In 1990 kocht ik mijn eerste sportster, een XLH 1200.
Ik lees net dat deze nog op Nederlands kenteken staat: MK-71-FZ.
Misschien een lezer van SON?
Huidige eigenaar XLH 1200 uit 1990?
Plaats hier je alledaagse berichten. Post your common messages here.
Terug naar “Algemene berichten”
Ga naar
- SON-Forum; opmerkingen, vragen
- ↳ Mededelingen, kritiek, vragen en opmerkingen
- ↳ SON-FAQ/V&A
- Motoren en Techniek
- ↳ How to's! / Hoe te doen
- ↳ TECHNIEK > Onderhoud en Reparatie
- ↳ TECHNIEK > Rijwielgedeelte en Remmerij
- ↳ TECHNIEK > electriciteit
- ↳ TECHNIEK > Accessoires
- ↳ TECHNIEK > Plaat- en Spuitwerk
- ↳ TECHNIEK > Overige
- ↳ Jouw Sportsterprojekt!
- ↳ Geen Sportster, maar wel een SportsterHart
- ↳ Andere merken
- ↳ Zijspannen en Trikes
- Algemeen
- ↳ Algemene berichten
- ↳ Voorstellen; wie ben je?
- ↳ Rijden, toeren en treffen
- ↳ Regio-activiteiten/ritten
- ↳ Bar-praat
- ↳ Sportstervideo's
- ↳ GPS, "GoPro"camera's & 3D printen
- ↳ Sportsterlinks
- ↳ INTERNATIONAL SECTION
- SON-City 2026
- ↳ Gebruikersgroep: Voorbereiding SON-City 2026
- SON-Marktplaats/SON-Swapmeet
- ↳ Aangeboden/for sale
- ↳ Gevraagd/asked for
- ↳ Marktplaats-Archief
- SON-merchandise, bankgegevens/bankaccount
- ↳ DE SON-clubspullen/merchandise
- ↳ SON-bankrekening/bankaccount
- SON-City's 2016 up
- ↳ SON-City 2025
- ↳ SON-City 2024
- ↳ SON-City 2023
- ↳ SON-City 2022, COVID
- ↳ SON-City 2021, COVID
- ↳ SON-City 2020/COVID-geannuleerd
- ↳ SON-City 2019
- ↳ SON-City 2018
- ↳ SON-City 2017
- ↳ SON-City 2016
