Op vakantie, klein of groot.
Om af te trappen de groeten uit Sardinië!
In juli, als alles goed gaat met de motoren naar Oostenrijk-Italië.
Nu rondreizen met de huurauto.
Kerk met Sportstergevoel…
Kleur, lekker eten en de komende dagen ook wandelen.
Vakantie 2026? Waarheen en pics.
- charlesb52
- *

- Berichten: 3498
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2524 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
- ronnie
- 350-499

- Berichten: 460
- Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
- Locatie: Eindhoven
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 259 times
Re: Vakantie 2026? Waarheen en pics.
Geniet ervan Charles !
Hier pas in augustus vakantie. Het wordt met de motor naar het oosten. Hoe ver zie ik nog wel, ideeën genoeg.
Hier pas in augustus vakantie. Het wordt met de motor naar het oosten. Hoe ver zie ik nog wel, ideeën genoeg.
Gas erop !
- choco
- 350-499

- Berichten: 465
- Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
- Locatie: Bovenkarspel
- Has thanked: 834 times
- Been thanked: 274 times
Re: Vakantie 2026? Waarheen en pics.
In Juli met vrienden naar Duitsland op de motor.
In september weer Hongarije met een omweg via Polen, met de eega en helaas met de auto (eega doet niet meer aan achteropzitten of zelf rijden).
In september weer Hongarije met een omweg via Polen, met de eega en helaas met de auto (eega doet niet meer aan achteropzitten of zelf rijden).
Keep the rubber side down