Motogadget led achterlichtjes

Ontsteking, verlichting en meer...Van accu tot zekering!
Lisa
5-9
5-9
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Motogadget led achterlichtjes

Ongelezen bericht door Lisa »

IMG_4613.png
IMG_4613.png (908.04 KiB) 314 keer bekeken
Ik heb onlangs deze hele toffe (vind ik) Motogadget 3 in 1 led lampjes gekocht.. die zouden moeten passen op de plek waar de huidige standaard lampen zitten.. echter.. er zit ontzettend veel ruimte tussen.. de fender strut is daar niet plat (in de uitsparing) terwijl de onderkant van het lampje wel plat is.. (waar het schroefje zit gaat het prima dat kan je netjes strak aansluiten maar ‘het kontje’ van het lampje zweeft) heb al zitten kijken of het opgelost kan worden door er bijvoorbeeld een rubberen ringetje oid tussen te plaatsen maar dat lijkt ook niet te werken.. beste zou zijn om de fender strut wat tikjes te geven :? maar dat lijkt me niet de bedoeling.. herkent iemand dit probleem?
charlesb52
*
*
Has thanked: 2544 times
Been thanked: 1715 times
Contacteer:

Re: Motogadget led achterlichtjes

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Ken het probleem niet, maar je zou met Motogadget contact kunnen opnemen; ze staan bekend om hun goed passende, en duurdere, spullen.
MoneyFor
3000+
3000+
Has thanked: 1493 times
Been thanked: 1754 times
Contacteer:

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Ken het probleem zelf ook niet maar ik zou in bv TPU een passend stukje printen en dan lijkt het net of het hoort zo ....
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
RC roadster
900-999
900-999
Has thanked: 492 times
Been thanked: 488 times

Ongelezen bericht door RC roadster »

Best eens contact opnemen met de leverancier. misschien het verkeerde besteld. Of mogelijks weet deze een oplossing.
Lisa
5-9
5-9

Dank voor jullie reacties! Inmiddels contact met Moto Gadget en die zeggen dat het aan mijn Fender Strut ligt.. gisteren maar even naar de Harley dealer gereden en volgens hun hoort het design zo en zijn het de lampjes.. er is namelijk een klein ‘bobbeltje’ aan de onderkant vh lampje waar er gegoten/gesoldeerd is en daardoor past hij niet plat op de fender strut..
volgens Motogadget is er niks mis met het lampje en is het het design van mijn fender strut.. 🙄 dus..
wel jammer dat Motogadget pretendeert dat dit lampje op ALLE harleys van 1993 en up past want dat is dus helaas niet het geval..
nu maar even bedenken of ik zelf ga knutselen met printers/rubbertjes oid of dat ik ze retour stuur en op zoek ga naar iets anders.. 🤔
Dacht hou jullie even op de hoogte 😏
charlesb52
*
*
Has thanked: 2544 times
Been thanked: 1715 times
Contacteer:

Ongelezen bericht door charlesb52 »

De winkel die het verkoopt is uiteindelijk verantwoordelijk en moet het met Motogadget regelen; hun probleem, niet het jouwe.
MoneyFor
3000+
3000+
Contacteer:

Mocht je alsnog overwegen om ze te plaatsen, toon even met een/enkele foto's het probleem. Dan kunnen we nog meer meedenken voor een oplossing, ik heb al tal
van zaken aangepast die soms zelfs niet voor het desbetreffende model zijn gemaakt.

Neem nu de Kodlin 3 in 1, ook geen goedkoop item, dat zou ook moeten passen op de Softail strut en dat doen ze ook als je snel tevreden bent tenminste. Ze staan
daar minimaal 4mm teveel naar achteren en volgen de strut uitstulping niet, dat is iets waar ik niet van slaap :lol: ... dus los ik het op.
Afbeelding
Lisa
5-9
5-9

Fotos bijgevoegd.. van mijn fender strut, het ‘bobbeltje’ aan de onderkant vh lampje en van de ruimte die er daardoor dus ontstaat.. 😬

Heel herkenbaar hoor.. ik wil ook niet zomaar opgeven.. 😂
Bijlagen
IMG_4654.png
IMG_4654.png (1.62 MiB) 211 keer bekeken
IMG_4658.png
IMG_4658.png (1.05 MiB) 211 keer bekeken
IMG_4659.png
IMG_4659.png (1.49 MiB) 211 keer bekeken
MoneyFor
3000+
3000+
Contacteer:

Met uitzondering van dat bobbeltje heeft deze Motogadget echt wel een vlakke ondergrond nodig om mooi aan te sluiten, dit vind je meer terug op de struts van de M8 Softails.

Nu bij jou zou ik vertrekken om iets in 3D te tekenen en printen dat de kromming heeft van je originele knipperlicht houder en vervolgens een vlakke bovenzijde met uitsparing voor dat bobbeltje en doorgang aansluitkabel. Vergt al een beetje vaardigheid in het 3D tekenen en zou zelf eerst proberen in PETG of ABS, TPU lijkt me hier niet echt nodig alhoewel dat wat meer tolerantie geeft en fungeert als afsluitrubber zodat het net echt lijkt ;)

Ik heb een tijdje terug nog iets gepost wat ik getekend en geprint heb om 3 in 1 lichten te monteren op mijn Nightster, niet van oem te onderscheiden.

In ieder geval suc6 en hou ons op de hoogte !
Afbeelding
Plaats reactie