Watergekoeld blok van 975cc en 114PK en 95Nm.
En als je goed kijkt staat de knipperlicht bediening voor zowel R als L eindelijk zoals die behoort te staan, gewoon links.
Of een moderne versie van de RoadsterJohan m schreef: 05 nov 2019 20:06 Ieder zijn ding, maar voor mij is dit niet anders dan een japanner.
Jij niet alleen, het enige wat ik spijtig vind is dat ze deze ook niet zoals de Pan America het 1250cc blok met 145 PK en 122 Nm hebben meegeven.
Dat werd hoog tijd ook, niets zo makkelijk als dat.
Dat is ook zo, maar bij de MT vond ik die uitlaten bovenaan te overweldingend in tegenstelling tot de R1, daar vond ik dat super geslaagd.
Inderdaad ,, en je kan hem later nog altijd wat oppoetsen en in de woonkamer zetten als ze niet meer op de weg mogen.Siegfriedson schreef: 14 nov 2019 17:39 Nou weet ik helemaal zeker dat ik mijn 2003 Sportster nooit meer weg doe.
(Maar eigenlijk wist ik dat al lang)
Nou ik denk dat het nog wel een paar jaartjes duurt voordat ze definitief van de weg moeten, dus dat dient mijn tijd wel uitMoneyFor schreef: 14 nov 2019 19:17Inderdaad ,, en je kan hem later nog altijd wat oppoetsen en in de woonkamer zetten als ze niet meer op de weg mogen.Siegfriedson schreef: 14 nov 2019 17:39 Nou weet ik helemaal zeker dat ik mijn 2003 Sportster nooit meer weg doe.
(Maar eigenlijk wist ik dat al lang)
IMG_1787.JPG