Op de US Webiste noemen ze nu Street

Dus ook geen Softails meer maar Cruisers ..........
De Street:
De Cruiser:
De Touring:
Neen voor een elektrische
Moet je eigenlijk schakelen met die elektrische motoren of zijn het allemaal automaten? Lijkt me wel wat saaier zonder schakelen.MoneyFor schreef: ↑30 jan 2020 08:55Neen voor een elektrische,
Heb een 2 weken terug eens test gereden met de Zero SR/F met powerpak erop. Ik wou het verschil eens weten tussen de Livewire en de Zero
want er zit bijna 10K verschil op. Ik moet zeggen dat de Zero echt snel is, zeer wendbaar en enkel zoemt. Je moet al met een zeer deftige
Sportster komen ( gaat niet lukken ) om het koppel van 190Nm te evenaren.
Gelukkig maar!
Het getril met het geluid van nu doet heel veel met me, dat gevoel kan zo’n naaimachine echt niet overtreffen.MoneyFor schreef: ↑31 jan 2020 08:04
Neen is gewoon "gasgeven" en saaier weet ik niet, het vermogen compenseert dat voor mij alleszins. Je moet er echt eens mee gereden hebben
alvorens je een mening kan geven. Veel vrienden zeiden dat van de wagen ook tot ik ze een keertje meenam met de i3, dan waren ze overtuigd.
Elektrisch is echt snel en je hebt onmiddellijk alle power tot je beschikking, maar zoals gezegd moet je zelf eens ervaren.
Ik ben ook juist van de jappen afgestapt vanwege het geweldige karakter van zo'n HD. Natuurlijk lijkt mij zo'n elektrisch ding ook wel een leuk speeltje, maar het heeft niet zo'n kloppend hart. Als ik zie hoe snel die elektrische auto's accelereren op mijn werk, dan denk ik niet dat het verstandig is dat ik op zo'n elektrische motor stap
De Harley Sportster met injectie heeft het zelfde karakter als een shadow of een Triumph Speedmaster.EasyWim schreef: ↑31 jan 2020 21:19Ik ben ook juist van de jappen afgestapt vanwege het geweldige karakter van zo'n HD. Natuurlijk lijkt mij zo'n elektrisch ding ook wel een leuk speeltje, maar het heeft niet zo'n kloppend hart. Als ik zie hoe snel die elektrische auto's accelereren op mijn werk, dan denk ik niet dat het verstandig is dat ik op zo'n elektrische motor stap![]()