Hulp bij hoofdlamp

Ontsteking, verlichting en meer...Van accu tot zekering!
DavyDK
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door DavyDK »

Hallo,

Ik zou na een val van de vorige eigenaar de hoofdlamp willen vervangen door een led. Maar ik vind niet meteen het stuk waar de lamp aan hangt. Of is dit een oud iets. Ik zie op motea enkel de led te koop.

Hoe los ik dit op ?

Mvg

Davy
Bijlagen
Screenshot_20260527_121557_Chrome.jpg
Screenshot_20260527_121557_Chrome.jpg (497.93 KiB) 200 keer bekeken
Screenshot_20260527_121532_Photos.jpg
Screenshot_20260527_121532_Photos.jpg (259.45 KiB) 200 keer bekeken
Gebruikersavatar
choco
350-499
350-499
Berichten: 465
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 834 times
Been thanked: 273 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door choco »

Dag Davy,

jij zoekt de bracket met onderdeel nummer 67805-86 zoals bv bij MCS: https://shop.motorcyclestorehouse.com/p ... ole-chrome. Succes
Keep the rubber side down
DavyDK
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door DavyDK »

Ok dank je. Op motea kreeg ik zo een stuk te zien. Maar gaf aan dat het niet past op de 883 uit 2014. Maar volgens mij moet het wel passen. De gaten staan 103mm uit elkaar. Maar de moto staat in de garage voor storing en onderhoud, kan momenteel niet gaan meten. Denk gewoon dezelfde als ali express ook trouwens.
Bijlagen
Screenshot_20260528_200629_Chrome.jpg
Screenshot_20260528_200629_Chrome.jpg (493.86 KiB) 145 keer bekeken
Gebruikersavatar
choco
350-499
350-499
Berichten: 465
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 834 times
Been thanked: 273 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door choco »

DavyDK schreef: 28 mei 2026 20:10 Denk gewoon dezelfde als ali express ook trouwens.
je bedoelt deze bv. https://nl.aliexpress.com/item/1005002095545830.html. Kun je inderdaad rustig op ALi halen, het is geen vitaal onderdeel (mijn mening: ik vertrouw Ali niet met vitale componenten voor mijn motor).
En er is bij mijn weten maar 1 model van deze houder, en alleen verschil of je er wel of geen controlelampjes in kwijt kan.
Keep the rubber side down
DavyDK
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door DavyDK »

choco schreef: 29 mei 2026 07:16
DavyDK schreef: 28 mei 2026 20:10 Denk gewoon dezelfde als ali express ook trouwens.
je bedoelt deze bv. https://nl.aliexpress.com/item/1005002095545830.html. Kun je inderdaad rustig op ALi halen, het is geen vitaal onderdeel (mijn mening: ik vertrouw Ali niet met vitale componenten voor mijn motor).
En er is bij mijn weten maar 1 model van deze houder, en alleen verschil of je er wel of geen controlelampjes in kwijt kan.
Hey,

Ja, heb net dezelfde besteld. Vond nergens anders geen. Dus bij ali maar besteld.

Dat gat er boven ? Weet niet of het origineel ook is. Welke controlelampjes zijn dat dan ? Kon geen gesloten kiezen.

Ik ben aan het twijfelen voor een drag bar, maar durf op ali ook niet meteen bestellen. Omdat ik toch wel enige zekerheid wil 😅 maarja. Waar ben je wel zeker van kwaliteit. Webwinkels kunnen ook in china bestellen.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Sturen, remblokken etc, van de merken kopen die ook TÜV laten testen. Betrouwbaarheid maximaal 👌🏼.
En “on topic”: als je het kapje (“petje”) met gat het hebt kun je dat makkelijk bedekken met een stukje alu of sticker!
Voor de liefhebber hebbik nog wel een led koplamp liggen die voor de portokosten weg mag (tot 5 juni in Sardinië, dus ff geduld😉).
DavyDK
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door DavyDK »

charlesb52 schreef: 29 mei 2026 16:34 Sturen, remblokken etc, van de merken kopen die ook TÜV laten testen. Betrouwbaarheid maximaal 👌🏼.
En “on topic”: als je het kapje (“petje”) met gat het hebt kun je dat makkelijk bedekken met een stukje alu of sticker!
Voor de liefhebber hebbik nog wel een led koplamp liggen die voor de portokosten weg mag (tot 5 juni in Sardinië, dus ff geduld😉).
Ok dank je. 😄 Stuur me maar een berichtje als je terug bent. Hartelijk dank.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3372
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1481 times
Been thanked: 1742 times
Contacteer:

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Te laat gezien, had nog een orgineeltje te koop staan dit in combo met een spuitbusje matzwart van de action was je klaar geweest ;)

Screenshot_8.jpg
Screenshot_8.jpg (184.21 KiB) 91 keer bekeken



HIER


.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
DavyDK
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 mei 2026 11:39
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Hulp bij hoofdlamp

Ongelezen bericht door DavyDK »

MoneyFor schreef: 30 mei 2026 06:24 Te laat gezien, had nog een orgineeltje te koop staan dit in combo met een spuitbusje matzwart van de action was je klaar geweest ;)


Screenshot_8.jpg




HIER


.
Aj spijtig. Heb de andere al besteld. Maar ik zal het onthouden voor moest er met dat van ali express iets niet goed zijn. Bedankt voor de info
Plaats reactie