Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Laat ons meegenieten met het ontstaan van jóuw Sporty, in woord en beeld.
Your Sportsterproject; the story and the pictures.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Evolution Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Van het oude forum het verhaal van mijn 883, in 1991 gekocht nadat ik m'n Bonneville T140E weggedaan had.
Sportzilla kreeg een website met gastenboek. Als gastenboek werd een forum gebruikt dat zich uitbreidde..... En zo ontstond de gedachte het e.e.a. verder te ontwikkelen richting forum in 2006.
Voila, het ontstaan van de SON in een notedop!!!
sportzillacard1.png
sportzillacard1.png (11.9 KiB) 21246 keer bekeken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Maart 2007:
Van Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Naar Afbeelding Afbeelding Afbeelding

In december 1991 schafte ik haar aan, kenteken in januari '92: Mijn Sportzilla (foto: Ad v. Bohemen).
Geïmporteerd door garage Franklin uit Eindhoven waar ik al sinds 1982 kwam met mijn Triumph.
Na jaren een Bonneville gecustomized te hebben vond ik het tijd voor een betrouwbare motor :wink: .
Na 70.000 km's en veel door-weer-en-wind rijden en reizen een revisie. Door Nostalgia; Nieuwe wiseco's, kleppen en alles wat maar kan slijten.
In de Sportzillasite zijn de specificaties rustig te zien, hier een kort verhaaltje van vooral de laatste tijd.
AfbeeldingAfbeelding
Een Müllerclutch en de Mocal thermostaat met Lockhartkoeler bevallen.
Zeker voor files en warm weer; Sportzilla was (..keer) in de spaanse Pyreneeën, Picos de Europa, Zwitserland, Dolomieten, Jura, Cevennen, Schotland, Ierland. Cote d'Azur, Val d'Aosta! Bij meer dan 35 graden zelfs in Teruel en Zaragoza!
Afbeelding
Dan nog een SJP 4gang rearsetje aangepast. Even mee gereden, maar dat beviel niet, die niet-opklapbare steuntjes en het andersom schakelen. Eraf dus en verkocht aan een duitse Sportsterrijder.
Kennissen befreesden en verzaagden de deksels. Och ja, dát is customizen; ook een mooi 1028 RAL kleurtje voor de wielen en het luchtfilterhuis, dat overigens een aantal cm's naar voren staat (met dank aan "Luckyhands, Duitsland)...
AfbeeldingxAfbeelding

De JMC haalde ik na heel lang zoeken uit Barcelona, van een Sportyrijder die een 200 band ging monteren. De Performance Machine 4 zuigerige rem staat er wel bij!
Afbeelding.Afbeelding
Monteren ging alleen met professionele Nostalgiahulp want er ontbraken een paar onderdelen...Gelijk maar de revisie laten doen...
Een stuurdemper,zo goed als nieuw, haalde ik van eBay.de af. Voor een schandalig laag prijsje. Afbeelding

Onze verhouding blijft positief dankzij de Accel bobine, Screamin' Eagle Unit en Brisks die voor hartverwarmende verbranding zorgen.Afbeelding
Heerlijk trouwens om een motor te hebben waar iedereen bij vraagt:"Wat is dat voor een merk?"
Nog een paar fotoos van de remmerij; 10 zuigers en een 330mm schijf voor. Ook de Lockhart/Mocal-combinatie:
Afbeelding.Afbeelding
Je ziet ook de oude knipperlichtstaafjes; schroefdraad erin en er kunnen kleine lampjes op!
Afbeelding
Het linker zijkapje komt trouwens van Thier, redelijk onbekend en toch een nederlands produkt. Paste na enig zaag- en vijlwerk....Afbeelding

Nog een MWmotormount gekocht voor een "prikje"
Afbeelding
Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Nog een fotootje van de alu kontaktslotbevestiging, die Rob43 voor me maakte!!! Hier doe je het toch voor; collegiaal op één sportsterforum: SON. Heeft ie mooi, snel gemaakt en is een mooi geheel met de alu MWmotormount.
De keyring (nieuw nederlands voor "sleutelhanger") hoort trouwens ook bij Sportzilla; qua kleur én tekst:
Afbeelding
Op een Sportster moet je ZUINIG zijn; voor mn woon-werk verkeer gebruik ik dan ook het pekelautootje q19 achter in de garage, en ontzie zo Sportzilla:
Afbeelding

Monique heeft een goede digi camera gekocht en zo kon ik ook een duidelijkere foto van de oliekoeleradaptor/thermostaat maken. Van Mocal iets van €50,00 , terwijl Zodiac 'm bijvoorbeeld voor zo'n €150,00 verkoopt!

Vandaag nog m'n provisorisch gerepareerde spoilertje gemonteerd, nadat ik er een tijdje geleden overheen gereden had.....Tijdelijk geplamuurd en gespoten.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Zo, het japanse bezoek van Bon is afgelopen en hij heeft oa de bestelde rem- en koppelingsgreep ( van KIJIMA; made in Japan!!) achtergelaten. Wauw, wat een mooie spullen; naaldgelagerd en met een kortere reach!
Afbeelding q2 Afbeelding

Bon nam me uit Japan nog een lasergesneden rvs Pokémon-pointcover (Pikachu!) mee. Ik had al een mooie billet ( Rob43 maakt er trouwens ook hele mooie pointcovers voor een goede prijs., vraag 'm maar eens..), dus ik zal ze wel regelmatig omwisselen!
Afbeelding

Niet te vergeten in deze story: m'n oerdegelijke Becker-lift! Specifiek voor de Sportster en voor- of achterkant kan "gelift"worden.
http://www.becker-technik.de/Sportster- ... ifter.html

x26 Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Nieuwe polyurethaan dempertjes aangeschaft voor een zekerder stuurgedrag mét demping tegen trillen.
De oude zijn wat erg wiebelig/versleten. Jammer dat je de mooie kleur haast niet ziet... x51 Zal misschien de chrome covertjes door een kleiner plaatje vervangen!

Afbeelding q2 Afbeelding

Oktober 2008:

Laat uit de US nog een ontluchtingssetje komen; ben die oliewasem een beetje zat, ook als drLaat uit de US nog een ontluchtingssetje komen; ben die oliewasem een beetje zat, ook als druppels via de ontluchting. Had ook al een alu en kunstof opvangbakje gemaakt, maar dit leek me wel Tec uitzien én handig met het aftap-schroefje aan de onderkant.
Afbeelding
Bevestiging komt zoals op de spaanse XR-racers:
Afbeelding

En nog een paar "gepoetste" fotootjes die Ad van Boheemen van Sportzilla maakte tijdens de fotoshoot voor Big Twin op de st. Pietersberg":

Afbeelding
Afbeelding

Genoeg van de druppels via de ontluchting. Had ook al een alu en kunstof opvangbakje gemaakt, maar dit leek me wel Tec uitzien én handig met het aftap-schroefje aan de onderkant.
Afbeelding
Bevestiging komt zoals op de spaanse XR-racers:
Afbeelding

En nog een paar "gepoetste" fotootjes die Ad van Boheemen van Sportzilla maakte tijdens de fotoshoot voor Big Twin op de st. Pietersberg":

Afbeelding
[img]http://i222.photobucket.com/albums/dd31 ... 58-800.jpg[/img
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Het verticale tandwieltje is een beetje heen, dus is door een BERYLLIUM (zeer hard) exemplaar! Vanaf 2006 monteert Buell ze standaard.....
Developed from the Buell® racing program, this gear provides additional longevity.
Fits '95-later Buell tube frame, '00-later Blast® and '03-later XB models.
Product ID: 26391-06


Afbeelding

Als kadootje voor Sportzilla, omdat ie weer goed rijdt:
Afbeelding
Én om herkenbaar te blijven..............
Hèhè, liep Sportzilla eindelijk lekker, zat er een vuiltje in de carb!
Schoongemaakt en tegelijk maar een "Pingel-lookalike" gekocht, zal deze week zijn werk gaan doen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Augustus 2009:
Op eBay een mooi en nieuw, vivid-black gespoten, origineel HD Café Racer voorspatbord gescoord voor...............€4,00!!! (plus €18,00 verzendkosten).
De oude, ongespoten, Ness is nu onderweg naar Duitsland!
Afbeelding

Zit er op en ziet er gelikt uit; nog meer lachen: volgens de HD-dealer moet ie in Nederland €239,00 gaan kosten q117
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Toch maar een fotootje gemaakt........... Via het net een mooi 2e hands LSL rearsetje gescoord. De Chainsikle die ik erop had funktioneerde goed, maar deze is gewoon perfekt afgewerkt, ook een setje voor de duopassagier in mooi alu!
Afbeelding
3cm hoger en 21cm meer naar achter dan origineel!

Even nog de LSL geupdate:
Afbeelding q11 Afbeelding

Superkleine LED-knipperlichtjes vóór.
En natuurlijk nog een totaalbeeldje, mét de XR-tanktas. Riempjes met snelsluitingen geknipt en genaait en het past!

Afbeelding q2 Afbeelding

De nieuwe smalle handvatten van de '04up modellen heb ik maar niet gefotografeerd; die moet je voelen!!!! q3
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

De stationairschroef, uit Japan gestuurd.
En dan ligt er nog een 150/80 achterband te wachten die te tzt de 140er zal gaan vervangen. Het Mooie Avon Venom-profiel blijft gehandhaafd q7 !

Afbeelding q7Afbeelding

Mooie Performance Machine 13inch remschijf is onderweg naar Nederland; een stuk lichter en mooier
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Afdekkapje even van het Monster af; waar leg je dat zo....Ja op Sportzilla's duozit.
Enne; resultaat; een Monzillaseat:

Afbeelding

Heb een imitatie besteld, moet iets verzaagd worden en dan is het ineens een racey zitje q2 . Hoop ik......
Afbeelding
Alleen de kleur, zwart of Sportzillageel???

x51 Denk zwart.........

Bijgesneden:
Afbeelding

Staat te drogen, en er komt in 't geel "1200" op.Ook de vorkcovers van Phil Little zijn onderweg, wel in 't zwart natuurlijk:
Afbeelding x26 Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Nu nog wachten op de zwarte vorkcovers:

Afbeelding

Vanmorgen een pakketje uit de USA; nog even inklarings- en BTWkosten betalen.
Daarna de bovenkanten 6cm inkorten vanwege 't kuipje, langere rvs inbusboutjes zoeken en dubbelzijdige tape tegen het eventuele rammelen:


Afbeelding q11 Afbeelding

En toen de Ardennen in richting Luik; ff haarspeldbochtjes en motorzaakje bezoeken......
Met het spatbordzagen wacht ik nog even; misschien ga ik eerst ff oefenen in een reserve-achterspatbord.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Pulley wordt bewerkt door Lucky Hands, http://www.luckyparts.de/ :
Afbeelding Afbeelding
Net als de voorpulley; mooi en licht......................
Achterpulley weegt nu 1430 en de voorpulley 1200 gram (normaal 1600+)!!




150er Avon met bewerkte pulleys van Lucky ( http://www.luckyparts.de/ ) en de Buell (gates) riem:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

ff met Corbin rijden:

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Van dicht bij was ik toch niet tevreden over die badlander-Monstercover combinatie; Even verder met een klassieke Corbin Gunfighter Afbeelding
en, na wat boren en vijlen en een modern ledlampje (inklusief kentekenhouder, E-keur en verzendkosten vanuit Hongkong €13,99...., was speciale kennismakingsprijs voor mij q16 ) is ie 10centimeters korter:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
De 150er Avon komt nu ook wat beter tot z'n recht q117 ...................................... Zag deze achterkanten vaker in japanse magazines, ff wennen en dan beslis ik wel. Hopelijk dit weekend weer wat droog weer zodat we weer eens samen naar buiten kunnen.
Jammer dat het nu al zo vroeg donker wordt!!
Nu nog de achter-knipperlichten & stangetjes zwart maken
.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Met die platte achterkant en dat gechopte spatbord is het de (hier on)bekende japanse "tanoshii"-stijl!
With that flat numberplate and its chopped fender it's the (unknown in the Netherlands q19 ) famous japanese "tanoshii"-style!

Afbeelding
x201 !


Zo, de het stuur zit met mooie rvs inbusbouten vast in de risers en ook het setje rvs boutjes voor de schakelaars is binnen!

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Die trillingsdempers, daar merk ik weinig van, heb wel de de risers geïsoleerd met de polyurethaan dempertjes!
Afbeelding

De nieuwe zwarte knippers (€6,50 p.st!) met halogeen,én het LED achterlichtje; uforistisch mooi!!!
AfbeeldingxAfbeeldingx

En alledrie mét E-keur q117 !
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Van AXR kwam vandaag de gepolijst aluminium beltguard/kettingschermpje binnen.
Even passen en dat deed ie 100% q117 ! Daarna tijdje zagen, vijlen en schuren om 'm korter te krijgen zodat de wielbasis kort lijkt q1 ......
rvs Inbusboutje erop en voilà!
http://www.axrcycle.com/index.html
Het gepolijste alu moet alleen nog iets doffer worden, nu lijkt het teveel op chroom............. w94
Afbeelding>>>> Afbeelding q16 Afbeelding
Oh ja, voel me af en toe een soort "internetjutter"; betaalde natuurlijk geen $129 maar $39 !!!!
Kan er misschien meer krijgen, iets duurder denkelijk....

Tot nu toe gebruikte ik in de Harrison mini 6 remklauw de standaard SBS organische remblokjes. Gewisseld met de SBS Carbon Tech remblokjes na alles met reiniger goed schoongemaakt te hebben.
Na 50 km's inremmen is de rem véél beter gebleken; een echte tweevinger-rem!! En dat voor net iets meer dan €12* !!!
Afbeelding

Dan nog 2 mooie wallpapertjes, made by chief, voor míjn(!!!) Zumo:
Afbeelding q9 Afbeelding

*per remblokje q19 .
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Vandaag bij TFX de nieuwe achterschokkers gemonteerd; uittesten en in oktober zachtere veren en +1/+2 cm uitproberen.
Het zijn de XR-schokbrekers, met harde veer en zeer weinig ingaande low- en highspeeddemping!
Binnendoor teruggereden en genieten van de wegligging én het tecno uiterlijk!!!!!!


Afbeelding q6 Afbeelding
Afbeelding


Corbin Gunfighter gescoord in de "hoge" basketweave uitvoering, zodat ik niet meer zo chopperig zit, m'n lage is nu te koop **(PBen, niet híer reageren svp):
Afbeelding

**26-10:Intussen verkocht!
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Knipperlichtjes achter waren beschadigd, ff de piccolo's gemonteerd, nu de definitieve LEDs gemonteerd! Ook een paar "crashbobbins"op de schokkers ter bescherming en natuurlijk het dikkere "basketweave" corbinzadel waardoor ik wat prettiger zit!
Afbeelding
Afbeelding q16 Afbeelding

En tijdelijk het originele 883stuurtje gemonteerd. Ik zoek nog een smaller stuur, laag, superbikestijl en 70-75 centimeter breed. Bon kijkt in Japan nog voor een setje om een 22mm stuurtje met de originele handvatten ed te monteren! Dan zou een alu LSL Superbike Low kunnen.


ff Met het originele stuur rondgereden, maar dat was met toch wat te chopperachtig. Vervangen door een Biltwell Trackers:
Afbeelding q6 AfbeeldingAfbeelding
Niet zo breed als het Lucas Speedfight stuur waar ik jaren mee rondreed, 75 ipv de 85 cm en veel gevoel voor het sturen! q117
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

RAMmount balletje, alu riserklem matzwart gespoten(matzwart, bij Action €1,99) en setje "sliders" ter bescherming van de schokbrekers en brug (komt nog een bout doorheen!):
Afbeelding-Afbeelding-Afbeelding
rvs Naamplaatje door Nono in Japan gemaakt q117 !

Eindelijk het "teller- en koplampverlagingssetje"dat Bon me meenam uit Japan gemonteerd; de koplampbeugel paste natuurlijk net niet op een 91er, was dus wat aluminium wegslijpen!! De lamp komt nog zo'n 2 cm lager, maar voor nu is ie ok! Klokjes, niet op letten, toerentellertje zit ff vastgeplakt want die moet ik nog passen met 't kuipje.
Ben ik eindelijk van die chopper-achtige hoge km-teller af q16 !

AfbeeldingxAfbeeldingxAfbeelding
Ik kreeg de schijf niet los; Nostalgia even laten helpen en de Performance Machine 33cm schijf zit erop.
Afbeelding
Dit weekend nog een fotootje van 't geheel maken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

De verlagingskit van Bon uit Japan (Kijima/Belfast, lamp zo'n 3 cm lager en teller een 5cm lager gemonteerd..)), het bredere origineel-HD kuipje aangepast, vorkcovers 2 cm's ingekort en de 33cm Performance Machine REMschijf (echte 2 vingerrem!):

Afbeelding
Afbeelding q5 Afbeelding
Van hoog & smal kuipje Afbeelding naar laag & breder kuipje Afbeelding

Veren van de achterschokkers en het pointcovertje door DEKRU/kruis in 1028 gepoedercoat:
AfbeeldingAfbeelding
Inbusbout van Joker ipv die "fabrieksbout"op het balhoofd:
Afbeelding > Afbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Ik verkocht SZ1 aan Max, oude middelbare-school-vriend. Maar:
Max en SZ1 werden stilstaand van achter aangereden voor een verkeerslicht. Gelukkig mankeerde Max niet zo veel, SZ had behoorlijke achterschade, stuur, schakelsetje, tank etc etc.......... Max bracht me natuurlijk direkt op de hoogte van SZ, ik maakte me eigenlijk meer druk om Max' toestand!!!!
Afbeelding q3 Afbeelding
Staat nu te koop in Venlo, opknappen, onderdelen.......
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

En de story blijft doorgaan, haha!!
Van eddyspam kreeg ik http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... op-of-page
€7000, alleen jammer van dat HD-logo q19 :
Afbeelding
Ironrien

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door Ironrien »

Mooi stuk om te lezen en zien :D
2wheels
10-24
10-24
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 okt 2015 11:06

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door 2wheels »

altijd leuk zo'n reportage.
belgiumbiker
5-9
5-9
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 apr 2016 11:28

Re: Van 883tje naar Sportzilla1, 1991-2012.

Ongelezen bericht door belgiumbiker »

Heel mmoie moto en leuk om al de veranderingen te zien op volgorde.
Plaats reactie