Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?
- charlesb52
- *
- Contacteer:
Re: Wat heb je vandaag aan je Sportster gedaan?
De beugeltjes waren niet voorradig, dus nog even wachten...
Maar Martin van TwinMotorcycles maakte ter overbrugging een metalen beugel voor me; topservice!!! Misschien is deze zelfs taaier.....
Maar Martin van TwinMotorcycles maakte ter overbrugging een metalen beugel voor me; topservice!!! Misschien is deze zelfs taaier.....
- rob217
- 200-349
- Contacteer:
Niets gedaan eigenlijk, na de vakantie even nagelopen of alles in orde was. Motor heeft het weer perfect gedaan.
Heute ist mir alles scheiss egal.
- charlesb52
- *
- Contacteer:
Nieuwe olies, dus ook nieuwe NGK’s!
En van TwinMotorcycles een verbeterde rvs versie van de uitlaatbeugel binnen, mooie service:
- rob217
- 200-349
- Contacteer:
Sporster staat eigenlijk te wachten op nog een mooie najaars- of herfstdag, daarna gaan we eens de boel grondig inspecteren en alle vliegen, bagger en andere uitheemse snot van de vakantie eens verwijderen. En tsja de aanhanger kan ook wel een uitmest beurt gebruiken.
Zaterdag 21 september in Woerden geweest op het Nationaal Veteranen Treffen samen met mijn vrouw, allebei op onze oldtimerts. Bromfietsen en motoren van 25 jaar en veel, heel veel ouder. Harley's, Indians, Eysink enz. enz. Zundapp, Puch, Tomos teveel om op te noemen. Maar ook mijn allereerste bromfiets, een Kreidler RMC in oranje, precies zoals ik m had. Toen gekocht voor een paar honderd ouderwetse guldens, ingeruild voor een motorfiets op mn 18e. Dingen gaan nu voor een slordige €3000 a €4000 over de toonbank.
Maar langzaam ging het bij ons allebei weer kriebelen. En besloten toch maar eens een winter project op te starten. Voor we het wisten stond er een bromfiets in de schuur
Een Batavus Mot'O-Mat, 1968, met een Sachs blokje. Maar dat is er 1, en om te voorkomen dat we er om moeten vechten, tsja, gaan we op zoek naar nummer 2.
Zaterdag 21 september in Woerden geweest op het Nationaal Veteranen Treffen samen met mijn vrouw, allebei op onze oldtimerts. Bromfietsen en motoren van 25 jaar en veel, heel veel ouder. Harley's, Indians, Eysink enz. enz. Zundapp, Puch, Tomos teveel om op te noemen. Maar ook mijn allereerste bromfiets, een Kreidler RMC in oranje, precies zoals ik m had. Toen gekocht voor een paar honderd ouderwetse guldens, ingeruild voor een motorfiets op mn 18e. Dingen gaan nu voor een slordige €3000 a €4000 over de toonbank.
Maar langzaam ging het bij ons allebei weer kriebelen. En besloten toch maar eens een winter project op te starten. Voor we het wisten stond er een bromfiets in de schuur
Een Batavus Mot'O-Mat, 1968, met een Sachs blokje. Maar dat is er 1, en om te voorkomen dat we er om moeten vechten, tsja, gaan we op zoek naar nummer 2.
Heute ist mir alles scheiss egal.
- charlesb52
- *
- Contacteer:
Nieuwe banden laten monteren, De Conti Road Attacks 3 weer. De vorige set zat er dik 14000 fijne km’s in!
Er zit standaard een scherpe rand op de steekas vóór.... Zorgt voor bramen bij montage en de monteur heeft het op de draaibank gebroken .
Rosa Motoren Zuid Eijden! Zie ik ook nog een Honda Four die naar moderne tijden omgebouwd wordt: Carbon voorvork, spaakwielen, injectie.... !
Er zit standaard een scherpe rand op de steekas vóór.... Zorgt voor bramen bij montage en de monteur heeft het op de draaibank gebroken .
Rosa Motoren Zuid Eijden! Zie ik ook nog een Honda Four die naar moderne tijden omgebouwd wordt: Carbon voorvork, spaakwielen, injectie.... !
- beemer_e91
- 200-349
Vandaag maar eens gewassen en meteen afgetankt.
Nu lekker warm in de garage, aan de zuurstof en onder z’n dekentje
they say: loud pipes save lives
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
En hem meteen ondersteboven gehangen om goed te laten uit druipen zie ikbeemer_e91 schreef: ↑16 nov 2019 13:47 Vandaag maar eens gewassen en meteen afgetankt.
Wel opletten met dekentjes, deze houden vocht vast en doe je dikwijls meer kwaad mee dan goed. Beter is een speciale ademende
beschermhoes als je hem wil afdekken tegen stof e.d.
- ch@rles
- 200-349
Fiets van de minilift gehaald, banden geïnspecteerd, op spanning gebracht, ffff olie rond laten pompen, morgen een frisse neus rit in de planning.
- beemer_e91
- 200-349
haha ik zie het ja.
krijg de foto niet gedraaid
dekentje is maar een dun hoeslaken wat net past dus verwacht geen problemen.
motor word niet volledig afgedekt.
krijg de foto niet gedraaid
dekentje is maar een dun hoeslaken wat net past dus verwacht geen problemen.
motor word niet volledig afgedekt.
MoneyFor schreef: ↑16 nov 2019 14:06En hem meteen ondersteboven gehangen om goed te laten uit druipen zie ikbeemer_e91 schreef: ↑16 nov 2019 13:47 Vandaag maar eens gewassen en meteen afgetankt.
82C42D1D-EB00-4806-98D6-4B3B449B0630.jpg
Wel opletten met dekentjes, deze houden vocht vast en doe je dikwijls meer kwaad mee dan goed. Beter is een speciale ademende
beschermhoes als je hem wil afdekken tegen stof e.d.
they say: loud pipes save lives
- Patman
- 350-499
Naar gekeken, voor verkoop?...
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Oei ... iets gebeurd of tijd voor verandering.
- Patman
- 350-499
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Inderdaad, dat kan je ook maar zelf beslissen .... als het een troost is, ik heb er zoveel staan die grotendeels stil blijven staan. Heb altijd de neiging
om steeds met de laatste aanwinst te blijven rijden en de rest staat er ook maar te staan dan . Ik geef er nu niet om, dan is de garage gevuld
om steeds met de laatste aanwinst te blijven rijden en de rest staat er ook maar te staan dan . Ik geef er nu niet om, dan is de garage gevuld
- Patman
- 350-499
Haha daar heb je ook weer een punt. Ik zal er goed over nadenken.
- Johan m
- 500-599
Vandaag het laatste ritje van het jaar gedaan nadat ik het ding een nacht aan de lader heb gehad.
Hij wou niet starten gister...
Spullen besteld: een powerclutch, de koppeling gaat mij te zwaar en ik heb een set wannabe-choppers controls die ik nu eindelijk eens wil gaan monteren waarvan de koppelingshevel korter lijkt dan die van Harley.
En een revisieset voor de voorvork, hij mag wel eens onderhoud krijgen en ik heb extra rebound springs liggen.
Kijken of dat werkt.
Hij wou niet starten gister...
Spullen besteld: een powerclutch, de koppeling gaat mij te zwaar en ik heb een set wannabe-choppers controls die ik nu eindelijk eens wil gaan monteren waarvan de koppelingshevel korter lijkt dan die van Harley.
En een revisieset voor de voorvork, hij mag wel eens onderhoud krijgen en ik heb extra rebound springs liggen.
Kijken of dat werkt.
- charlesb52
- *
- Contacteer:
De versleten ProGrips vervangen door een nieuw grippy paar 842-305.
Beetje geduld, beetje knippen en een beetje haarlak!!
Beetje geduld, beetje knippen en een beetje haarlak!!
- botoo
- 350-499
Haarlak ftw icm handvatten, ik doe al ruim een kwart eeuw niet anders (en mrs. botoo klaagt nog steeds )
memento mori
-
- 100-199
Alweer een paar weken geleden een solo spring seat gemonteerd. Replica van het ‘57 model.
Gekocht bij ABS, die een foto van mijn bike als voorbeeld op de website gebruikt. Gaaf toch?
Gekocht bij ABS, die een foto van mijn bike als voorbeeld op de website gebruikt. Gaaf toch?
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ziet er goed uit en lijkt me inderdaad nog wel een vrij comfortabel zadeltje, is het dat ook ?Siegfriedson schreef: ↑03 jan 2022 09:54 Alweer een paar weken geleden een solo spring seat gemonteerd. Replica van het ‘57 model.
-
- 100-199
Heel comfortabel. Zeker als je een dagje ouder wordt en de slammer shocks behoorlijk hard zijnMoneyFor schreef: ↑03 jan 2022 10:28Ziet er goed uit en lijkt me inderdaad nog wel een vrij comfortabel zadeltje, is het dat ook ?Siegfriedson schreef: ↑03 jan 2022 09:54 Alweer een paar weken geleden een solo spring seat gemonteerd. Replica van het ‘57 model.