Nieuw!

De persoonlijke verhalen van de leden.
Lisa
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2026 09:15
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Voorstellen

Ongelezen bericht door Lisa »

Goedemiddag!
Ik ben lid geworden omdat ik een vraag heb mbt de achterlichtjes van mijn sportster; die zal ik netjes in de elektriciteit/verlichting topic stellen.. maar ik zal me ook even voorstellen!
Mijn naam is Lisa en ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een sportster 1200 XL NS iron uit 2019! Heel blij mee!! Hier en daar ben ik al wat kleine veranderingen aan het doorvoeren (afdekdopjes/covers/handvatten e.d.) en nu loop ik dus tegen een dingetje met de verlichting aan.. hoog op de verlanglijst staat ook een nieuwe uitlaat/luchtfilter omdat het nu net is alsof ik op een elektrische fiets rij als ik naast de basani’s van mijn man rij 🤣 maar eerst maar even een seizoen rijden.. hoeft niet allemaal in 1 keer..
Veilige kilometers allemaal!
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1297
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 350 times
Been thanked: 408 times

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Peke »

Welkom bij SON
Gebruikersavatar
Kees
350-499
350-499
Berichten: 391
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:49
Locatie: West Brabant
Has thanked: 3 times
Been thanked: 75 times
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Kees »

Welkom bij SON.
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 460
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 260 times
Been thanked: 259 times

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door ronnie »

Hoi Lisa :joehoe:
Een warm welkom uit het zuiden
Gas erop !
Lisa
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2026 09:15
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Nieuw!

Ongelezen bericht door Lisa »

Mijn bericht is helaas verdwenen dus we proberen het nog een keer! :D
Mijn naam is Lisa en ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Sportster 1200XL NS Iron uit 2019.. ik kwam bij dit forum terecht omdat ik tegen wat technische dingetjes aanliep mbt mijn achterlichtjes dus mijn vraag daarover heb ik netjes bij de elektriciteit/verlichting topic gesteld.. maar er gaat hier dus een wereld voor me open.. leuk hoor allemaal trotse sportster rijders! Ik ben druk bezig met allerlei kleine aanpassingen (handvatten/afdekdopjes/covers ed) en nu dus met mijn achterlichtjes.. ben me ook aan het oriënteren op een nieuwe uitlaat/luchtfilter ed omdat ik het gevoel heb dat ik op een elektrische fiets rij als ik naast mijn man zijn Basani’s rij.. :girlhaha: dus daar wil ik in de toekomst wel wat aan doen!
Veilige kilometers allemaal!
Bijlagen
IMG_4614.png
IMG_4614.png (4.08 MiB) 215 keer bekeken
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 29 mei 2026 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Samengevoegd
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 460
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 260 times
Been thanked: 259 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door ronnie »

Hoi Lisa :joehoe:
Leuke Iron. Avon grips ?

...en qua oriëntatie: Supertrapp en K&N ;)

Je vorige bericht staat er trouwens nog
Gas erop !
Gebruikersavatar
choco
350-499
350-499
Berichten: 465
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 834 times
Been thanked: 274 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door choco »

@Lisa Welkom vanuit Westfriesland en succes met je veranderingen.
Keep the rubber side down
Lisa
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2026 09:15
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door Lisa »

@ronnie inderdaad avon grips.. 🙂
Bedankt voor de uitlaat/filter tip! :thumbs:

Ik zag idd ook dat mijn vorige bericht er nog op stond.. omdat er een reactie op was dacht ik dat diegene het geschreven had.. 🙄 even verder kijken dan mijn neus lang is..
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Veel SON- en Sportsterplezier Lisa!!
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3372
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1481 times
Been thanked: 1742 times
Contacteer:

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Welkom bij SON
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frans62
100-199
100-199
Berichten: 171
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 95 times
Been thanked: 135 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door Frans62 »

welkom hier een een groet uit het noorden des lands :joehoe:
Gebruikersavatar
RC roadster
900-999
900-999
Berichten: 919
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 491 times
Been thanked: 487 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door RC roadster »

Welkom ;) .
Gebruikersavatar
Dorski
350-499
350-499
Berichten: 415
Lid geworden op: 24 jul 2020 15:01
Locatie: Brabant
Has thanked: 54 times
Been thanked: 147 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door Dorski »

:welcome:
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 147 times

Re: Nieuw!

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Hoi Lisa,

Welkom bij het forum, mooie 1200 Iron heb je in je bezit. Ik heb diverse onderdelen waaronder een set Vance & Hines shortshots liggen.

Stuur me even een PB en dan kunnen we kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Gr. Alex
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Plaats reactie