Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Onzinnige en niet-motorpraat.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2522 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door charlesb52 »

De met carbon gewrapte zijkapjes konden me toch niet 100% tevreden maken, wat een luxe probleem hè🫣
Dus die gaan naar een andere XR-eigenaar!
De plastic matzwarte kapjes naar de spuiter gebracht en vandaag terug in glanzend zwart.
F1FF285B-40F4-42D6-B5A8-B24772E36BE1.jpeg
F1FF285B-40F4-42D6-B5A8-B24772E36BE1.jpeg (131.09 KiB) 410 keer bekeken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2522 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Eerste opzet gelukt met een XL883/1200 kuipje.
Twee bovenste bevestiging punten passen.
Beetje bijvijlen voor de remleiding…
Morgen beugeltje maken naar de koplampbevestiging zodat het kuipje goed gefixeerd zit.
011801EB-18DB-4B83-88C0-378AC83BCCE0.jpeg
011801EB-18DB-4B83-88C0-378AC83BCCE0.jpeg (111.15 KiB) 363 keer bekeken
Gebruikersavatar
ch@rles
350-499
350-499
Berichten: 350
Lid geworden op: 25 sep 2015 23:53
Has thanked: 70 times
Been thanked: 137 times

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door ch@rles »

charlesb52 schreef: 05 feb 2026 18:34 Eerste opzet gelukt met een XL883/1200 kuipje.
Twee bovenste bevestiging punten passen.
Beetje bijvijlen voor de remleiding…
Morgen beugeltje maken naar de koplampbevestiging zodat het kuipje goed gefixeerd zit.
011801EB-18DB-4B83-88C0-378AC83BCCE0.jpeg
Ziet er cool uit
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 459
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 258 times
Been thanked: 258 times

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door ronnie »

charlesb52 schreef: 05 feb 2026 18:34 Beetje bijvijlen voor de remleiding…
Was dit nodig vanwege de extra remleiding ?

Ziet er gaaf uit :thumbs:
Gas erop !
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2522 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Ja, de remleiding loopt “anders”.
Ook wat van het metaal weg moeten halen ivm de electro.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2522 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Klein maar fijn; ik hou niet van torx…
Lelijk, zeker als zwart zijn en roestig worden.
Inbusjes van Screws4bikes:
CD6239FC-4FB4-4CAC-AFCA-B3EB9FA3D796.jpeg
CD6239FC-4FB4-4CAC-AFCA-B3EB9FA3D796.jpeg (22.17 KiB) 256 keer bekeken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3497
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2522 times
Been thanked: 1704 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Zo’n klein dingetje dat me een glimlach geeft 😀:
F11ED767-DC26-4928-A0E6-93F46AA47798.jpeg
F11ED767-DC26-4928-A0E6-93F46AA47798.jpeg (83.91 KiB) 137 keer bekeken
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1296
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 350 times
Been thanked: 408 times

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door Peke »

Makkelijk je een 😂 te laten maken
Gebruikersavatar
botoo
350-499
350-499
Berichten: 413
Lid geworden op: 17 nov 2020 20:22
Locatie: /dev/null
Has thanked: 211 times
Been thanked: 343 times
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door botoo »

Ander luchtfilter gemonteerd, nu met carterontluchting wat niet meer opnieuw naar binnen wordt geblazen maar op de stoep gedeponeerd wordt.
Trask Assault (ze zijn er ook voor Sportsters ;) )

Afbeelding
💀 memento mori 💀
Gebruikersavatar
ronnie
350-499
350-499
Berichten: 459
Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
Locatie: Eindhoven
Has thanked: 258 times
Been thanked: 258 times

Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?

Ongelezen bericht door ronnie »

Dat ik nog nooit van Trask assault gehoord had...
Leuke spullen op die site :thumbsup:
Beetje blijven hangen bij die pagina die roept: sportster van 65 naar 120 pk x-)
maar een beetje normaal blijven doen lijkt me verstandiger
Gas erop !
Plaats reactie