Ennnnnn zadel in het vet gezet.
Zometeen even naar Beugen crossen met m'n oudste. De jongens en meisjes van Southeast zijn weer hamburgers aan het bakken vandaag

Mooie kale fietsRC roadster schreef: 21 mar 2022 11:40 Wielen afgehaald voor nieuw rubber op te leggen. Heb dan voor de zekerheid mijn rollager van de wielen nog eens vervangen (veerpoot stond niet juist een tijdje geleden,... daarmee). Was de kost ook niet. En heb de tool toch liggen om ze te vervangen. Als je toch bezig bent, direct alles vervangen. Zodat de sportster klaar staat.
@Charter Zeker en vast niet,... . En weet jij wat we nog speciaal hebben in Affligem,... ? Nee,... de echte burgemeester Walter De Donder van Samsom en Gert,...Charter schreef: 03 apr 2022 17:20 Mooie kale fiets
Dus in Affligem wordt niet alleen maar bier gebrouwen zie ik![]()
Ray XLH1200 schreef: 23 apr 2022 16:17 .... De Sporty is nu een miniem beetje Road King. Maar ik blijf hier gewoon op het forum![]()
Èn .. als je nu remt gaat je achterwiel een stukje van de grondRay XLH1200 schreef: 23 apr 2022 16:17 De Sporty is nu een miniem beetje Road King. Maar ik blijf hier gewoon op het forum![]()