignapen :? ,dat vond ik al hmmmmm maar best vaak gezien dus zal wel zo horen... :)
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: custom zadel, hoe beugels monteren?

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Het zadel dat ik heb laten maken voor mijn Breakout door Thunderbike heb ik zelf ook nog moeten voorzien van de montagebeugels en dit is gewoon met popnagels gebeurd. De voorste beugel 3 stuks en de achterste 2 stuks. Let wel het is de "driverseat" en op een breakout ligt die al wat dieper op zich in het frame maar ik meen dat een goede popnagel ook in jouw situatie moet voldoen.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

Re: custom zadel, hoe beugels monteren?

Ongelezen bericht door brede aap »

okeee.. dan mogen het wel echte popnagels zijn en niet uit een karwei-knakenbak...
dank voor de info.. aan de binnenzijde van het zadel kan ik niet komen inderdaad en lassen zou te heet worden..
Plaats reactie