Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ruimdenkend als we zijn....
Gebruikersavatar
bendix
350-499
350-499
Berichten: 399
Lid geworden op: 21 sep 2015 22:13
Locatie: Zeist
Has thanked: 97 times
Been thanked: 136 times
Contacteer:

Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door bendix »

In Japan denken ze over veel zaken wat anders dan hier. Maar het gaat ook over zelfbouw motoren en lekker veel herrie. Kijk maar eens naar dit videootje. Er zijn er maar een paar op YOUTROEP. Zoekwoord is dan Autorace.

https://www.youtube.com/watch?v=RTKhdwFKDv0

of deze:

https://www.youtube.com/watch?v=NPkRkemiQTI
en weer zonder een echte.... :lol:
Gebruikersavatar
Patman
350-499
350-499
Berichten: 469
Lid geworden op: 21 sep 2015 07:45
Has thanked: 27 times
Been thanked: 122 times

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door Patman »

Lache zeg!
Gebruikersavatar
bendix
350-499
350-499
Berichten: 399
Lid geworden op: 21 sep 2015 22:13
Locatie: Zeist
Has thanked: 97 times
Been thanked: 136 times
Contacteer:

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door bendix »

Prachtig toch? Zelfbouw motoren zonder remmen en twee versnellingen. Eigenlijk is het gokken maar dat geeft niks.

Afbeelding

Afbeelding
en weer zonder een echte.... :lol:
Gebruikersavatar
bendix
350-499
350-499
Berichten: 399
Lid geworden op: 21 sep 2015 22:13
Locatie: Zeist
Has thanked: 97 times
Been thanked: 136 times
Contacteer:

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door bendix »

en weer zonder een echte.... :lol:
Gebruikersavatar
Patman
350-499
350-499
Berichten: 469
Lid geworden op: 21 sep 2015 07:45
Has thanked: 27 times
Been thanked: 122 times

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door Patman »

Ja vind het wel leuk om te zien, knutselwerken.
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 882 times
Been thanked: 377 times
Contacteer:

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Maar bij dat eerste filmpje starten ze steeds opnieuw..gek doen ze maar 1 ronde?
Dacht bij 2 e filmpje waar laten ze de benzine in een flesje?
En dat dan autorace noemen is gestoord toch.
Wel leuk om te zien een keer .
Maar verder...... ......
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2523 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Even heel wat anders. FUNAGASHI of AUTORACE

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Heerlijk!
@Bon 🤔?
A0169883-0E7C-4B4A-B09D-3F233B5F8789.jpeg
A0169883-0E7C-4B4A-B09D-3F233B5F8789.jpeg (128.62 KiB) 16461 keer bekeken
Plaats reactie