bendix schreef: 11 aug 2022 15:42
Kijk, dit vind ik nou mooi.......
Nee sorry. Ik vind het de lelijkste Sportster ooit gemaakt (buiten de Sportster S dan )
Zou hem trouwens best willen hebben om te verchoppen, want zonder die achterkant is het natuurlijk een schitterende Ironhead.
Buiten het feit dat dit geen sportster is dan.
Sommige fietsen moet je gewoon afblijven en dit is daar één van, origineel zijn deze zeldzaam.
Er is genoeg spul te koop waar niemand van wakker ligt als je er een zaag in zet.
Nee sorry. Ik vind het de lelijkste Sportster ooit gemaakt (buiten de Sportster S dan )
Zou hem trouwens best willen hebben om te verchoppen, want zonder die achterkant is het natuurlijk een schitterende Ironhead.
Buiten het feit dat dit geen sportster is dan.
Shovel, ik zie het nu. Sorry . Feit blijft dat ik die achterkant niet mooi vind.
Nou het is ook niet wat ik mooi vindt maar voor dat ik weer kommentaar krijg is mijn persoonlijke mening de voorkant is wel goed maar de achterkant vindt ik niks .
Ach jongens, er zijn zoveel mooie fietsen, daar kunnen we een heel forum mee vullen. Alleen heb ik een absurde voorkeur voor mislukte fabrieksfietsen. De boattail is er 1 van. Ik vind hem mooi omdat hij zo foeilelijk is. De Sportster boattail is eigenlijk nog mooier met die schildpadtank er bij. Maar goed, deze is weer klaar nadat ik eindelijk een kachelpijp had gescoord. En we moeten niet vergeten dat dit de eerste fabriekscustom was van Willy G. Nu ga ik aan de slag met de volgende lelijkerd, een Liberator.........
PS: hij is live te zien op de BigTwin beurs in november.
bendix schreef: 02 sep 2022 15:58
Ach jongens, er zijn zoveel mooie fietsen, daar kunnen we een heel forum mee vullen. Alleen heb ik een absurde voorkeur voor mislukte fabrieksfietsen. De boattail is er 1 van. Ik vind hem mooi omdat hij zo foeilelijk is. De Sportster boattail is eigenlijk nog mooier met die schildpadtank er bij. Maar goed, deze is weer klaar nadat ik eindelijk een kachelpijp had gescoord. En we moeten niet vergeten dat dit de eerste fabriekscustom was van Willy G. Nu ga ik aan de slag met de volgende lelijkerd, een Liberator.........
Heb jij het project van Tjolkman overgenomen Ben, goed gelukt hoor
Hoi, nee hoor, Tjolk heeft een Sportster. Dit is een 1200 FX, een omgebouwde FLH. Deze heeft meer dan 20 jaar in een verzameling gestaan. Tjolk heeft zijn Sportster nog. Geloof wel dat hij die boattail ooit van mij heeft gekocht. Ik hoop dat hij hem ooit af maakt, hè Tjolkman?
Heerlijk die Triumphs.
Doet me aan m'n T140-tijd denken toen een Triumph vriend ook een Benelli 750 had.
Zoals deze schoonheid (maar dan tig kilo's lichter):
bendix schreef: 02 sep 2022 15:58