Toen ik 'm kocht stond ie er zo bij. Mooie fiets, ik ben de 3e eigenaar en hij is altijd netjes dealer onderhouden geweest. Blij mee

Er zijn kortere standaarden in de handel, ik heb er ergen ook nog wel één liggen.Martin schreef: 10 mar 2023 10:35 Vraagje: Als ik m'n motor parkeer staat 'ie heel erg rechtop. Zo rechtop dat ik 't gevoel dat krijg dat ie gaat omvallen. Zelfs als ik m'n stuur draai en de motor naar links 'valt'. Heb 't idee dat dat komt omdat de voorvork verlaagd is.
Ik neem aan dat een kortere kickstand het probleem wel kan oplossen. Zijn kortere jiffy's gewoon te koop? Of kan ik het beste zelf wat klussen> Of heeft iemand andere oplossing?
Ah, top. Als je er vanaf wil voor een mooi prijsje, let me know.Johan m schreef: 10 mar 2023 10:54 Er zijn kortere standaarden in de handel, ik heb er ergen ook nog wel één liggen.
Goeie tip. Thanks. Ga ik zeker doenMoneyFor schreef: 25 apr 2023 17:16 Mooi gedaan, enkel wil ik als tip meegeven voor je gaat lakken om er tenminste één steuntje tussen te zetten want een Sporter die
geen rubbermount is trilt alles uit elkaar en zou het kunnen laten scheuren. Er is ruimte voor onder je risers dus niet twijfelen![]()
Martin 01.jpg