SON-City verder

SONcity #13, 2019, Remersdaal2, Limburg.
Gesloten
Vinnie
5-9
5-9
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2018 17:15
Has thanked: 3 times
Been thanked: 11 times

SON-City verder

Ongelezen bericht door Vinnie »

Allereerst bedankt allemaal voor een mooi weekend. Charles en Monique jullie in t bijzonder.
Volgend jaar neem ik Vincent t stokje over met ondersteuning van de Oer SONNERS Charles en Monique.
Geweldig dat er meer mensen hun hart bij SON hebben en willen helpen.
Zonder personen als Richard is t moeilijk om alles vanaf nul te doen. Alex bedankt voor je toezegging in tutu amigo 😂😂
Meer hulp en of ondersteuning is altijd welkom en gewaardeerd.
SON-City blijft SON-City dus gelijk gestemd en gezellig.
Zodra t balletje gaat rollen zal ik jullie op de hoogte houden op t hoe wat en wanneer.
Er zit een locatie in mn hoofd maar suggesties zijn welkom.
Ik groet jullie allen en volgend jaar wederom allen samen.

Vincent
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 23 mei 2019 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: “SON” veranderd naar “SON-City” ;-)
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 1 time
Been thanked: 108 times

Re: SON verder

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Hey Vincent,

Ben benieuwd welke locatie je in gedachte hebt voor volgend jaar.
Steun van "onze" kant qua organisatie (een heel team in Tutu bij de verkoop of zo) kun je op rekenen!

Tot wederziens! Heb er nu al weer zin in :happy:
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: SON-City verder

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Heb de titel van SON naar SON-City veranderd; de laatste tijd kreeg ik veel mails, PB's, appjes etc. met de vraag of ik met de SON ophield...

Neen, absoluut niet!!!!
SON-City, de jaarlijkse meeting die als doel heeft voor meer clubbinding te zorgen ga ik geleidelijk overdragen.

Tot nu toe zochten @Big Richard , @MonikaMonster en ik, als het lukte, een groepje organiseerders elders in het land zodat SON-City op verschillende plekken georganiseerd kon worden.
Komend jaar gaan we dit samen met @Vinnie (en nog anderen.... ;) ) doen zodat Vincent het SON-City-stokje met alles eromheen in 2021 in handen heeft!
Heb je ideeën, stuur ze dan aub per PB en niet via het forum; een forum wordt anders erg onoverzichtelijk.
2019-2020 en 2021 Gaan leuke jaren worden met hopelijk een vergroting van de "SON-organisatie-in-de-brede-zin"! :girlwave:
Ik ben heel blij met deze verbreding en ontwikkeling; hopelijk vinden we de komende tijd nog meer enthousiasten die "deeltaken" op zich nemen :happy: :happy: !! Zo kunnen we langzaam een alternatief bestuurtje krijgen, haha!!!

Zelf ben en blijf ik dagelijks bezig met de SON; forum, portaal, updates, registratie nieuwe leden, sponsoren etc. etc.
Ik blijf de SON nog doen en rijd de rest van m'n motorleven: Sportster!!

Een tekstje met de algemene doelen van SON, forum en SON-City:
Sinds 2006 zijn we in de lucht met het forum van de Sportster Owners Netherlands via www.sportsters.nl.
Eén keer per jaar organiseren we in het voorjaar een meeting om elkaar “live”te zien; zo scheppen we een persoonlijke band t.b.v. de binding op het forum.
We kunnen spreken van een Sportsterforum én Club.
Deelname-drempel moet zo laag mogelijk gehouden worden; geen extra kosten voor de deelnemers; inschrijving, eerste koffie, ride-out, tombola zijn gratis.
Alleen de kostprijs van ontbijten, warme maaltijd/bbq en overnachting moeten betaald worden.

Social Media (Facebook-pagina-Twitter-Instagram-Google+-en eventuele andere SON-accounts) staan ten dienste van het SON-forum en verwijzen zo mogelijk terug naar het portaal en/of forum.
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: SON-City verder

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Ik had al wel meteen begrepen Charles en Monique dat jullie gewoon op de achtergrond bij Son blijven hoor....
Vincent leuk en fijn dat jij het over wil nemen en Alex dat jij wilt helpen,ben benieuwd waar het volgend jaar is,voor de mensen uit het noorden is het midden misschien wel fijner...(mij maakt het niks uit ;) )
We horen het wel .. :D
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
rob217
200-349
200-349
Berichten: 220
Lid geworden op: 18 feb 2017 22:00
Locatie: Alphen aan den Rijn
Has thanked: 11 times
Been thanked: 72 times
Contacteer:

Re: SON-City verder

Ongelezen bericht door rob217 »

Vincent,

Regio Utrecht :lmthink: :lmthink:

Hulp nodig.... bij deze aangeboden !!
Heute ist mir alles scheiss egal.
Gesloten