Ik begrijp u

Waarvoor is dit goed ?MoneyFor schreef: 30 mar 2023 19:48 Vorig weekend mijn gasketel stukgegaan en deze ochtend pas de nieuwe kunnen oppikken en inmiddels geïnstalleerd en opgestart, alles werkt maar moet nu
nog ene laten langskomen om het officieel op te starten met attest en die zever![]()
Is iets wat wettelijk verplicht is blijkbaar, wist dit ook niet hoor maar daar waar ik de ketel ophaalde die wist me dat te vertellen. Had het dan even opgezocht op hetRC roadster schreef: 31 mar 2023 17:25 Waarvoor is dit goed ?
Is dit voor de garantie ?
Is dat dan iemand van de HD garage zelf ? Zo ja,... ze kunnen misschien nog iets opsteken (bijleren).
Ja vind ik ook, op mijn Fat Boy heb ik nog het oudere type en is iets minder mooi vind ik zelf.RC roadster schreef: 12 apr 2023 17:59 Ziet er goed uit. De bedieningsknop vindt ik persoonlijk wel echt een meerwaarde dat deze zo mooi ingewerkt is en bijna niet opvalt.
Bij welk model is het nu het moeilijkste om zo'n uitlaat te monteren, Zoals die servomotor's weg te werken en bekabeling?
Ik heb het geprobeerd maar kreeg ze net niet op één lijn, natuurlijk is alles mogelijk maar dan moet je weer beginnen klooien met uitfrezen van de montage slipgaten want dat bepaalt de stand. Het beste wat ik ze nu kreeg als ik wou uitlijnen dan zat het hitteschild van de bovenste uitlaat weer op het conische gedeelte van de demper te trillen dan moest ik daar ook weer aan werken. Ik zag daar de coating al gaan verdwijnen na enkele ritjesEasyWim schreef: 18 apr 2023 17:20 Nette uitlaat zo. Vooral van achteren vind ik het een mooi aanzicht, daar valt de grote diameter meer op. Ik had eigenlijk verwacht dat de schuine lijn van het uiteinde van de dempers 1 doorlopende lijn zou vormen, maar je ziet er een verspringing in. De heatshield van de bovenste kan niet nog wat naar voren en die van de onderste wat naar achteren zodat de boel wel op 1 lijn ligt? Maar misschien ben ik wel ietsje te autistisch![]()
Ik geef je helemaal gelijk wat betreft het zadel. Dat andere zal ongetwijfeld beter staan.