Poedercoaten of spuiten van sliders

Wat laat de motor ons zien?
Quincy

Poedercoaten of spuiten van sliders

Ongelezen bericht door Quincy »

Goedemiddag allemaal,

Ik ben op het moment bezig met een 'projectje' waarin ik ook meteen mijn voorvork mee wil nemen. Ik irriteer me een beetje aan de sliders op mijn voorvork, deze krijg ik namelijk niet meer mooi gepoetst dus zou ze het liefst zwart willen spuiten of poedercoaten. Is er iemand die hier al ervaring mee heeft? Spuiten zou ik uiteraard zelf kunnen doen, kwestie van een primer en een lak neem ik aan, poedercoaten zou ik laten doen.

Tevens vraag ik me af of ik voor poedercoaten niet de hele voorvork uit elkaar zou moeten halen.. Iets wat ik liever vermijd als het niet nodig is :roll:

Alvast bedankt voor t meedenken!
Ironrien

Re: Poedercoaten of spuiten van sliders

Ongelezen bericht door Ironrien »

Ja bij poeder coaten, mag hij uit elkaar :!: :roll:
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: Poedercoaten of spuiten van sliders

Ongelezen bericht door bow »

En je vork uit elkaar halen is geen rocket Science en je leert je motor kennen. In mekaar laten is half werk :geek:
Quincy

Re: Poedercoaten of spuiten van sliders

Ongelezen bericht door Quincy »

Duidelijk, zijn er misschien beschrijvingen of aanwijzingen waaruit ik kan halen wat ik precies moet doen om deze uit elkaar te krijgen?
Heb reeds Youtube onderzocht maar kan hier niet echt vinden hoe ik de volledig uit elkaar moet halen, en wat ik moet doen om deze weer te installeren.
Ik neem aan dat ik niet gewoon alles kan terugplaatsen en dat het dan automatisch allemaal weer goed zit, bv voorvork olie ofzo.
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: Poedercoaten of spuiten van sliders

Ongelezen bericht door bow »

Ik weet niet of je manual hebt , daar staat het duidelijk in . Anders staat er wel ergens een digitale manual bij iemand op de pc. Ik heb alleen boeken :geek:
Plaats reactie