Ik ben Kris en woon in Oost Vlaanderen - Belgie.
Motorrijden zit in m'n bloed, van kinds af was ik gefascineerd hierdoor en ben door de jaren heen de tel kwijt geraakt van hoeveel ik er inmiddels heb gehad. Tot over enkele jaren vond ik alleen mijn gading in snelle race motoren, de echte racerij heb ik achter mij gelaten sinds 1995 maar op de baan kon ik er geen afscheid van nemen en heb dus nog steeds een GSXR1000 in m'n bezit voor de dagen dat ik het niet kan houden

Inmiddels heb ik ook 3 Harley's in de garage staan waaronder 2 Sporty's, een 2000 - XL1200S die ik momenteel helemaal aan het verbouwen ben en een 2017 - Iron 883 die ik onmiddellijk na aankoop mijn eigen heb gemaakt door de nodige subtiele aanpassingen aan te maken. De ander Harley is een FXSB Breakout van 2016 die ook nog de nodige veranderingen moet ondergaan om hem helemaal naar mijn zin te maken. Voor diegene die interesse hebben in m'n Harley's kunnen die bekijken op mijn websites die in mijn onderschrift vermeld staan.
Verder heb ik nog een 2016 - GL1800 Goldwing voor de wat langere uitstapjes met de vrouw

Voila, tot hier de korte voorstelling en hoop te kunnen bijdragen aan het forum.
mvg Kris.