Kippehok

Onzinnige en niet-motorpraat.
Gebruikersavatar
brede aap
200-349
200-349
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 18 times
Been thanked: 116 times

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door brede aap »

Gloep Gloep, Gloep Gloep,
Alleen een constante cilindervulling word moeilijk
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Lekker gereden door de Eifel en Ardennen met @MonikaMonster en Mark:
IMG_6165.jpeg
IMG_6165.jpeg (138.47 KiB) 447 keer bekeken
IMG_6164.jpeg
IMG_6164.jpeg (128.07 KiB) 447 keer bekeken
Gebruikersavatar
brede aap
200-349
200-349
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 18 times
Been thanked: 116 times

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door brede aap »

Lekker hoor. Eigenlijk een verplichting voor alle motorrijders, en zo af n toe eens bij een dorpje rondkijken van de motor af..
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Ronde gereden; heerlijk in Zuid-Limburg 🥳!
IMG_6794.jpeg
IMG_6794.jpeg (158.97 KiB) 359 keer bekeken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Weekendje ín Goeree-Overflakkee voor een feestje.
Lopen we door het pittoreske Ouddorp, staat er een Iron Sportster op een sportschool-dak weg te rotten…
Schandalig toch 🤬🤬🤬🤬!
IMG_7648.jpeg
IMG_7648.jpeg (102.79 KiB) 233 keer bekeken
IMG_7649.jpeg
IMG_7649.jpeg (95.36 KiB) 233 keer bekeken
bow
1750-1999
1750-1999
Berichten: 1757
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 243 times
Been thanked: 447 times

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door bow »

Geen verstand heb je dan
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door charlesb52 »

IMG_0418.jpeg
IMG_0418.jpeg (143.36 KiB) 67 keer bekeken
Sportsterliefhebbers hier in Sardinië!!
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Kippehok

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Proficiat @GRUMPY en @dries ,
Geniet van jullie leeftijd!
:zwdog: :zwdog:
Plaats reactie