Vakantie 2026? Waarheen en pics.

Het Genieten.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Vakantie 2026? Waarheen en pics.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Op vakantie, klein of groot.
Om af te trappen de groeten uit Sardinië!
In juli, als alles goed gaat met de motoren naar Oostenrijk-Italië.
Nu rondreizen met de huurauto.
Kerk met Sportstergevoel…
IMG_0341.jpeg
IMG_0341.jpeg (140.98 KiB) 146 keer bekeken
Kleur, lekker eten en de komende dagen ook wandelen.
IMG_0361.jpeg
IMG_0361.jpeg (148.44 KiB) 146 keer bekeken
IMG_0357.jpeg
IMG_0357.jpeg (172.66 KiB) 146 keer bekeken
IMG_0349.jpeg
IMG_0349.jpeg (175.97 KiB) 146 keer bekeken
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 460
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 260 times
Been thanked: 259 times

Re: Vakantie 2026? Waarheen en pics.

Ongelezen bericht door ronnie »

Geniet ervan Charles !

Hier pas in augustus vakantie. Het wordt met de motor naar het oosten. Hoe ver zie ik nog wel, ideeën genoeg.
Gas erop !
Gebruikersavatar
choco
350-499
350-499
Berichten: 465
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 834 times
Been thanked: 274 times

Re: Vakantie 2026? Waarheen en pics.

Ongelezen bericht door choco »

In Juli met vrienden naar Duitsland op de motor.
In september weer Hongarije met een omweg via Polen, met de eega en helaas met de auto (eega doet niet meer aan achteropzitten of zelf rijden).
Keep the rubber side down
Plaats reactie