opnieuw voorstellen

De FOTOGALERIJ en de persoonlijke verhalen van de leden!
johanmallo

opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door johanmallo »

Hallo,

Ik ben Johan Mallo, 46 jaar, getrouwd, 2 kinderen en een hond.
Was al een tijdje lid van SON maar door inactiviteit "van het forum geknikkerd".
Tijdje terug sloeg me de bak van de "blackherrie 2.0" vast door te weinig olie en sindsdien heb ik er niets meer mee gedaan.
De brommert staat dus ook alweer ruim een jaar stil.
Met het mooie weer komt toch het verlangen om ook af en toe weer eens uit te waaien dus vandaag maar weer eens begonnen de bak (die ik dacht gerepareerd te hebben) terug te bouwen in het blok. Gaat nog niet goed komen, iets zit niet goed op zijn plek.
Dan maar weer eens op het forum kijken, dacht ik.
Toen moest ik me dus opnieuw aanmelden en dus ook voorstellen :D

Groet uit Nijmegen!

Johan
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1172
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 274 times
Been thanked: 334 times

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door Peke »

Welkom terug
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2961
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2065 times
Been thanked: 1317 times
Contacteer:

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Fijn dat je er weer bij bent Johan!!!
Op het forum#1 sta je nog hoor; en wel als nummer 286!!!!
http://charlesb52.xsbb.nl/memberlist.php?start=250
johanmallo

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door johanmallo »

Eindelijk!
Na ruim een jaar getob rond de bak, kreeg ik vlak na de terugkeer op het forum de gouden tip van Kruisje!
Hij schreef me afgelopen dinsdag: "ga 'ns ff bij Niels kijken. Die kan die bakken dromen en is niet duur! Dit is zijn nummer."
Woensdag na 't werk gelijk maar ff doorgereden naar Vlijmen en daar een paar gezellige uurtjes met Niels doorgebracht in de werkplaats.
De rest van de week mezelf bezig gehouden met het terugplaatsen van de bak, nieuwe ketting monteren, electra verbeteren en carb afstellen.
Vervolgens een vluchtige poetsbeurt (hij stond tenslotte al meer dan een jaar onder een zeiltje in de achtertuin te verpieteren) en een stukje proefgereden gisteravond.
Vanmorgen de eerste testkilometers erop gezet door ermee naar mijn werk te rijden.

Blackherrie 2.0 is back on the streets!!!!!!!!!!

Kruisje, bedankt voor de TIP!
Niels, bedankt voor de hulp!
Plaats reactie