Ja geen idee hoe dat zit met dat gas geven,wij hoefde dat dus niet te doen,anders moesten we betalen zei die lieve ome agent...
Maar zover ik kon zien bij die racer meten ze eerst gewoon stationair,en daarna moest hij een paar keer naar leek zijn gashendel helemaal open draaien.....
Ben blij als onze nieuwe uitlaten binnen zijn,zo niet meer fijn rijden nee,ook met routes maken vort ellende saurerland mag je bepaalde wegen of niet meer in,of het is voor motorrijders eenrichtingsverkeer geworden..
En zo op meer plekken...
Even offtopic sorry charles
Nou en die dieven grrrr als ik ze te pakken zou krijgen,belde verzekering expert gisteren op en betwiste of de deuk aan de zijkant wel van hetzelfde schadegeval is,werd me toch niet even boos,nou zeg net of we liegen....
ik zeg en trouwens we zijn toch allrisk verzekerd dus waarom zoude we liegen,hoort bij deze schade zei man van takelwagen ook al,hebben krik verkeerd geplaatst zag hij vaker..
goed hij ging het indienen als 2 aparte schades en dan moest verzekering maar beslissen en hoorde er nog van
Kreeg ik gisterenavond een mail met dit erin:
Van de verzekeringsmaatschappij ontvingen wij het bericht dat zij de bevindingen van de reparateur afwachten.
Zij melden ook dat op de katalysator van de auto wordt afgeschreven en dat er mogelijk daardoor een deel voor uw eigen rekening gaat komen.
Zodra wij meer informatie of berichten van de maatschappij ontvangen, zullen wij u daarover informeren.
Heb meteen een mail gestuurd dat ik het belachelijk vind dat ik allrisk verzekerd ben en dan nog zelf bij zou moeten betalen,waarom verzeker ik me dan allrisk.....
En meteen erbij vermeld dat ik weg ga bij deze verzekeraar(ik zit bij een assurantiekantoor)
En dacht zelfs, maar dat niet vermeld ,ga helemaal weg bij dit kantoor stelletje afzetters allemaal...
Grrrrr ben in alle staten
Ben benieuwd,,afwachten maar .
Wij hebben onze Prius al ingeruild tegen een Kia Rio uit 2013 en wordt omgeruild zodra de Prius klaar is,voor ons geen Prius meer ,alhoewel hij lekker reed..
Eigenlijk toch niet mer normaal dat je voort moet kijken wat is niet diefstal gevoelig etc...
Nou toedeloe