kesstech vs dr jekill & mr hyde

Optimalisering en tuning van de motor.
RC roadster
350-499
350-499
Has thanked: 277 times
Been thanked: 245 times

Re: kesstech vs dr jekill & mr hyde

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 05 jan 2021 08:35 Ik blijf je verhaal volgen maar zal de ervaring iets eerder opdoen dan jij denk ik, heb namelijk iets nieuws met deze setup, foto's zet ik in een ander draadje
onder "geen sportster maar wel een sportsterhart".
Ik denk ergens in februari de J&H te bestellen. En zal mijn ervaring en resultaat zeker laten weten via foto's. Ik zal begin februari u nog eens lastig vallen voor het y diagnose stekker ;) . Zodat ik mijn afstelling kan doen via autotune. Want dit ga ik zeker doen,... . Zodat ik zeker ben dat hij 99% juist afgesteld op mijne moto ;-).

RC roadster
350-499
350-499

Bij deze de stap gezet om toch de J&H te kopen en te plaatsen op mijn Roadster,... :clap2: .

-Om deze J&H te plaatsen moet je wel u gaten herboren op u uitlaat houder (diene zwarte ijzeren baar). Zowel voor de achterste uitlaat als voor de voorste uitlaat, hiervoor krijg je een sticker van J&H die je op de zwarte ijzeren baar moet plakken. En dan moet je u gaten gaan herboren. Best wel met een kolomboormachine,... .
-Het weg werken van de 2 motortjes van de uitlaatkleppen is wel wat pruts werk, en veel vast leggen met snelbinders zodat de aanstuur kabels van de uitlaatkleppen niet schuren tegen den motorblok,uitlaat,remleiding,... .
-De module die de uitlaatkleppen regelen heb ik weg gewerkt onder het zadel. Ik heb ook een derde stoplicht steken op mijne roadster, dus hier ook wat moet prutsen om het goed te krijgen en de kabels goed te leggen. Maar het is gelukt.
-De overige kabels waarvan de lengte te lang is. Heb ik tussen de bcm en beschermdeksel gestoken. Want de kabels zijn redelijk te lang van de uitlaatkleppen zoals ook de knop aan het stuur om de stand te bepalen van de uitlaatkleppen .
-De splitter (voeding voor fp3 en module J&H). Heb ik naast de uitleest stekker weg gewerkt.

Deze info is mogelijk ook nog interessant voor jullie.
Let op als je een J&H uitlaat besteld. Want er is een verschil tussen een bouwjaar 2016 en na 2016. Zowel de prijs als extra werk. (Bij mij heeft de Hd Dealer de verkeerde besteld , daarmee dat ik het hier zeg)
Sportster van 2016 is een euro 3, hier moet je geen cat in lassen en deze kost 80€ minder.
Sportster na 2016 is een euro 4, hier moet je wel een cat in lassen en deze kost ongeveer 80€ meer.
Dus,... . Let hier zeker mee op. Want het kan u extra geld kosten,... . Ik ga die cat's nu wel bij houden en kijken wat het lawaai is en indien deze nog te luid is kan ik ze nog in lassen. Als je deze moet plaatsen. Moet je ze in lassen. Je kan ze er niet los insteken want ze vallen dan gewoon in uwe demper, en dat zal wel gaan rammelen en mogelijk u uitlaatklep beschadigen .

zie bijlage wat foto's ;-).
Bijlagen
IMG_5150.JPG
HD J&H.JPG
Knop stuur.JPG
Splitter.JPG
Module uitlaatklep.JPG
IMG_5137.JPG
Uitlaat baar.JPG
Cat uitlaat.JPG
Cat.JPG
Set aanpassing.JPG

RC roadster
350-499
350-499

Heb onder tussen tijd ook een filmpje gemaakt ;-) ,.. zie link ; https://drive.google.com/file/d/1oTOfwt ... p=drivesdk

bij het starten sta de klep toe .
Dan 1 keer drukken , dan is de klep volledig open.
dan 2 keer drukken , dan is de klep half open.
Dan teug 1 keer gedrukt en dan is de klep toe.

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Has thanked: 903 times
Been thanked: 1142 times
Contacteer:

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RC roadster schreef: 16 jan 2021 11:22
bij het starten sta de klep toe .
.....
......
Dan teug 1 keer gedrukt en dan is de klep toe.
Ik vermoed dat dit de favoriete stand is van de buren :lol:

Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 16 jan 2021 11:52 Ik vermoed dat dit de favoriete stand is van de buren
Daar ben ik ook zeker van,... . Maar,... weet je nu wat het leuke is,... . de geburen begrijpen het niet ,... heheh . Dan maakt diene Sportster veel lawaai en dan bijna geen lawaai,... :muur: . Ken je dit type gebuur dat achter het venster aan het loeren is en niks durft te vragen,... :girlwave: hehe .

Maar ja, als het echt moet kan ik die cat's er nog in lassen he . ;-). Deze heb ik nu toch gratis gekregen,... . Met dank aan den dealer ;-).

Heb er juist eens meegereden met de klep in open stand , en ja,... je hebt gelijk Moneyfor,... ze maken meer lawaai dan mijn V&H,... .
Ik heb dan ook eens gereden met de Sportster, wel met de afstelling van mijn oude V&H en ik stel vast dat hij redelijk goed draait,... . Nu weet ik niet wat ik ga doen, hem afstellen op die quiet baffels of op mijn oude afstelling van V&H rijden,... . Ik ga zeker een autotune doen . Maar ja, de mannen van FP3 zeggen om de eerst 2 tanken beurten op die Quiet baffels afstelling te rijden. Anders mijn FP3 monteren op het stuur en mijn lambda waardes controleren tijdens het rijden. Dan ben ik zeker.

Maar uiteindelijk , moet ik nu wel eerlijk zeggen. Dat de V&H uitlaten een mooier lawaai hebben dan de J&H uitlaten. Maar ja,... de J&H heeft wel zijn praktische kant dan wel mee,... je kan ze in 3 standen zetten en iedereen wat te vriend kunt houden. Zowel voor de geburen als gezin, als je s'nachts toekomt om 5.20u na u nachtwerk. En de J&H hebben ook nog het voordeel dat ze gekeurd zijn :thumbsup: .

Ik weet nu niet wat ik ga doen, maar ik denk mijn V&H uitlaten te verkopen. Wat zou je hiervan nog kunnen voor vragen ,... . geen krassen of beschadigingen en goed onderhouden ,.. . https://www.harliepleats.nl/exhaust/van ... sportster/.

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

Ik heb momenteel de V&H Twinslash 3" met DB killer map erin zitten en had hetzelfde advies, 2 tanks leegrijden en dan autotune doen,
zal niet snel gebeuren nu :)

Die V&H zou ik dan toch proberen rond de 280 à 300€ te koop aan te bieden, is dan toch een 100€ minder dan in de winkel.

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 16 jan 2021 15:33 Ik heb momenteel de V&H Twinslash 3" met DB killer map erin zitten en had hetzelfde advies, 2 tanks leegrijden en dan autotune doen,
zal niet snel gebeuren nu
Zal bij mij ook niet voor direct zijn,... . Alhoewel,... nieuw speelgoed is altijd leuk he :yahoo: .
MoneyFor schreef: 16 jan 2021 15:33 :)

Die V&H zou ik dan toch proberen rond de 280 à 300€ te koop aan te bieden, is dan toch een 100€ minder dan in de winkel.
Ik kan beginnen aan 300€ he . Maar ik ga nog wat wachten,... ze liggen niet in de weg, dus ja,... . misschien bij het uitkomen dat ik ze te koop zet.

@MoneyFor Merci, voor alle tips en mail verkeer hierover en mij te overtuigen om ze toch zelf te installeren ,... . :thumbsup: .

Roland-
50-99
50-99
Has thanked: 41 times
Been thanked: 27 times

Ongelezen bericht door Roland- »

Klinkt erg lekker (vooral in die open stand), of ja zo lijkt het in ieder geval op de opname! :thumbsup:

Ik heb mijn V&H Twin Slash dan toch wel erg cheap gekocht, €100,- incl OEM headers op Marktplaats vorige maand.
Zaten paar hele kleine gebruikerssporen op, maar niets ernstigs.

RC roadster
350-499
350-499

Roland- schreef: 18 jan 2021 13:58 Klinkt erg lekker (vooral in die open stand), of ja zo lijkt het in ieder geval op de opname! :thumbsup:
Met een opname moet je altijd opletten , kan het geluid wat vervormen he :think:. Maar ik ben wel te vrede met het resultaat. Ik moet de sportster nu nog een autotune doen en dan staat hij op punt.
Roland- schreef: 18 jan 2021 13:58 Ik heb mijn V&H Twin Slash dan toch wel erg cheap gekocht, €100,- incl OEM headers op Marktplaats vorige maand.
Dat is een goedkope uitlaat,... . Maar voor 100€ hou ik hem liever. Desnoods wat aanpassen en hem doen passen op een andere moto van een vriend van mij bijvoorbeeld,... .

Roland-
50-99
50-99
Has thanked: 41 times
Been thanked: 27 times

Ongelezen bericht door Roland- »

RC roadster schreef: 18 jan 2021 17:05
Roland- schreef: 18 jan 2021 13:58 Klinkt erg lekker (vooral in die open stand), of ja zo lijkt het in ieder geval op de opname! :thumbsup:
Met een opname moet je altijd opletten , kan het geluid wat vervormen he :think:. Maar ik ben wel te vrede met het resultaat. Ik moet de sportster nu nog een autotune doen en dan staat hij op punt.
Roland- schreef: 18 jan 2021 13:58 Ik heb mijn V&H Twin Slash dan toch wel erg cheap gekocht, €100,- incl OEM headers op Marktplaats vorige maand.
Dat is een goedkope uitlaat,... . Maar voor 100€ hou ik hem liever. Desnoods wat aanpassen en hem doen passen op een andere moto van een vriend van mij bijvoorbeeld,... .
Snap ik, is zeker goed besteed aan een vriend!
Ik heb de headers weer doorverkocht voor €75 en was uiteindelijk dus maar €25,- kwijt voor mijn Twin Slash slip-ons :muscle:

RC roadster
350-499
350-499

Roland- schreef: 18 jan 2021 18:42 Snap ik, is zeker goed besteed aan een vriend!
Ik heb de headers weer doorverkocht voor €75 en was uiteindelijk dus maar €25,- kwijt voor mijn Twin Slash slip-ons
We zullen wel zien,... . Eerst van mijn zonnepanelen af geraken ,... . Daar ga ik meer verlies opmaken ,... met dank aan de Belgische staat. (heeft er wel niks mee te maken, maar het ligt op de lever, sorry :thumbs down: ,.. )

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

Ik voel met je mee, heb hier ook panelen liggen die lang nog niet terug verdiend zijn, klotestaat alles mooi voorstellen en iedereen doen investeren. Was al
het geval met het prosumenten tarief dat je nog eens 400€ mag dokken ieder jaar omdat ze je opgewekte stroom aan iedereen kunnen doorverkopen.

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 18 jan 2021 19:09 Ik voel met je mee, heb hier ook panelen liggen die lang nog niet terug verdiend zijn, klotestaat alles mooi voorstellen en iedereen doen investeren. Was al
het geval met het prosumenten tarief dat je nog eens 400€ mag dokken ieder jaar omdat ze je opgewekte stroom aan iedereen kunnen doorverkopen.

Ja,... geen woorden voor,... . We kunnen er toch niks aan veranderen.
Maar ben wel super tevreden van mij J&H, juist mijn afstelling op de quiet baffels gezet. Nu 2 tanken leeg rijden en dan Autotune doen ,... :thumbsup: .

Maar ik denk om 2 autotune te doen,... 1 in open stand en de andere in halfopen stand.
En dan deze 2 afstelling door te sturen naar V&H en laten nakijken door hen en kijken wat zij voorstellen wat het beste afstelling is voor mijne sportster,... .

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

RC roadster schreef: 18 jan 2021 21:57 Ja,... geen woorden voor,... . We kunnen er toch niks aan veranderen.
Maar ben wel super tevreden van mij J&H, juist mijn afstelling op de quiet baffels gezet. Nu 2 tanken leeg rijden en dan Autotune doen ,... :thumbsup: .

Maar ik denk om 2 autotune te doen,... 1 in open stand en de andere in halfopen stand.
En dan deze 2 afstelling door te sturen naar V&H en laten nakijken door hen en kijken wat zij voorstellen wat het beste afstelling is voor mijne sportster,... .
Je kan perfect 2 mappen aanmaken met autotune en deze dan apart opslaan onder die naam, het switchen van map gaat relatief snel met de FP3 en als je
dan eens heen gaat dat je op voorhand weet dat je bv 90% van de tijd met de klep gesloten of halfopen gaat rijden kan je die flashen.

Ik vind voor mezelf dat de open toestand op de Fat Boy er echt over is, is nog wat cc'kes meer dan een Sporty een geeft me echt een kabaal, vind het zelf
niet aangenaam. Dus de stand zal bij mij in de halfopen ( die naar mijn inziens eerder 1/3 is ) blijven staan en ga daar ook de autotune op afstellen en ga
enkel de gesloten toestand gebruiken wanneer het echt niet anders kan .... bij een controle bv ;) . Ik heb trouwens ook al een schakeling voorzien die nu
nog onder het zadel zit waarmee ik de stroomtoevoer naar de J&H onderbreek. Dit geeft me de gelegenheid om de klep in de gesloten toestand te zetten
en vervolgens de stroomtoevoer af te sluiten, dan kan die snuggere "controleur" van dienst zoveel op dat stuur knopke liggen duwen als die wil, de klep gaat
dan niet meer open :D . Want ik verwacht me daar al aan dat ze uiteraard dit systeem al kennen en ze eens gaan testen wat die doet met de klep open, ik
voel me nu precies terug 16jaar met de bromfiets en maar van alles bedenken om tijdens een controle met de rollekes eronder uit te komen.

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 19 jan 2021 08:47 Je kan perfect 2 mappen aanmaken met autotune en deze dan apart opslaan onder die naam, het switchen van map gaat relatief snel met de FP3 en als je
dan eens heen gaat dat je op voorhand weet dat je bv 90% van de tijd met de klep gesloten of halfopen gaat rijden kan je die flashen.
Dit kan ik ook doen,... .
En dat is wel het voordeel aan dienen FP3 van V&H.
Is zijn geld, wel echt waard .
MoneyFor schreef: 19 jan 2021 08:47 Ik heb trouwens ook al een schakeling voorzien die nu
nog onder het zadel zit waarmee ik de stroomtoevoer naar de J&H onderbreek.

Een reed contact met een magneetje,...???? ( https://bernardblogt.wordpress.com/2010 ... eedrelais/ )? Dat had ik op mij 68cc,... staan als ik 16 jaar was,... ? Dat waren de tijden,... .nostalgie,... ;) .
En ik denk wel dat je gelijk gaat hebben,... . Als je de Belgische manier van denken kent,... "je mag het hebben, maar het mag niet werken,... . :muur: .

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

RC roadster schreef: 19 jan 2021 16:52 Een reed contact met een magneetje,...???? ( https://bernardblogt.wordpress.com/2010 ... eedrelais/ )? Dat had ik op mij 68cc,... staan als ik 16 jaar was,... ? Dat waren de tijden,... .nostalgie,... ;) .
En ik denk wel dat je gelijk gaat hebben,... . Als je de Belgische manier van denken kent,... "je mag het hebben, maar het mag niet werken,... . :muur: .
Is zeker een mogelijkheid maar heb nog enkele 12V afstand bedieningen liggen met ingebouwd relais liggen van 40A, zijn niet groot en dacht die daar in te steken.

De brommer waar ik "officieel" mee reed was een Zundapp KS50 Watercooled met 75cc kitje op :) , ik had er een condensator tussen zitten en een schakelaartje, niet onder het zadel want dat was de eerste plaats waar ze gingen kijken maar stond tussen het balhoofd en de benzinetank, was een ideale plaats. Eén nadeel was als je het inschakelde kreeg je het niet meer uit omdat ik echt mijn vinger tussen de tank en balhoofd moest steken en was een tuimelschakelaartje dus dat klikte naar achteren en dan was het gedaan met de pret. Om het terug af te zetten moest de tank eraf maar heb daar meerdere malen op de rollenbank mee gestaan en hij liep dan ocharme een kleine 30km/u :lol: en ik maar hopen dat die niet te lang aan het gas bleven draaien want de kans bestond er uiteindelijk wel in dat de condensator begon door te slaan .

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

Ik heb altijd gewerkt met een magneet,... .
In mijne tijd waren die afstandbediening al serieus gekend bij de politie,... . En veel van mijn vrienden zijn daarmee gepakt. Het was daarom dat ik werkte met een klein straf magneetje,... ;-).
Ik had dan dat reed contact tegen mijne zadelbak (voor de helm) geplakt en daar zaten mijn papieren van de brommer(MBK Nitro),... En dan moest ik enkel mijn papieren nemen en duwde ik tegen de magneet zodat het contact verbroken was,... .
Dan had ik ook in mijn zadelbak een radio geïnstalleerd met een verstrekker en 2 boxen,... . Heb daar nog ergens een foto van liggen als ik hem nog eens tegen kom zal ik hem eens posten,... . Heb hiervoor wel eens een boete voor gehad omdat ik de sabam niet betaald had,... . ;-). De politie stond naast mij aan de rode lichten en mijn radio was max aan het spelen,.. . ( ja,... . onze pa zei altijd "onze kleinste dienen moet laweit (lawaai)kunnen maken of ander leeft hij niet" ja,... hij heeft ergens gelijk denk ik ,... ;) )

RC roadster
350-499
350-499

Vandaag gaan rijden met de nieuwe uitlaten (J&H) :yahoo: ,... . En met de Quiet baffels V&H afstelling geprogrammeerd in de ecm.
- In gesloten stand; merk je dat je power minder hebt. Maar dit is normaal.
- In halfopen stand; Moet ik eerlijk zijn,... . Zal de afstelling redelijk goed moeten staan,... . Maar ik heb nog niet de zelfde power als ik had met mijn V&H uitlaten , waarop ik een autotune gedaan had.
- in open stand; Is de reactie op de gas soms niet 100% en soms eens een Decel pop of hoe noem je dit juist. Ik heb het gevoel dat ik ook meer power heb in halfopen stand dan in de volledig open stand. Maar denk wel dat dit gaat veranderen als ik mijn autotune ga doen op openstand.

Voor de rest is het leuk speelgoed. En de drukknop om de uitlaat te bedienen gaat ook heel gemakkelijk, voor mij dan toch. Ik rij wel met zomerhandschoenen.
En het lawaai tijdens het rijden in open stand is ongeveer het zelfde als mijn V&H slip-ons.

Dan heb ik voor sommige mensen dat met db bezig zijn,... . De test eens gedaan. (wel met een applicatie van de gsm, dus niet 100% juist. Maar het is een indicatie he) zie bijlage. Ik heb wel eerst met de sportster 60 km gereden en dan de meting gedaan . zie bijlage .
Bijlagen
uitlaat in gesloten stand
uitlaat in gesloten stand
uitlaat in halfopen stand
uitlaat in halfopen stand
Uitlaat in open stand
Uitlaat in open stand

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

Het verlies in kracht in open en gesloten toestand is ergens normaal, gesloten toestand versmoort de motor en de open-stand geeft geen tegendruk. Ik ga sowiesie
de afstelling doen op de 1/3 open stand want half kan je dat niet noemen, gesloten toestand ga ik me zelfs niet mee bezig houden want dat voelt niet lekker aan,
ik vind dat je de motor laat stikken.

Je moet maar eens kijken in je uitlaat, gaat ook als de motor niet draait ( eens zo aangenaam om in te kijken :lol: ) de halfopen is eigenlijk eerder 1/3 dan half,
bij mij dan toch.

Dan de db meting, vind in de open toestand de meting aan de zeer lage kant maar zoals je zelf zegt met een app, totaal niet te vertrouwen ;)

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 21 jan 2021 13:19 door MoneyFor » 21 jan 2021 13:19
Het verlies in kracht in open en gesloten toestand is ergens normaal, gesloten toestand versmoort de motor en de open-stand geeft geen tegendruk. Ik ga sowiesie
de afstelling doen op de 1/3 open stand want half kan je dat niet noemen, gesloten toestand ga ik me zelfs niet mee bezig houden want dat voelt niet lekker aan,
ik vind dat je de motor laat stikken.
gesloten is voor de keuring he,... meer niet,... .
MoneyFor schreef: 21 jan 2021 13:19 Je moet maar eens kijken in je uitlaat, gaat ook als de motor niet draait ( eens zo aangenaam om in te kijken :lol: ) de halfopen is eigenlijk eerder 1/3 dan half,
bij mij dan toch.
Heb al gekeken ;) . Bij de eerste keer als ik het contact op gezet heb ;) .
Het enige dat ik niet weet is, Indien je u contact op zet en je zet u klep open met de knop. En je duwt dan op start of dat deze terug toegaat tijdens het starten,... . Moet dit nog uitproberen. Gewoon voor de lol om te weten,... .
Zie bijlage; de klep in toe,open,halfopen stand.
Maar zo als je zegt is het 1/3 denk ik dan toch ,... .
MoneyFor schreef: 21 jan 2021 13:19 Dan de db meting, vind in de open toestand de meting aan de zeer lage kant maar zoals je zelf zegt met een app, totaal niet te vertrouwen
Kan heel goed zijn ,... maar het geld is op voor dit jaar, om nog een db meter te kopen ,... :muur: :D . Alhoewel,... den dealer heeft mij eindelijk terug betaald wat ze teveel gevraagd hadden ,.. na nogmaals ne mail te moeten te versturen :knuppel: . spijtig voorval vindt ik persoonlijk. maar ja, ... het positieve is wel dat is J&H wel mooi materiaal levert . :thumbsup:
Bijlagen
toe
toe
IMG_5193.JPG (49.61 KiB) 5492 keer bekeken
open
open
IMG_5194.JPG (46.94 KiB) 5492 keer bekeken
Half open
Half open
IMG_5195.JPG (50.68 KiB) 5492 keer bekeken

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

Bij mij blijft de klep staan in de stand dat ik ze heb gezet, dus contact op, klep zetten zoals je ze wil hebben en dan starten, dan veranderd er niets aan de stand
van de klep.

Afbeelding
RC roadster
350-499
350-499

MoneyFor schreef: 21 jan 2021 14:56 Bij mij blijft de klep staan in de stand dat ik ze heb gezet, dus contact op, klep zetten zoals je ze wil hebben en dan starten, dan veranderd er niets aan de stand
van de klep.
Dan kan ik deze altijd juist zetten bij mij autotune, ... Merci voor de info :thumbs: !

EasyWim
500-599
500-599
Has thanked: 391 times
Been thanked: 331 times

Ongelezen bericht door EasyWim »

RC roadster schreef: 21 jan 2021 11:52 Dan heb ik voor sommige mensen dat met db bezig zijn,... . De test eens gedaan. (wel met een applicatie van de gsm, dus niet 100% juist. Maar het is een indicatie he) zie bijlage. Ik heb wel eerst met de sportster 60 km gereden en dan de meting gedaan . zie bijlage .
Ik vrees dat de app bepaald niet nauwkeurig is. In de geopende stand loopt jouw motor stiller dan met de OEM uitlaten :lol:

Ik merk zelf ook wel dat goed meten zelfs met een dB meter niet eens makkelijk is. Je moet met veel zaken rekening houden zoals reflectie/terugkaatsing. Overigens was mijn dB meter maar 15 euro en heb ik wel het idee dat deze het best aardig doet.

Het is jammer dat geluidsfragmenten zo vertekenen, het klinkt op Youtube toch altijd heel anders dan in het echt.

RC roadster
350-499
350-499

EasyWim schreef: 21 jan 2021 17:11 Ik merk zelf ook wel dat goed meten zelfs met een dB meter niet eens makkelijk is. Je moet met veel zaken rekening houden zoals reflectie/terugkaatsing.
Daarmee dat ik mij afvraag hoe ze dit gaan doen bij de technische keuring van de moto's,... .
EasyWim schreef: 21 jan 2021 17:11 Ik vrees dat de app bepaald niet nauwkeurig is. In de geopende stand loopt jouw motor stiller dan met de OEM uitlaten :lol:
heeft ook zijn voordelen he ;) ,... Zo kan je de geburen en vrouw overtuigen dat de sportster niet veel lawaai meer maakt,... en dat het niet mijn schuld is als ze wakker worden :lollig: . Maar dat ze slechte slapers zijn. :yahoo:

MoneyFor
2000-2499
2000-2499
Contacteer:

RC roadster schreef: 21 jan 2021 18:36 heeft ook zijn voordelen he ;) ,... Zo kan je de geburen en vrouw overtuigen dat de sportster niet veel lawaai meer maakt,... en dat het niet mijn schuld is als ze wakker worden :lollig: . Maar dat ze slechte slapers zijn. :yahoo:
Die moet ik onthouden :lol:

Afbeelding
Plaats reactie