ch@rles schreef: ↑15 dec 2018 11:01
Na van de week tot 2 keer toe bijna op m'n bakkes te zijn gegaan de moto's toch maar even op stal gezet, en 4-wieler van schoonmoeder misbruikt.
Is het geen tijd voor een FXR?
Zelfs Dirk, Bart en John gaan er aan geloven.
Nope........géén FXR voor mij.
Last man standing, tenminste....in onze "bende".
ch@rles schreef: ↑15 dec 2018 11:01
Na van de week tot 2 keer toe bijna op m'n bakkes te zijn gegaan de moto's toch maar even op stal gezet, en 4-wieler van schoonmoeder misbruikt.
Is het geen tijd voor een FXR?
Zelfs Dirk, Bart en John gaan er aan geloven.
Nope........géén FXR voor mij.
Last man standing, tenminste....in onze "bende".
Voor een SE-demper, (2in1)...de demper dan, hou ik me altijd aanbevolen....als de prijs leuk is.
En om on-topic te blijven........ die monteer ik dan uiteraard op de Sportster
ch@rles schreef: ↑19 dec 2018 12:48
Zomaar knakken heeft een oorzaak.
Waarschijnlijk een keer een steentje tussen gekomen, en daardoor verzwakt.
Heb het al 2 keer meegemaakt.
Denk het.
Ben aan het overwegen of ik hem ga ombouwen naar kettingaandrijving.
Ook die kunnen breken Johan,al twee keer gehad ,en beide keren waren ze niet versleten/
Misschien ook vanuit esthetisch oogpunt.
Ga er maar even over nadenken, eerst kerst vieren.
Met de pekel en kou weinig; wel vier rvs imbusbouten, 3/8-16 x 4, voor de rem- schakelset besteld.
Die originele roestige bouten zijn misschien functioneel maar héél lelijk!!!
DC5BBB5F-F9F4-4635-9680-7FA09A3CD851.jpeg (21.37 KiB) 21002 keer bekeken
Nee......het gebeurde op de locatie Maasland
Dat pittoreske dorpje dat aan het Westland grenst.
Ook nog eens de laatste van de vier, dus balen.
Kan er helaas niet bij met de boormachine omdat het knipperlicht in de weg zit.
Misschien toch maar kijken of de G21 Crew nog een goed idee heeft.
Je hebt gelijk.
Heb toch zelf maar actie ondernomen.
Kop van de bout afgezaagd.
Sissybar zit nu eventjes vast met 3 bouten.
Als i k de nieuwe bouten binnen krijg dat draadeind van de afgezaagde bout eruit zien te krijgen.
Het is de goedkopere lijn van TFX, de RPM’s die in Taiwan volgens TFX/specificaties worden afgesteld.
Ik reed de XR schokbrekers, net als @Dr.(love) richard , als “testrijder”.
Ik had ze op de XL en nu op de XR werd het tijd voor een olieverversing!!