Motor herkent afstandsbediening niet meer

Ontsteking, verlichting en meer...Van accu tot zekering!
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3128
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1315 times
Been thanked: 1564 times
Contacteer:

Re: Motor herkent afstandsbediening niet meer

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Mijn KTM heeft dit probleem ook, voordeel hierbij is dat je dan de fob op de antenne van het systeem kan houden en dan werkt het wel. Nadeel is dan weer stel je
verliest de fob dan heb je geen override code zoals bij de Harley ....niets beter dn gewoon een ouderwetse sleutel met contact... ik haat al dat keyless gedoe.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Motor herkent afstandsbediening niet meer

Ongelezen bericht door RC roadster »

Wat de meeste mensen ook niet weten is dat dit een gemakkelijk systeem is om te kopiëren. Want uwe fod geeft constant u code door en zoekt gewoon de juiste ontvanger, in dit geval uwe Sportster. Daarmee dat ik deze nooit zichtbaar laat hangen als ik ergens rond ga wandelen,… . en mijn stuurslot opzet.
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 836
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 620 times
Been thanked: 456 times

Re: Motor herkent afstandsbediening niet meer

Ongelezen bericht door EasyWim »

RC roadster schreef: 06 sep 2021 14:29 Wat de meeste mensen ook niet weten is dat dit een gemakkelijk systeem is om te kopiëren. Want uwe fod geeft constant u code door en zoekt gewoon de juiste ontvanger, in dit geval uwe Sportster. Daarmee dat ik deze nooit zichtbaar laat hangen als ik ergens rond ga wandelen,… . en mijn stuurslot opzet.
Dat is dan weer een voordeel van een grote zadeltas, daardoor kan ik altijd makkelijk een zwaar slot meenemen. Wordt trouwens ook geëist voor de (allrisk)verzekering.
Plaats reactie