Kippehok
-
- Moderator
- Has thanked: 288 times
- Been thanked: 353 times
Re: Kippehok
Nee mijn deur van het hok weer even in Flexa strak in de lak gezet. Ral 9010 om precies te zijn.
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2165 times
- Been thanked: 1433 times
- Contacteer:
De nieuwe Sportzilla-visitekaartjes zijn binnen,
Met de eerste batch heb ik jaren gedaan. Gewoon erg leuk om geïnteresseerden, vooral in het buitenland ("Isse dis a prototiepé?), meer info te geven en de Sportster en ook de SON te promoten.
Rechts de vernieuwde versie, tekening gemaakt door de Italiaanse tattoo-artist Teo.
Met de eerste batch heb ik jaren gedaan. Gewoon erg leuk om geïnteresseerden, vooral in het buitenland ("Isse dis a prototiepé?), meer info te geven en de Sportster en ook de SON te promoten.
Rechts de vernieuwde versie, tekening gemaakt door de Italiaanse tattoo-artist Teo.
- brede aap
- 200-349
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 79 times
Ok, dus je hebt een website-blog en daar zijn nu kaartjes van,..ja dat kan .. Heb je ook visitekaartjes van de SON.. dan kan je misschien buddyseats verassen met zo'n kaartje bij een event.
- brede aap
- 200-349
Handig om een keer Het Aangeboden for sale subforum eens te moderaten en heel wat te wissen.
- charlesb52
- *
- Contacteer:
De kaartjes van de SON zijn er ook; ik spam ze op SON-City, meetings, klem ze tussen zadel-tank zodra ik een Sporty zie!
-
- Moderator
- Has thanked: 288 times
- Been thanked: 353 times
- ch@rles
- 200-349
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 120 times
....nou, de kop van het boutje van de speedometer-sensor.
Was/is (wat mij betreft) een ramp om erbij te komen en los te draaien.
Nu dus helemaal.
Tja.....gezegend met 2 linkerhanden.
-
- 1500-1749
- Has thanked: 211 times
- Been thanked: 396 times
Heerlijke week gehad op Brutal Assault, 5 dagen muziek en ongelooflijk veel bier en lekker eten. Perfecte vakantie voor ons. Nog ff in Eindhoven kijken vrijdag om het af te leren.
- brede aap
- 200-349
Brutal assault.. ik zie t als brute choppernaam.. lowered seatheight,, grijschampagnekleur kleurverloop in de vlakken..met klinknagels erop gespoten.. tank als een vierpuntig schild, billet wielen met platte racebanden en kroonplaat clipons in v vorm naar beneden en punttoelopende spatborden.
Het blok versiert met zn naam en een aggressief luchtfilter. Plat kwartsinasappel koplamp en bijpassend flat on fender billet achterlicht..
Brutal assault..die moet echt gebouwd worden
Het blok versiert met zn naam en een aggressief luchtfilter. Plat kwartsinasappel koplamp en bijpassend flat on fender billet achterlicht..
Brutal assault..die moet echt gebouwd worden
- charlesb52
- *
- Contacteer:
- brede aap
- 200-349
Ok! De linker paar is dat ook snapon?
Ik vond ook wel eens sleutels, soms merken die overgegaan zijn in een later bekend merk.
Het leuke en interessante vind ik altijd de afwerking, hoe grof of hoe glad\fijn afgewerkt een sleutel de fabriek verliet.
Ik heb ook wel eens voorstadiumsleutels gezien die nog niet glad waren of afgerond.
Sommige goedkope merken van vroeger deden daar amper aan. De maatvoering én de afwerking was net slecht genoeg om met enige kracht je bouten te verklooien.
Snap on is 1 van de betere die ook in garages word gebruikt met oog op een langere levensduur en goede pasvorm.
Ik vond ook wel eens sleutels, soms merken die overgegaan zijn in een later bekend merk.
Het leuke en interessante vind ik altijd de afwerking, hoe grof of hoe glad\fijn afgewerkt een sleutel de fabriek verliet.
Ik heb ook wel eens voorstadiumsleutels gezien die nog niet glad waren of afgerond.
Sommige goedkope merken van vroeger deden daar amper aan. De maatvoering én de afwerking was net slecht genoeg om met enige kracht je bouten te verklooien.
Snap on is 1 van de betere die ook in garages word gebruikt met oog op een langere levensduur en goede pasvorm.
- charlesb52
- *
- Contacteer: