Ik ben lid geworden omdat ik een vraag heb mbt de achterlichtjes van mijn sportster; die zal ik netjes in de elektriciteit/verlichting topic stellen.. maar ik zal me ook even voorstellen!
Mijn naam is Lisa en ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een sportster 1200 XL NS iron uit 2019! Heel blij mee!! Hier en daar ben ik al wat kleine veranderingen aan het doorvoeren (afdekdopjes/covers/handvatten e.d.) en nu loop ik dus tegen een dingetje met de verlichting aan.. hoog op de verlanglijst staat ook een nieuwe uitlaat/luchtfilter omdat het nu net is alsof ik op een elektrische fiets rij als ik naast de basani’s van mijn man rij
Veilige kilometers allemaal!







