Voor een grote beurt, voor het uitdeuken en spuiten van de tank en nieuwe voorband had ik hem naar Black8 in Castricum gebracht.
Ik had het misschien zelf kunnen doen (de grote beurt) maar zag me het niet op mijn knieën doen, daar ben ik inmiddels te oud voor
2 Weken terug mocht ik hem weer ophalen en toen begon voor mij ook wat werk.
Originele uitlaten kunnen scoren want de screaming eagles die er opzaten hadden geen demper en maakten voor mij en mijn buren teveel kabaal.
De sissy bar verwijderd en de bedrading aangepast voor de richting aanwijzers.
Een lager stuur gescoord en ook een origineel kmteller huis compleet, ook die weer gemonteerd en de bedrading aangepast.
Bagagerekje gehaald bij Harliepleats, wel leuk al die ritjes deels met mijn Fatbob.
Net windscherm kunnen scoren en gemonteerd.
Kortom ik ben een blij mens en vind mijn Sportster echt een snoepie geworden en de kleur is werkelijk schitterend al zeg ik het zelf

