Voor Sportzilla1, Sportster 1991, had ik een thermometertje van RR.
Zelfs door het centrum van Barcelona met 35 graden werd de olie niet warmer dan 120 graden. Altijd fijn om te weten.
Op eBay een metertje gevonden van het Chinese “NiceCNC” en dat past warempel in de XR.
Niet zo mooi, maar toch eens kijken wat de olie-temperaturen zijn komend weekend….
Olie thermometer
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2332 times
- Been thanked: 1508 times
- Contacteer:
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1384 times
- Been thanked: 1633 times
- Contacteer:
Re: Olie thermometer
Vind het op zich zeker niet misstaan, .. die NiceCNC maakt vele mooie dingen waaronder ook voor Harley en de afwerking is van hoog niveau voor Chinese makelij.
Heb al enkele transvents op de M8's van hen geplaatst en passen/werken perfect, ook onderdelen voor KTM zijn zeer goed, ze hebben trouwens een website buiten
Ali om waar je spullen kan bekijken / bestellen. Heb recent nog valblokken gekocht voor mijn Superduke en wederom zeer mooi afgewerkt voor een fractie van de
gangbare prijs. De prijzen worden zowel in € als $ weergegeven afhankelijk als je DE of US als taal kiest.
Heb al enkele transvents op de M8's van hen geplaatst en passen/werken perfect, ook onderdelen voor KTM zijn zeer goed, ze hebben trouwens een website buiten
Ali om waar je spullen kan bekijken / bestellen. Heb recent nog valblokken gekocht voor mijn Superduke en wederom zeer mooi afgewerkt voor een fractie van de
gangbare prijs. De prijzen worden zowel in € als $ weergegeven afhankelijk als je DE of US als taal kiest.
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1384 times
- Been thanked: 1633 times
- Contacteer:
Nog een kleine toevoeging, gebruik mijn link van de NiceCNC website enkel om makkelijk onderdelen voor jouw motor te bekijken, staan mooi geordend
per type maar koop ze via Ali want anders zit je met bijkomende kosten ivm btw en invoer.
per type maar koop ze via Ali want anders zit je met bijkomende kosten ivm btw en invoer.
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2332 times
- Been thanked: 1508 times
- Contacteer:
Vandaag iets meer dan 100km Ardennen en zuid-Limburg; olietemperatuur op een nette constante 86 graden.