SON of a .........

De persoonlijke verhalen van de leden.
M3NN0
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2026 15:50
Has thanked: 12 times
Been thanked: 8 times

SON of a .........

Ongelezen bericht door M3NN0 »

Goedendag Sportster lovers!

Mijn naam is Menno, en alhoewel ik geen Sportster bezit meld ik mij hier toch aan. Wat ik wel heb is een Buell XB9SX, juist.....met het hart van een Sportster!
Aangezien er weinig tot geen fora in NL specifiek meer is voor de Buells dus hier maar aangemeld......ik hoop dat jullie dat niet als aanstootgevend ervaren.
De Buell is eigenlijk van mijn vrouw, maar die vindt een Ducati Monster toch wat meer bij haar passen, en zodoende mag ik er nu mee spelen.
Helaas liep de Buell niet zo heel fijn en niet meer direct aan het gas hangend en is nu uit logeren voor een ECM tune bij Twin Motorcycles.

Ik wens jullie allen een mooi zonnig Sportster seizoen toe, Enjoy!!
PXL_20250826_135431605.jpg
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3498
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2524 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Wow, mooi hoor!!!!
Zelf heb ik een Sportster met Buell hart, haha 😂!!!
En @MonikaMonster een…. Monster.
Veel SON- en motorplezier, en doe TwinMotorcycles, Dris & Martin, de Sportzilla-groeten van me ✋🏽✋🏽✋🏽.
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 460
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 261 times
Been thanked: 259 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door ronnie »

Hoi Menno :joehoe:
Dikke fiets heb je daar !
Gas erop !
Gebruikersavatar
Frans62
100-199
100-199
Berichten: 171
Lid geworden op: 17 aug 2022 20:08
Locatie: Leeuwarden
Has thanked: 95 times
Been thanked: 135 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door Frans62 »

welkom hier en een groet vanuit het noorden des lands :joehoe:
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1297
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 350 times
Been thanked: 408 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door Peke »

Welkom bij SON en het mag ook ff BON zijn.
Gebruikersavatar
Dorski
350-499
350-499
Berichten: 415
Lid geworden op: 24 jul 2020 15:01
Locatie: Brabant
Has thanked: 54 times
Been thanked: 147 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door Dorski »

:welcome:
Gebruikersavatar
Kees
350-499
350-499
Berichten: 391
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:49
Locatie: West Brabant
Has thanked: 3 times
Been thanked: 75 times
Contacteer:

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door Kees »

Welkom bij SON.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3372
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1481 times
Been thanked: 1742 times
Contacteer:

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Menno welkom bij SON
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
M3NN0
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2026 15:50
Has thanked: 12 times
Been thanked: 8 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door M3NN0 »

Thanx allemaal voor het fijne welkom! 💋
Gebruikersavatar
choco
350-499
350-499
Berichten: 465
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 834 times
Been thanked: 274 times

Re: SON of a .........

Ongelezen bericht door choco »

@M3NN0 alsnog een hartelijk welkom uit Westfriesland (was een weekje op vakantie ).
En een Buell is absoluut niet aanstootgevend 😁.
Keep the rubber side down
Plaats reactie