Na een kaartupdate blijft m'n Zumo 395 hangen in "loading maps". Na een tijd schakelt hij uit, start opnieuw etc. etc.
Zoals beschreven door Garmin en op meerdere fora een harde reset gedaan maar dat geeft geen resultaat.
Computer en Garmin Express herkennen de Zumo niet meer, dus de gpx bestanden kan ik ook niet verwijderen...
De ander manier van harde reset; dan vraagt hij "reset all user data?". Dat gedaan valt de Zumo weer uit en begint het loopje weer opnieuw.
Ik las op weer een ander forum dat Waypoint dit met veel moeite "repareerde", maar dat is wel ver van huis én ik kocht de Zumo niet daar.
Ik verwacht het niet maar misschien hier een andere tip?
Zumo 395 blijft hangen in "loading maps"
- charlesb52
- *
- Berichten: 3067
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
- charlesb52
- *
- Berichten: 3067
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Re: Zumo 395 blijft hangen in "loading maps"
Was niets meer aan te doen. Gezocht naar een opvolger en gebonden: de Zumo XT.
Sneller en intuïtiever, beter dus.
X-post:
Sneller en intuïtiever, beter dus.
X-post:
-
- 1500-1749
- Berichten: 1651
- Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Re: Zumo 395 blijft hangen in "loading maps"
Goeie keus , heb hem ook . Mooi groot scherm