SON of a .........
-
M3NN0
- 5-9

- Berichten: 6
- Lid geworden op: 02 mei 2026 15:50
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 8 times
SON of a .........
Goedendag Sportster lovers!
Mijn naam is Menno, en alhoewel ik geen Sportster bezit meld ik mij hier toch aan. Wat ik wel heb is een Buell XB9SX, juist.....met het hart van een Sportster!
Aangezien er weinig tot geen fora in NL specifiek meer is voor de Buells dus hier maar aangemeld......ik hoop dat jullie dat niet als aanstootgevend ervaren.
De Buell is eigenlijk van mijn vrouw, maar die vindt een Ducati Monster toch wat meer bij haar passen, en zodoende mag ik er nu mee spelen.
Helaas liep de Buell niet zo heel fijn en niet meer direct aan het gas hangend en is nu uit logeren voor een ECM tune bij Twin Motorcycles.
Ik wens jullie allen een mooi zonnig Sportster seizoen toe, Enjoy!!
Mijn naam is Menno, en alhoewel ik geen Sportster bezit meld ik mij hier toch aan. Wat ik wel heb is een Buell XB9SX, juist.....met het hart van een Sportster!
Aangezien er weinig tot geen fora in NL specifiek meer is voor de Buells dus hier maar aangemeld......ik hoop dat jullie dat niet als aanstootgevend ervaren.
De Buell is eigenlijk van mijn vrouw, maar die vindt een Ducati Monster toch wat meer bij haar passen, en zodoende mag ik er nu mee spelen.
Helaas liep de Buell niet zo heel fijn en niet meer direct aan het gas hangend en is nu uit logeren voor een ECM tune bij Twin Motorcycles.
Ik wens jullie allen een mooi zonnig Sportster seizoen toe, Enjoy!!
- charlesb52
- *

- Berichten: 3498
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2524 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Re: SON of a .........
Wow, mooi hoor!!!!
Zelf heb ik een Sportster met Buell hart, haha
!!!
En @MonikaMonster een…. Monster.
Veel SON- en motorplezier, en doe TwinMotorcycles, Dris & Martin, de Sportzilla-groeten van me

.
Zelf heb ik een Sportster met Buell hart, haha
En @MonikaMonster een…. Monster.
Veel SON- en motorplezier, en doe TwinMotorcycles, Dris & Martin, de Sportzilla-groeten van me
- MoneyFor
- 3000+

- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1481 times
- Been thanked: 1742 times
- Contacteer:
- choco
- 350-499

- Berichten: 465
- Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
- Locatie: Bovenkarspel
- Has thanked: 834 times
- Been thanked: 274 times
Re: SON of a .........
@M3NN0 alsnog een hartelijk welkom uit Westfriesland (was een weekje op vakantie ).
En een Buell is absoluut niet aanstootgevend
.
En een Buell is absoluut niet aanstootgevend
Keep the rubber side down


