Omdat het ook voornamelijk voor een bezigheid was heb ik gezocht naar een opknapper, de prijzen zijn echt absurd en heb er eentje gekocht met het hart en niet met het hoofd bleek naderhand
Op het eerste gezicht leek die mooi te zijn maar na een betere inspektie was er eigenlijk niet zoveel goeds meer aan. De Zundapp was op het moment van aankoop voorzien van een nieuwe 70cc luchtgekoelde kit maar had origineel de fabriek wel verlaten als een watergekoelde. Het is er eentje van het bouwjaar 1981 en heeft in zijn leven al heel wat veranderingen ondergaan, hoe ben je zelf op 45jaar
Dit was hem toen ik hem heb opgehaald, op het eerste zicht zou je zeggen prima staat ...
Niets werkte, geen remmen, geen verlichting, kabelboom was gewoon verkloot door de jaren heen, de Ulobox was opgeblazen ( type droge accu ) door slechte massa, enz..
De wielen zat een slag in, de banden waren 16j oud, de benzine tank had langs de linkerzijde een deuk in het chroom net voor het Zundapp logo, dit valt niet echt op , op de voorgaande foto's en had het eerlijk gezegd zelf ook niet gezien als ik hem ging ophalen.
De voorvork veren waren op, de vorkpoten waren doorgeroest aan de spatbord ophanging, de binnenpoten van de voorcork hadden een knik gehad.
Kortom het ging inderdaad een bezigheid zijn