Nou even paar daagjes naar de eifel geweest met carin en frank..
Ik heb serieus even gedacht hij gaat de deur uit!!
Eerste dag na drank en eet stop bij hotel lange man vlakbij monschau, wilde hij niet starten,hij wilde aanslaan en vervolgens was alle stroom weg.........om ns een tijdje weer stroom te geven,willen starten klik weer alle stroom weg
Gelukkig iemand mee die er wat verstand van heeft en zei je bimetaal springt eruit dus ergens kortsluiting..
Inderdaad plus van accu zat behoorlijk los en zat corrosie op.
Door vriendelijke ducati rijder die kleine staalborstel bijhad en frank die het gefixed had,konden we na half uurtje a drie kwartier vertraging weer verder...
Dag 2
ger verremd zich en reed in bocht tegen een bult zand met gras aan(gelykkig vrij zacht)gevolg kapot knipperlicht en verbogen stuur,pijnlijk been en gedeukt ego..dus na 96 km terug in hotel .
Met pijp stuur wat rechter gebogen zodat we dag erop toch kunnen rijden...
Dag 3 tot zon 40 km voor hotel ging nog alles prima,we moesten met veerboot over de rijn en het was heel warm.
wil ik hem starten doet hij het niet,en toen lukte het weer wel even met hierop een hele harde knal en ik zie mijn luchtfilter op en neer gaan en de rook ervan af komen.
Probeer het nogmaals,maar hij klinkt anders en doet niks.....
Pfff de slagbomen gaan open,ik zit op een motor die het niet doet en voor me een steile helling die ik op moet

Ik kan hem net over de plaat heen af krijgen en moet even wachten mijn longen zijn overbelast hijg hijg,
achter me balen ze,ik houd 1 rij op......
Ik heb geen conditie meer om hem alleen omhoog te duwen dus moet wachten todat ger en carin mij komen duwen...
Maar die moeten bovenaan eerst ook veilige plek zoeken om motor neer te zetten.
Frank heeft gekneusde enkel dus die kan niet duwen..
We laten hem afkoelen en proberen het nogmaals en nogmaals etcetc de accu raakt leeg.
We proberen hem in zijn 2 aan te duwen,nee niks nada .
Ben boos

en baal dat hij alweer stilstaat k...motor roep ik hij gaat op marktplaats

heb een hekel aan motor die niet start.

We duwen hem naar pizzeria op parkeerplaats waar we wat drinken en wachten
Ik open de anwb app en vraag hulp bij startprobleem...kan tot 2 uur duren....
Het is inmiddels half zes savonds
Het zint me niet en loop naar mijn motor en bekijk en voel aan mijn luchtfilter...oehhh die zit helemaal los.
Frank die best wel technisch is zegt ooh das mss het probleem,
mijn carberateur is van spruitstuk af

We hebben geen torx bij ooh toch wel,we duwen het rubber en de carberateur terug...
ondertussen komt de adac...
Sneller als verwacht..

We zeggen tegen de monteur dat we het euvel waarschijnlijk weten,hij geeft aan geen verstand van harleys te hebben....waarom sturen ze รผberhaupt iemand die weinig verstand heeft van motors .?
Maar goed met zijn gereedschap en acculader krijgen we hem aan de praat..
Gelukkig we moeten nog zon 40 km naar hotel rijden waar we tegen zeven uur aankomen...
Kan goed zijn dat dat stotteren en inhouden van laatste tijd ook door het slecht vastzitten van de bouten van luchtfilter is geweest....
Volgende dag start hij meteen gelukkig, maar we kunnen weer niet mijn gemaakte route rijden want er is hevige regen voorspeld.
En het regent als we aanrijden.
Gelukkig hebben we maar 15 minuten door de regen hoeven te rijden.
En zijn we via de snelweg naar huis gegaan, om om half 1 smidags droog thuis aan te komen,geen trubel meer gehad.....gelukkig...
Nou hopelijk geen trubel meer.......grrrrrr
We willen het rubber aan spruitstuk en carberateur met loctite vastmaken,me vraag me af of je dan bij een backfire niet meer schade krijg,nu vliegt alles eraf, maar waarom zelfs moeren van ontluchting is ons een raadsel,of monteur die paraplutje heeft goed gezet moet het niet vast genoeg hebben gemaakt...
Ben ik blij achteraf dat dit niet in Schotland is gebeurd
Gisteren middag naar Maastricht geweest voor ct scan terugweg sloom door drukte...volgende week dinsdagmiddag uitslag...
Spannend of alles zonder de medicatie nog stabiel is gebleven...
Trouwens verder heel fijn gereden en voor pinksteren al geboekt bij boeles place