Galfer skull remschijf

Welke extra's voor je motor, kleding, helmen, niet horend bij de andere technische forums.
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door RC roadster »

Tijdens het rijden vandaag iemand tegengekomen met deze remschijven zie link. Moet eerlijk zeggen het heeft wel iets ;-). En over de prijs van deze remschijven daar zwijgen we het liefst over,... . zal waarschijnlijk met de laser gemaakt zijn zeker, daarmee dat het zo duur is,... . Bij mij zou het op 1050€ komen en dan hopen dat de transportkosten mee in de prijs is berekend ;-).

https://www.hollandmotorsports.nl/shop/ ... hterzijde/
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Ik heb een jaar of 4 terug op het punt gestaan deze te kopen voor mijn Breakout, had ze gezien op US forum, echter was ze toen alleen beschikbaar voor
de achterzijde en heb er dan maar vanaf gezien omdat ik vond dat het zowel voor als achter hetzelfde moest zijn, maar ze zijn wel apart.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 24 apr 2021 12:24 Ik heb een jaar of 4 terug op het punt gestaan deze te kopen voor mijn Breakout, had ze gezien op US forum, echter was ze toen alleen beschikbaar voor
de achterzijde en heb er dan maar vanaf gezien omdat ik vond dat het zowel voor als achter hetzelfde moest zijn, maar ze zijn wel apart.
Ja,... als je dit zou plaatsen op een moto dan moet je dit doen zowel voor de voorkant als achterkant. Anders zou ik het ook niet doen,... . is wel cool om te zien aan de rode lichten ;-). Viel mijn direct op.

zou dit de zelfde rem eigenschappen hebben als een gewone remschijf? Kan je maar weten als het er opstaat zeker,.... :kweenie: .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Ik zou denken dat je blokjes wat sneller gaan verslijten door de onderbrekingen tussen de skulls maar is meteen een goed stofafvoer :)
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 24 apr 2021 18:51 Ik zou denken dat je blokjes wat sneller gaan verslijten door de onderbrekingen tussen de skulls maar is meteen een goed stofafvoer :)
Dat zou wel best kunnen ;-). tweedehands remblokjes kopen he,... . Om de kostprijs een beetje te drukken ;-).
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Galfer skull remschijf

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RC roadster schreef: 24 apr 2021 19:31 Dat zou wel best kunnen ;-). tweedehands remblokjes kopen he,... . Om de kostprijs een beetje te drukken ;-).
Of bij Ali :lol:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Plaats reactie