883 naar daily driver

Laat ons meegenieten met het ontstaan van jóuw Sporty, in woord en beeld.
Your Sportsterproject; the story and the pictures.
Gebruikersavatar
De_smit
1-4
1-4
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2022 14:04
Been thanked: 3 times

883 naar daily driver

Ongelezen bericht door De_smit »

In navolging van de introductie onder voorstellen memberlist.php?mode=viewprofile&u=2505 even wat updates.

- Nieuwe Avon's Cobra Crome banden besteld. Komen ieder moment binnen. Huidige zijn altijd goed bevallen, maar aan vervanging toe.
- Givi koffer met beugel van een Honda VFR 750 overgenomen van iemand. Door de beugel in te korten was deze eigenlijk heel eenvoudig aan de fender-struts vast te zetten. Positie van het knipperlicht komt daarbij wel te vervallen. Niet per definitie erg mooi zo'n koffer achterop, maar op dit moment wel heel prettig in woon-werk verkeer. Tevens direct een rugsteun met kussen voor evt passagier.
- Mini led knippers die had vervangen door iets grotere knippers met DRL en achter ook rem. Zijn ca. 7,5cm lang, komen van Ali en worden cobra design genoemd. Knipperlicht heeft looplicht functie (ook wel dynamisch of flow genoemd volgens mij). Twee doelen van deze (in mijn geval) upgrade: 1. Door de flinke koffer achterop was mijn achterlicht nauwelijks meer zichtbaar. 2. Zowel voor als achter door DRL en flow functie valt het meer op in dagelijkse verkeer. Dat in tegenstelling tot de mini leds die ik had vanuit een minimalistische gedachte, welke niet altijd handig is als je de motor vrijwel dagelijks gaat gebruiken.
- Van mijn Dashboard deden allen de neutraal- en olie lampjes het nog. Weliswaar de belangrijkste, maar toch alles maar vervangen door kleine led houdertjes met dezelfde fitting (T5). Deze smd variant is net als het glazen lanpje ca. 17-18mm lang.
DASH.jpg
DASH.jpg (11.41 KiB) 494 keer bekeken
dash-led.jpg
dash-led.jpg (14.54 KiB) 494 keer bekeken
V-DRL.jpg
V-DRL.jpg (13.71 KiB) 494 keer bekeken
loop1.jpg
loop1.jpg (14.53 KiB) 494 keer bekeken
GIVI_DRL-A.jpg
GIVI_DRL-A.jpg (18.13 KiB) 494 keer bekeken
GIVI_DRL-A2.jpg
GIVI_DRL-A2.jpg (22.29 KiB) 494 keer bekeken
1997 XLH 883
Plaats reactie