Gisteravond is de Sportster bezorgd en m'n laatste GSXF als inruiler meegenomen. Net een ritje door de omgeving gemaakt en dat ging lekker maar was wel ff wennen want m'n voorlaatste rit was najaar 2022 naar Duitsland, daarna de lappenmand in en ik probeer er al jaren uit te krabbelen maar t gaat moeizaam, en op de koop toe ook nog hartproblemen gekregen, waar aan gewerkt wordt. Ik kreeg het gevoel dat de Sportster "devine intervention" was om me een positieve douw in de rug te geven.
Over mezelf, ik ben m'n werkende leven aan t afronden, nog een jaar of 4 deeltijd taxichauffeur zorgvervoer met een Mercedes sprinter. Daarvoor heb ik altijd logistiek kantoorwerk gedaan, meestal als planner. Ik ben opgegroeid in Drenthe maar op m'n 20e in de haven van Amsterdam gaan werken en sinds 1982 woonachtig in de Zaanstreek. Vanaf midden jaren 80 met computers gewerkt. Altijd interesse in besturingssystemen gehad. En in de voor en achterkant van het internet (niet de darkside). Als ben ik de achterkant aan het afbouwen. Onlangs een inactief forum en de daaraan gekoppelde website gesloten. Ik ben ook oprichter en voorzitter van een motortoerclub waarvan het ledental te laag is om doorgang te rechtvaardigen dus aan de ALV voorgelegd de vereniging na 24 jaar te ontbinden en verder te gaan als klein informeel whatsapp groepje, waarmee men unaniem instemde.
En toen kwam ik SON tegen. Veel en nuttige dingen gelezen. Foto's en verslagen van bijeenkomsten gelezen. Leuke club mensen. Ik heb nog niet de puf om ver te reizen maar wie weet wat de toekomst brengt. Charlesb52 bedankt voor het toevoegen en de bevestigingsmail.
Oja ook wel leuk om te tikken: Gevoelsmatig is deze Harley een klein beetje midlifecrisis, ik heb er al eerder 2 gehad. De eerste midlifecrisis had ik op een gegeven moment 5 motoren in bezit, de tweede midlifecrisis was om als 2e auto een Amerikaan te hebben, er is van alles de revue gepasseerd, Een Dodge Ram Van, een Oldsmobile cutlass sierra, een Cevrolet Camaro, een Buick Park Avenue en ..... een PT Cruiser die ik eigenlijk achteraf niet had moeten kopen wegens Europees rijgedrag. Was een mooie tijd en toen moest ik meer op de kleintjes letten en kwamen er zakjapannertjes....