voor die 30€ kan je niet sukkelen. Enkel verzendkost bijtellen naturlijk maar misschien vind je nog wel iets in z'n shop,
ikzelf koop regelmatig hier en heb het altijd snel in huis.
Johan m schreef: 22 jan 2020 23:25 Ik meen mij te herinneren dat L&L vroeger (of misschien nog steeds) plaatwerk had dat je achter aan de primary kon schroeven waar je een contactslot en wat zekeringen in kwijt kan.
Misschien is dat ook wel wat.
Johan m schreef: 22 jan 2020 23:29 Vandaag een startknop in het stuur gemaakt, kon ik ook gelijk de bedrading van de remlichtschakelaar van de voorrem wegwerken.
Oja, dat gaan we ook niet doen denk ik.....MoneyFor schreef: 23 jan 2020 15:39Johan m schreef: 22 jan 2020 23:25 Ik meen mij te herinneren dat L&L vroeger (of misschien nog steeds) plaatwerk had dat je achter aan de primary kon schroeven waar je een contactslot en wat zekeringen in kwijt kan.
Misschien is dat ook wel wat.
Klopt, dat is hun zogenaamde electrobox, indrukwekkende naam voor een plaatje met wat gaten inen zie niet goed in hoe je daarmee toch een beetje bescherming
bied aan je zekeringen i.v.m. water, ik neem aan dat je toch ook in de regen gaat rijden
l&l electrobox.png