Heb je PB gestuurd, interessecharlesb52 schreef: ↑19 feb 2018 18:37 Heb nog een sproeiersetje liggen met 170 en 180 hoofdsproeier, shims etc!! À la Dynojet!
Als je ‘m wilt (gratis), ff PBen!!!9B93780E-DA21-4A59-BF03-A17FEDE02836.jpeg
XLH1200S gered van het wegroesten
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
-
- 100-199
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 59 times
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Bedankt voor het redden. Ik kreeg al tranen in de ogen van de eerste roest foto's.
De 1200s was juist fijn vanwege de toerenteller, de dubbele schijven en als ik het goed heb tubeless banden vanwege de handige gietwielen. Ook geen losse spaken..
Ik weet niet of het in 2000 al was, maar via het digitale schermpje van de tellers kan je storingen uitlezen. Dit zeg ik in verband met het verwijderen van de tellers, dan zou je dat kwijt zijn.
Leuk subtiel gedaan zonder de sportster te verzagen gelukkig.
De 1200s was juist fijn vanwege de toerenteller, de dubbele schijven en als ik het goed heb tubeless banden vanwege de handige gietwielen. Ook geen losse spaken..
Ik weet niet of het in 2000 al was, maar via het digitale schermpje van de tellers kan je storingen uitlezen. Dit zeg ik in verband met het verwijderen van de tellers, dan zou je dat kwijt zijn.
Leuk subtiel gedaan zonder de sportster te verzagen gelukkig.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Ja je kan inderdaad al storingen uitlezen in het display, met verwijderen bedoel ik wel het behouden van de snelheidsmeter met display, enkel de toerenteller zou komen te vervallen en de snelheidsmeter zou ik verplaatsen zoals ik heb gedaan op mijn Iron.brede aap schreef: ↑25 feb 2018 22:17 Bedankt voor het redden. Ik kreeg al tranen in de ogen van de eerste roest foto's.
De 1200s was juist fijn vanwege de toerenteller, de dubbele schijven en als ik het goed heb tubeless banden vanwege de handige gietwielen. Ook geen losse spaken..
Ik weet niet of het in 2000 al was, maar via het digitale schermpje van de tellers kan je storingen uitlezen. Dit zeg ik in verband met het verwijderen van de tellers, dan zou je dat kwijt zijn.
Leuk subtiel gedaan zonder de sportster te verzagen gelukkig.
Klik hier
-
- 100-199
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 59 times
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Ok.. leuke persoonlijke verandering. Ik zou willen dat er bij mij een toerenteller op zat.. ik weet nooit wanneer t blok t niet meer leuk vind. Maar er valt mee te leven. Bovenin de toeren rij ik toch te hard of maak ik teveel lawaai. Dat alarmeerd mij gas te minderen
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Hartelijk bedankt !charlesb52 schreef: ↑19 feb 2018 18:37 Heb nog een sproeiersetje liggen met 170 en 180 hoofdsproeier, shims etc!! À la Dynojet!
Als je ‘m wilt (gratis), ff PBen!!!9B93780E-DA21-4A59-BF03-A17FEDE02836.jpeg
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Had een kleine lek, is nu opgelost met een nieuwe rubber ring te steken achter de derby cover, alhoewel de andere ook nieuw was kreeg ik hem toch niet afgedicht ermee. Was een James en heb er nu één gehaald bij de HD dealer zelf.
-
- 100-199
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 59 times
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Welk stuurtje is dit?? Breedte in centimeters? Ik wil ook wat smallers denk ik.
Oj die "dimples" (ingedeukte gleuven bij de handvatten plek) moet er wel in zitten. Ook lekker grip onderin waar de klem komt.
Oj die "dimples" (ingedeukte gleuven bij de handvatten plek) moet er wel in zitten. Ook lekker grip onderin waar de klem komt.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Dat is de Bobber One van Westland Customs, je kan bij bestellen uit smooth of dimpled kiezen. Die van mij is dimpled maar ik had dat eigenlijk niet nodig omdat ik de draden door het stuur heb laten gaan, staat net ietsjes netter vind ik zelf. Het stuur is 630mm breed en +- 290mm hoog, voordeel is dat je eigenlijk nog net met de oem gaskabels wegkan, alhoewel ik er nieuwe had heb ik toch de oude gebruikt. De koppelingskabel is een nieuwe, langere geworden.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Als het weer het een beetje toelaat ga ik morgen wat spelen met de afstelling en het sproeiersetje
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Was er vrijdag niet van gekomen maar gisteren bijna ganse dag ermee bezig geweest en nu rijd die top, heeft veel tijd in beslag genomen telkens alles eraf en er terug op en dan denken van misschien kan het nog net ietsjes beter maar dan toch net niet... en dan terug naar de vorige config, kortom nu rijd die als een speer, thanks to Charles.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: XLH1200S gered van het wegroesten
Pfff blijft olie lekken via de koppelingskabel, niet aan de aansluiting schroefdraad en o-ring maar tussen de buitenmantel en de aan-eenzetting met de bout-moer die in het blok gaat, als je begrijpt wat ik bedoel. Iemand een oplossing voor of moet ik een andere kabel kopen die wel dicht is ?