Hulp bij hoofdlamp
-
DavyDK
- 10-24

- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Hulp bij hoofdlamp
Hallo,
Ik zou na een val van de vorige eigenaar de hoofdlamp willen vervangen door een led. Maar ik vind niet meteen het stuk waar de lamp aan hangt. Of is dit een oud iets. Ik zie op motea enkel de led te koop.
Hoe los ik dit op ?
Mvg
Davy
Ik zou na een val van de vorige eigenaar de hoofdlamp willen vervangen door een led. Maar ik vind niet meteen het stuk waar de lamp aan hangt. Of is dit een oud iets. Ik zie op motea enkel de led te koop.
Hoe los ik dit op ?
Mvg
Davy
- Bijlagen
-
- Screenshot_20260527_121557_Chrome.jpg (497.93 KiB) 200 keer bekeken
-
- Screenshot_20260527_121532_Photos.jpg (259.45 KiB) 200 keer bekeken
- choco
- 350-499

- Berichten: 465
- Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
- Locatie: Bovenkarspel
- Has thanked: 834 times
- Been thanked: 273 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
Dag Davy,
jij zoekt de bracket met onderdeel nummer 67805-86 zoals bv bij MCS: https://shop.motorcyclestorehouse.com/p ... ole-chrome. Succes
jij zoekt de bracket met onderdeel nummer 67805-86 zoals bv bij MCS: https://shop.motorcyclestorehouse.com/p ... ole-chrome. Succes
Keep the rubber side down
-
DavyDK
- 10-24

- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
Ok dank je. Op motea kreeg ik zo een stuk te zien. Maar gaf aan dat het niet past op de 883 uit 2014. Maar volgens mij moet het wel passen. De gaten staan 103mm uit elkaar. Maar de moto staat in de garage voor storing en onderhoud, kan momenteel niet gaan meten. Denk gewoon dezelfde als ali express ook trouwens.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20260528_200629_Chrome.jpg (493.86 KiB) 145 keer bekeken
- choco
- 350-499

- Berichten: 465
- Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
- Locatie: Bovenkarspel
- Has thanked: 834 times
- Been thanked: 273 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
je bedoelt deze bv. https://nl.aliexpress.com/item/1005002095545830.html. Kun je inderdaad rustig op ALi halen, het is geen vitaal onderdeel (mijn mening: ik vertrouw Ali niet met vitale componenten voor mijn motor).
En er is bij mijn weten maar 1 model van deze houder, en alleen verschil of je er wel of geen controlelampjes in kwijt kan.
Keep the rubber side down
-
DavyDK
- 10-24

- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
Hey,choco schreef: 29 mei 2026 07:16je bedoelt deze bv. https://nl.aliexpress.com/item/1005002095545830.html. Kun je inderdaad rustig op ALi halen, het is geen vitaal onderdeel (mijn mening: ik vertrouw Ali niet met vitale componenten voor mijn motor).
En er is bij mijn weten maar 1 model van deze houder, en alleen verschil of je er wel of geen controlelampjes in kwijt kan.
Ja, heb net dezelfde besteld. Vond nergens anders geen. Dus bij ali maar besteld.
Dat gat er boven ? Weet niet of het origineel ook is. Welke controlelampjes zijn dat dan ? Kon geen gesloten kiezen.
Ik ben aan het twijfelen voor een drag bar, maar durf op ali ook niet meteen bestellen. Omdat ik toch wel enige zekerheid wil
- charlesb52
- *

- Berichten: 3498
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2524 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Re: Hulp bij hoofdlamp
Sturen, remblokken etc, van de merken kopen die ook TÜV laten testen. Betrouwbaarheid maximaal
.
En “on topic”: als je het kapje (“petje”) met gat het hebt kun je dat makkelijk bedekken met een stukje alu of sticker!
Voor de liefhebber hebbik nog wel een led koplamp liggen die voor de portokosten weg mag (tot 5 juni in Sardinië, dus ff geduld
).
En “on topic”: als je het kapje (“petje”) met gat het hebt kun je dat makkelijk bedekken met een stukje alu of sticker!
Voor de liefhebber hebbik nog wel een led koplamp liggen die voor de portokosten weg mag (tot 5 juni in Sardinië, dus ff geduld
-
DavyDK
- 10-24

- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
Ok dank je.charlesb52 schreef: 29 mei 2026 16:34 Sturen, remblokken etc, van de merken kopen die ook TÜV laten testen. Betrouwbaarheid maximaal.
En “on topic”: als je het kapje (“petje”) met gat het hebt kun je dat makkelijk bedekken met een stukje alu of sticker!
Voor de liefhebber hebbik nog wel een led koplamp liggen die voor de portokosten weg mag (tot 5 juni in Sardinië, dus ff geduld).
- MoneyFor
- 3000+

- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1481 times
- Been thanked: 1742 times
- Contacteer:
Re: Hulp bij hoofdlamp
Te laat gezien, had nog een orgineeltje te koop staan dit in combo met een spuitbusje matzwart van de action was je klaar geweest
HIER
.
HIER
.
-
DavyDK
- 10-24

- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Hulp bij hoofdlamp
Aj spijtig. Heb de andere al besteld. Maar ik zal het onthouden voor moest er met dat van ali express iets niet goed zijn. Bedankt voor de info
