kaatjes bike en leven....

Laat ons meegenieten met het ontstaan van jóuw Sporty, in woord en beeld.
Your Sportsterproject; the story and the pictures.
rob217
Member&Sponsor
Member&Sponsor
Verstuurde bedankjes: 8 keren
Ontvangen bedankjes: 50 keren
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Bericht door rob217 » 27 apr 2019 17:59

Echt een kunst stuk geworden de tank :thumbsup:

Heute ist mir alles scheiss egal.

scheurneusje
600-699
600-699
Verstuurde bedankjes: 313 keren
Ontvangen bedankjes: 142 keren
Contacteer:

Bericht door scheurneusje » 11 jun 2019 08:49

nou bij een leuk pinksterweekend mijn motor aan mathe uitgeleend op zaterdag en zondag(hij heeft parkinson en zijn motor stond nog voor verzekering te wachten op keuring gerhum,en wie weet hoe lang hij nog kan rijden), mar op zondag had mathe gezien dat mijn kilometerteller naar nul ging,maar dacht zal ik wel niet goed gezien hebben,daarna bij pauze leek accu leeg ,bij aanduwen startte hij meteen, dus waren de mannen maar terug gekomen na 70 km rijden,savonds bij Boeles place dus maar aan de accu lader gezet.
Gisteren maar terug naar huis via snelweg,bij venlo a3motoren al gebeld dat ik de motor alvast bij hem zou neerzetten,kwamen toch langs hem,en had er ook nog een nieuwe voorband klaarstaan...hij zei al trek zekering licht er eruit en geen knipperlicht gebruiken,dat deed ik al niet meer,want als ik die gebruikte dan ging mijn kilometer teller meteen naar nul... :o
,ik weet echt zo vlug niet waar die zekering zit en dan nog welke moet je dan hebben? dacht ik haal het wel... :oops:

Niet dus...net niet km of 40 voor Ospel bleef mijn teller al staan op 90 en was mijn digitale meter etc uitgevalen...dus dacht al ooh jeee als ik dat maar haal,adrie zei al dan gaat hij stotteren en daarna knallen etc....

en yep hij begon te stotteren dacht eerst zou ik op reserve moeten,want ik zie natuurlijk niet mijn dag tellerstand,dus voor zekerheid maar op reserve gezet...maar nee het werd steeds erger en knallen en pang jezus zat langs kanaal en kon geen kant op gelukkig zagen we verderop een inham Ger zei al haal je dat....en gelukkig kon ik hem met wat uit laten lopen daar mooi net parkeren.........pfieu,
Wat jammer dacht ik nog maar 13 km naar Adrie
Dus ger is naar een boer gereden en heeft touw gehaald en aan zijn en mijn motor vastgemaakt,frank met motor van carin met alarmlichten aan voor ons rijdend en mathe met busje , dames erin en motor van frank daarin was ook stuk met alarmlichten achter ons...
In het begin even wennen met het touw,maar omdat we kunnen praten met elkaar verliep het daarna als een team bij bochten en rotondes....zeg daarna tegen de dames en fotos gemaakt,doen ze normaal overal van,neee we zaten met samengeknepen billen steek jij ook nog je middelvinger op tegen die flitspaal,we dachten hou je handen maar aan het stuur..........hehe dat vind ik nou jammer heb ik er geen fotos van...
Daarna achterop bij Ger naar huis ..........
Nou dadelijk adrie bellen,hopelijk niet te duur weer wordt ziek van de kosten steeds.........wat zou het nu weer kunnen zijn,regelaar,altenator?????pfff :cry:

Never Give Up💀😁

MoneyFor
1000-1249
1000-1249
Verstuurde bedankjes: 120 keren
Ontvangen bedankjes: 346 keren
Contacteer:

Bericht door MoneyFor » 11 jun 2019 08:58

Dat is niet leuk om te horen Karin, hopelijk vallen de kosten nog mee.

Afbeelding

SPORTSTER ONDERDELEN TE KOOP : >> KLIK HIER<<

bow
1000-1249
1000-1249
Verstuurde bedankjes: 37 keren
Ontvangen bedankjes: 106 keren

Bericht door bow » 11 jun 2019 16:41

Balen Karin. Deze Harley geeft weinig plezier en veel kosten.

scheurneusje
600-699
600-699
Contacteer:

Bericht door scheurneusje » 11 jun 2019 17:44

inderdaad Ger zei al inruilen,maar ja en dan, a heb niet veel geld om bij te leggen en b heb er al teveel aan uitgegeven,en als ik ermee rijd vind ik hem super.......
A3motoren kijkt hem morgen na,hadden vandaag geen tijd :| hebben het druk....
Hopelijk voor zaterdag klaar en niet te duur,voorband zou me alweer 165,00 euro gaan kosten...tja alles wat ik nu vervang kan tijdens de vakantie niet meer kapot hoop ik dan maar ;)

Never Give Up💀😁

bow
1000-1249
1000-1249

Bericht door bow » 12 jun 2019 06:04

Ja maar betrouwbaar rijden is ook wat waard. Als je altijd in de zenuwen moet zitten wat er misschien stuk gaat. Zou hem ook inruilen op een originele niet verfraaide sportster. Strak origineel met beurten boekje.

scheurneusje
600-699
600-699
Contacteer:

Bericht door scheurneusje » 12 jun 2019 08:28

bow schreef:
12 jun 2019 06:04
Ja maar betrouwbaar rijden is ook wat waard. Als je altijd in de zenuwen moet zitten wat er misschien stuk gaat. Zou hem ook inruilen op een originele niet verfraaide sportster. Strak origineel met beurten boekje.
tja zit wat in,maar in 2017 toen ik hem net had ondanks olielek(wat hij nog doet)toch 14 dagen zonder trubel door allerlei landen en franse alpen etc...in 2018 10 dagen door Engeland en schotland...ook weinig trubel

En zal maar meteen eerlijk zijn,dit wordt onze laatste grote motorvakantie....
mijn nek is weer slechter geworden,
wordt nu eerst naar ortopeed gestuurd om uit te sluiten dat er ook iets aan mijn schouders is,daar moet ik 7 of 8 juli heen,als die niks kan vinden retour neuroloog en dan begint riedel weervan voor,blokkades in nek om te kijken of tintelingen en pijn weggaat,zo ja operatie met waarschijnlijk via achterzijde en ditmaal hoger en als dit vast zit wordt draaien steeds moelijker natuurlijk...

zoals je ziet zijn mijn lieve botjes ,want tussenwervelschijven heb ik allang niet meer ,naar elkaar toe aan het gaan en aan het puntlassen,op zich niet zo erg,ware het niet dat ze in mijn ruggemerg porren met zenuwpijn etc tot gevolg :cry:
20190606_114413.jpg
ene kant
20190606_114353.jpg
andere kant
We hebben een buscamper gekocht :girltong: die we gaan opknappen en de bedoeling is grote vakanties met de buscamper mss ger zijn motor mee achterin moeten we nog bekijken qua gewicht..

En korte ritjes ,weekendjes wil ik nog zolang het kan op de motor blijven doen :girlstrong:

dus ik ga toch niet weer geld uitgeven nu aan een andere motor,terwijl ik deze mooi vind en lekker vind rijden,nee
als deze weg gaat komt er niks voor terug basta...........maar hij gaat nog nie weg,en als ik het geld niet heb om hem te laten maken blijft hij maar even stl staan(na de grote motorvakantie dan he) :|

Never Give Up💀😁

bow
1000-1249
1000-1249

Bericht door bow » 12 jun 2019 11:46

Tsja Karin klote dat het weer minder gaat met je gezondheid. Ja en als het dan je laatste motorvakantie is. Zou ik hem verkopen en er een hele mooie motor huren voor de vakantie en de rest van het geld ergens anders aan besteden.

Plaats reactie