ding in een plastik enveloppe in plaats van een stevige kartonnen doos

Doe ik zeker ... maar dan moet ik eerst de motor hebben
Over beschadigde dozen gesproken, deze sloeg alles daarnet, is een stuur dat net geleverd werd, 12" ape... stak gewoon door de doos omdat deze te klein wasRC roadster schreef: 25 aug 2022 18:22 ... . Ik kom het ook regelmatig tegen dat de dozen beschadigt zijn van mijn bestellingen,... . niet normaal soms.
RC roadster schreef: 26 aug 2022 14:34 De uitlaten heb je al, nu is het nog effe wachten op de nieuwe HD. Heb je al enig zicht,wanneer hij toekomt ?Hopelijk geen vertraging.
Ja,... dat stuur,... . is ook wat risico nemen van de leverancier,... . ook niet te verstaan dat ze dit zo opsturen,... . Maar een geluk geen beschadiging,... Leuke foto met de honden pootjes.
Inderdaad de stekker is compleet anders, is de nieuwe norm want heb die in mijn 2021 Superduke ook al zitten. Moest toen een nieuwe kabel kopen voor mijn Motoscan Memobike 6050, enkel voor die stekker 95€. Ik maak nu de Y splitter zelf en zal ze dan maar gaan verkopenJe kan de FP3 dan ook niet wissel met de FP4. Door de andere stekker.
Hopelijk denk ze niet dat dit hare nieuwe apport is
Dat is het nadeel als je een nieuw model koopt. Dan kan je dit tegen komen,... Maar ja, Het is ook een leuk uitdaging om dit zelf te makenMoneyFor schreef: 26 aug 2022 15:13 Inderdaad de stekker is compleet anders, is de nieuwe norm want heb die in mijn 2021 Superduke ook al zitten. Moest toen een nieuwe kabel kopen voor mijn Motoscan Memobike 6050, enkel voor die stekker 95€. Ik maak nu de Y splitter zelf en zal ze dan maar gaan verkopenwant zijn niet in de handel te krijgen (nog niet) want ieder die een J&H uitlaat wil plaatsen moet die aangesloten laten op de OBD stekker om in regel te zijn en te laten werken. Dus die personen hebben zulk een splitter nodig.