Mijn Rocket 🚀
-
- 1500-1749
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 417 times
Mijn Rocket 🚀
Rij er nu 3 jaar op , en ben erg nog steeds erg blij mee. Rijd super, en in elke versnelling genoeg power.
De eerste zoals ie nu is , de andere van 3 jaar geleden
De eerste zoals ie nu is , de andere van 3 jaar geleden
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2275 times
- Been thanked: 1469 times
- Contacteer:
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1624 times
- Contacteer:
Re: Mijn Rocket 🚀
Je wou dus stiekem een Street Glide of zo
, alle gekheid ter zijde, ... zeer mooie motor 

-
- 1500-1749
Nee ik wou een motor die je niet op elke hoek van de straat ziet, maar ook een die heerlijk rijd krachtig is en de looks heeft van de Street glide cq Indian Road master. Maar wel binnen budget en met eigen inbreng. De batwing is gemaakt door een bedrijf in de buurt, de topkoffer is van een Electra glide , de zijkoffers van motea en versterkt door met polyester de binnenkant te versterken. Verder carbon radiator kappen gekocht in de US . En nog veel meerMoneyFor schreef: 10 apr 2023 16:42 Je wou dus stiekem een Street Glide of zo, alle gekheid ter zijde, ... zeer mooie motor
![]()

- RC roadster
- 800-899
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 420 times
Ik dacht dat ze enkel bij Hd verbouwingen deden, maar toch niet . Mooie motobow schreef: 10 apr 2023 20:26Nee ik wou een motor die je niet op elke hoek van de straat ziet, maar ook een die heerlijk rijd krachtig is en de looks heeft van de Street glide cq Indian Road master. Maar wel binnen budget en met eigen inbreng. De batwing is gemaakt door een bedrijf in de buurt, de topkoffer is van een Electra glide , de zijkoffers van motea en versterkt door met polyester de binnenkant te versterken. Verder carbon radiator kappen gekocht in de US . En nog veel meerMoneyFor schreef: 10 apr 2023 16:42 Je wou dus stiekem een Street Glide of zo, alle gekheid ter zijde, ... zeer mooie motor
![]()
![]()

-
- 1500-1749
Nou de Rocket is verkocht aan een motorzaak, en ik heb een nieuwe kleiner en lichtere motor gekocht. Wel 3 cilinders, vind ik wel erg fijn rijden. Maar niet meer Europees of Amerikaans ,maar gewoon Japans. Ze werken de motor wel zo ontzettend netjes af bij Yamaha, en het rijd ook gewoon fantastisch. De karakters van de Harley en de Triumph mis ik niet, ben waarschijnlijk op een fase in mijn leven gekomen dat ik van perfectie kan genieten. Heerlijk een motor rijden waar de koppeling bijzaak is,gewoon door schakelen. Een dashboard met alle informatie die je maar kan bedenken. En het geluid van de 3 cilinders.
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1624 times
- Contacteer:
Gefeliciteerd !bow schreef: 11 dec 2023 08:17 Nou de Rocket is verkocht aan een motorzaak, en ik heb een nieuwe kleiner en lichtere motor gekocht. Wel 3 cilinders, vind ik wel erg fijn rijden. Maar niet meer Europees of Amerikaans ,maar gewoon Japans. Ze werken de motor wel zo ontzettend netjes af bij Yamaha, en het rijd ook gewoon fantastisch. De karakters van de Harley en de Triumph mis ik niet, ben waarschijnlijk op een fase in mijn leven gekomen dat ik van perfectie kan genieten. Heerlijk een motor rijden waar de koppeling bijzaak is,gewoon door schakelen. Een dashboard met alle informatie die je maar kan bedenken. En het geluid van de 3 cilinders.
Leuke motor

- ronnie
- 350-499
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 220 times
Wow.... dat is een lekkere fiets !
ik vind 'm stiekem veel mooier dan een rocket
ik vind 'm stiekem veel mooier dan een rocket
Gas zit rechts !