sidemount nummerplaat

Welke extra's voor je motor, kleding, helmen, niet horend bij de andere technische forums.
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

veel tijd om te sleutelen dezer dagen...

Een sidemount voor de nummerplaat is in België niet echt legaal dacht ik, is er iemand al beboet hier?

Wie heeft een tip voor een betaalbare sidemount (niet met retro-licht, het is voor een recente sportster) die redelijk ver naar achter komt, zodat er genoeg zijdelingse zichtbaarheid is van de nummerplaat.

Muchos gracias!

Buck
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Buck ik heb op alles een sidemount staan behalve op de FXFBS, nog nooit voor tegengehouden geweest. Als ze goed leesbaar is, dus zoals je zelf zegt
ver genoeg naar achteren dan is het volgens mij geen enkel probleem. Ik trek er me zelf weinig van aan en plaats ze gewoon waar ik het mooist vind.
Dat is natuurlijk zover mogelijk naar het binnen want met die enorme luchthappers van tegenwoordig ;) , vroeger met het gele exemplaar was het veel
mooier.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

:thumbsup: :thumbsup:
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door RC roadster »

Buck schreef: 25 mar 2020 11:58 veel tijd om te sleutelen dezer dagen...

Een sidemount voor de nummerplaat is in België niet echt legaal dacht ik, is er iemand al beboet hier?

Wie heeft een tip voor een betaalbare sidemount (niet met retro-licht, het is voor een recente sportster) die redelijk ver naar achter komt, zodat er genoeg zijdelingse zichtbaarheid is van de nummerplaat.

Muchos gracias!

Buck
Ik heb hiervoor al een boete gekregen van de politie,… . Ik heb een derde stoplicht gestoken in mijn spatbord van achter en moest mijn nummer plaat links plaatsen. Ik had dit gedaan voor het zicht en voor mijn eigen veiligheid. Want je valt toch beter op met een extra licht.
Op eens kreeg ik een boete van de politie. De boete was dat ze mijn nummerplaat niet konden lezen op enkel 10 tallen meter. Maar ze kosten wel een boete schrijven op mijn nummerplaat ( wat ik wel raar vond, … ). Want ze hadden het lef niet om mij tegen te houden. Ik heb dan zelf contact opgenomen met het korps waar dat de pv geschreven geweest is. En daar zijden ze me dat ik pech had omdat ik de verkeerde flik achter mij gereden heeft,… Dus ja,… . Dan heb ik verschillende pogingen gedaan via mail/telefoon om meer uitleg te krijgen van hem, maar ik kreeg hem nooit te pakken. Na een maand door het bezwaar dat ik ingediend had voor de boete. Heeft hij mij gebeld in een kwade bui,… . En ik moest mijne moto direct laten komen zien aan hem,… . Moet nu juist lukken dat ik niet direct kon,… . Na een week ben ik dan bij hem geweest met mijne moto. Maar deze stond wel op de aanhanger (vertrouwde het niet) en op zijn gezicht was het af te lezen dat hij daarmee niet gediend was en dat ik hem te slim af was op dat moment. Want mijn aanhanger was volledig in orde en kon hij een extra boete schrijven op mijne moto.

Maar ik heb wel een 30 min les gekregen van hem, zie bijlage. Hij heeft mij de les gespeld en dan moest ik de moto afhalen van de aanhanger en heeft hij de 30° gecontroleerd ( ten opzichte nummerplaat en verste punt van uwe band). En deze was niet ok. Ik heb een nummerplaathouder van cpv . Het controleren van de 30° was met een krijtje en met een vouwmeter ,… . en mijn vrouw moest op de moto zitten. Zodat hij kon zien dat de 30° niet gerespecteerd werd. Zijn conclusie was dat de moto niet zo geleverd was. En dat alle aanpassing dat je doet, niet mogen. Omdat deze niet gekeurd zijn volgens de Belgische wet, als is dat ook voor u veiligheid vb een derde stop te plaatsen ,… .Het is zelfs zo dat de flik naar harley in brussel gebeld zou hebben en daar hebben ze hem gezegd als iemand een aanpassing doet aan zijn moto. Dan is dit de volledig verantwoordelijkheid van de klant. Ook als is dit een originele kit van Harley Davidson. Deze zijn niet gekeud voor op de Belgische wegen,… .

Conclusie ik heb de boete van 160€ betaald en rij nog altijd met mijn nummerplaat links. Want de bewust flik is verhuist van dienst,… . Zou nu ergens in Brussel zitten. Maar ja, daar rij ik niet,… . Probleem opgelost en momenteel veel flikken al tegen gekomen tijdens het rijden en zelfs gevraagd om te kijken naar mijn nummerplaat. En ja ,… en de meeste zie echt het probleem niet. Ik krijg meer complimenten van hen.
Dus ja,… Kans bestaat dat je gepakt wordt.
Bijlagen
IMG_4143.JPG
IMG_3348.JPG
IMG_3347.JPG
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Ja je heb daar soms echt wel kl*****n tussen zitten maar zoals je zelf aangeeft het is er soms maar één enkele en dat je pech moet hebben dat je net die tegenkomt.
Ik heb wel bewondering voor je dat je heel die belachelijk "les" hebt aangehoord, die kon ze bij mij gewoon kussen hoor.

Ik hou gewoon mijn hart vast voor de keuring die er voor 99% zeker zal komen in 2022 wat ze dan allemaal gaan uitvinden, ik moet nu ook al jaarlijks gaan met mijn quad
en dat is een lachertje. Verleden jaar voor de 1ste maal ermee geweest en is "geschouwd" op de parking van het centra, ze wisten gewoon niet wat ze ermee moesten doen.
Dit jaar moest ik mee aanschuiven tussen de vrachtwagens :o , opnieuw een belachelijke keuring... juist lichten en serienummer nagekeken en dat was het.... en betalen.

Ik heb nu wel geen zin om een keertje of 10 per jaar naar de schouwing te gaan, op dit moment is alles ingeschreven maar vanaf 2022 zullen er een aantal n°platen worden
binnen gestuurd vrees ik.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door RC roadster »

Ik moest weten wat het probleem was met mijn nummerplaat (koppig/beetje lachen). Want niemand kost mij helpen toe,... als ook mijne hd dealer niet. Dan ben ik bij HD RMC geweest in Vilvoorde. En deze mensen hebben mij wel kunnen uitleggen en helpen ! Want de cpv nummerplaten kan je een speciale steun voor de Sportster bestellen. Waarmee je wel de 30° hoek kunt halen of respecteert. Maar zolang ik niet naar technische keuring moet of indien nog een boete . Blijf ik zo rijden met mijn huidige plaathouder van cpv.

Ik ken mensen die werken op Technische keuring. Die hebben nog geen info hoe het gaat verlopen. Maar waarschijnlijk controle op lichten/remmen en uitlaat. En uitlaat gaan ze kijken op e keuring en niet test op lawaai ,... . dus ja,... Je kunt gelijk hebben dat er veel platen zullen terug gestuurd worden. Maar ik ben wel benieuwd,... Wie dat de rem test zal mogen doen, jezelf of mensen van de TC,... en wat gaan ze doen als ze daar met ne groep toekomen ,... .Waarschijnlijk dan iets strenger keuren ;) .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Die remtest zal gewoon kijken naar de blokjes en schijven zijn denk ik, zie ze daar al op hun snuit gaan met je motor op die rollen :lol: , de remmen zien
ze zelfs bij mijn quad nog niet na, sta er langer aan te schuiven om mijn beurt af te wachten en te betalen dan de "controle" zelf.

Die uitlaten, tja , geen ene V&H short shorts met een E keur, zal maar al eens een stempelke laten maken en kan een zaakje opzetten :lol:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door RC roadster »

MoneyFor schreef: 27 mar 2020 14:27 Die remtest zal gewoon kijken naar de blokjes en schijven zijn denk ik, zie ze daar al op hun snuit gaan met je motor op die rollen :lol: , de remmen zien
ze zelfs bij mijn quad nog niet na, sta er langer aan te schuiven om mijn beurt af te wachten en te betalen dan de "controle" zelf.

Die uitlaten, tja , geen ene V&H short shorts met een E keur, zal maar al eens een stempelke laten maken en kan een zaakje opzetten :lol:
Ik denk dat dit niet goed gaat komen als ze op de snuit gaan,... maar ja,... enkel kijken naar de remblokken/schijven is niet testen he. Dus is het eigenlijk belachelijk. Omdit te doen voor de veiligheid van de moto rijder he. Puur geld voor de staat.

Ik heb geen gekeurde V&H op mijne HD. Als je ne stempel maakt, laat me anders iets weten. En geluk ik heb mijn originele uitlaten niet weg gedaan. Maar ik zit zo te denken om de E keur er uit te slijpen van mij originele en dat dan in mijn V&h in te lassen. maar ja,... gaan ze daar opvallen? Je moet ook papieren kunnen voorleggen he van die e keur,... .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Raf cool schreef: 27 mar 2020 16:57 ............... van mij originele en dat dan in mijn V&h in te lassen. maar ja,... gaan ze daar opvallen? Je moet ook papieren kunnen voorleggen he van die e keur,... .
Wel dat is geen slecht idee en papieren weet ik zo nog niet hoor, heb enkele maanden geleden S&S slip-ons gekocht voor mijn FXFBS en speciaal die met E-Keur gekocht
en iets meer betaald voor die E. In principe zijn dit identieke uitlaten als zonder E-Keur maar deze bevatten dan "niet verwijderbare" db killers. Het niet verwijderbaar
wordt bekomen door middel van speciale schroeven ( 3 stuks per uitlaat ) , ziet eruit als torx maar heeft meer kanten en in het midden een bolletje, ze hadden ze beter
vastgelast. Deze sleutels zijn niet zomaar te krijgen in de handel maar heb dit uiteraard zelf gemaakt ;) en ze zijn eruit. Vervolgens heb ik er gemaakt naar Amerikaans
model en torx veiligheid schroeven erin gezet. Je moet het kennen om het verschil te zien... maar nu na veel uitleg waar je niets aan hebt kom in to the point... er zijn
geen papieren voor de E-Keur. Ik heb gemaild met S&S en volgens hen is het nummer onder de E gekoppeld aan het type goedkeuring en dat moet volstaan, ik heb de mail
afgedrukt en zit bij mijn papieren van de motor. Nu niet dat ik daar van wakker lig maar de FXFBS en de Goldwing zullen de enigste 2 zijn die ooit naar een schouwing
zullen gaan. Beiden staan zo goed als origineel en enkel de FXFBS heeft dan die slip-on uitlaten die dan in orde zouden moeten zijn, al de rest heeft geen gekeurde uitlaten
enz...
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door RC roadster »

Interessant dat er geen papieren bij zijn, bij een E gekeurd uitlaat. Dan is het beste een kopie te maken van een gekeurde V&H en deze er in te kloppen. Want de E code linkt naar het merk en type van de uitlaat (als ze dit opzoeken) . Misschien eerst afwachten wat ze juist gaan doen. dan wel zien . Uiteindelijk is het voor mij in totaal 6 bouten en hij staat weer standaard. Maar ja, als je dit elk jaar moet doen,... .
Gebruikersavatar
RoelVP
350-499
350-499
Berichten: 393
Lid geworden op: 06 mar 2016 16:24
Has thanked: 241 times
Been thanked: 255 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door RoelVP »

Vreemd, k heb E gekeurde uitlaten en er zit buiten het plaatje op de uitlaat ook een papier bij met veel getallen en stempels en een hard kaartje, formaat bankkaart, met nog eens wat info en getallen. Dat papier en kaartje neem ik altijd mee.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

RoelVP schreef: 27 mar 2020 19:22 Vreemd, k heb E gekeurde uitlaten en er zit buiten het plaatje op de uitlaat ook een papier bij met veel getallen en stempels en een hard kaartje, formaat bankkaart, met nog eens wat info en getallen. Dat papier en kaartje neem ik altijd mee.
Ik weet het maar S&S doet het blijkbaar niet of niet meer en verwijzen gewoon naar het nummer op de uitlaat die overeenstemt met het typegoedkeuring
en dat moet volgens hen volstaan.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door EasyWim »

Buck schreef: 27 mar 2020 21:22 Zou dit wat zijn?

https://www.motea.com/en/side-mount-lic ... k-989549-0
Dat is een hele mooie side mount.

Ik heb de foto's eens goed bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen maar het lijkt erop dat dit model alleen in portrait is te gebruiken en niet in landscape (voor Nederlandse kentekens). Of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

De BE & NL platen zijn 210 breed en 143 hoog, als die is zoals op de afbeelding kan je hem zonder aan te passen niet voor de BE of NL plaat gebruiken. Wat wel
goed is aan die houder is dat je hem kan stellen, je kan volgens mij zelfs het verbinding stukje er van tussen laten.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

Bedankt! Jammer dat die niet past!

Als iemand een goed alternatief weet, shoot!
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door EasyWim »

MoneyFor schreef: 27 mar 2020 21:52 De BE & NL platen zijn 210 breed en 143 hoog, als die is zoals op de afbeelding kan je hem zonder aan te passen niet voor de BE of NL plaat gebruiken. Wat wel
goed is aan die houder is dat je hem kan stellen, je kan volgens mij zelfs het verbinding stukje er van tussen laten.
Ik heb de vraag bij Motea neergelegd of er ook een 'landscape' model bestaat. Ben benieuwd.
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

ben eens nieuwsgierig...
Zal wel heel algemeen antwoord worden. Heb al paar keer besteld bij motea, kwaliteit is OK, helpdesk weet eigenlijk nooit goed antwoord te geven op vragen...
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Producten zijn zeker oke, de movers die ik heb komen van daar, wel zijn ze er in geslaagd 3x na elkaar een set te leveren zonder de wielen. Die dienden dan telkens
te worden nageleverd wat ze ook deden zonder probleem maar of dat dit economisch verantwoord is denk ik niet ... wel voor de bezorgers natuurlijk :lol:
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

zeker, de motorlift en andere accessoires zijn kwalitatief wel goed.
Heb al een paar keer ene vraag gesteld, maar kreeg nooit concreet antwoord.
Bvb vroeg eens of hun sissy bar en hun bagagerekje samen konden gemonteerd worden. (beiden producten van hun). Kreeg antwoord dat ze dat niet weten, dat ik het kon proberen, maar dat gemonteerde onderdelen niet konden terug gestuurd worden... :o
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door EasyWim »

Buck schreef: 30 mar 2020 10:07 ben eens nieuwsgierig...
Zal wel heel algemeen antwoord worden. Heb al paar keer besteld bij motea, kwaliteit is OK, helpdesk weet eigenlijk nooit goed antwoord te geven op vragen...
Viel mee dit keer. Ik kreeg vanmorgen gelijk antwoord: de getoonde side mount is alleen geschikt voor Duitse nummerplaten en niet die van BE of NL. Ben benieuwd of ze dat er nu op de site bij gaan zetten.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

EasyWim schreef: 30 mar 2020 21:01 .... Ben benieuwd of ze dat er nu op de site bij gaan zetten.
Waarschijnlijk niet :lol:

RoelVP schreef: 27 mar 2020 19:22 Vreemd, k heb E gekeurde uitlaten en er zit buiten het plaatje op de uitlaat ook een papier bij met veel getallen en stempels en een hard kaartje, formaat bankkaart, met nog eens wat info en getallen. Dat papier en kaartje neem ik altijd mee.

Roel ik heb dit ook nog eens nagevraagd bij Harlieplaats, zij verkopen ook deze S&S met E Keur en zij bevestigen ook dat er niets van papieren bijkomt, enkel het nummer op de uitlaat.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

Ik heb de motea sidemount besteld. Kon geen andere vinden naar mijn zin. Het plan is dat ik zelf een achterplaatje maak om de nummerplaat op te bevestigen (ter vervanging van de motea plaat). Ik denk een stukje dikke aluminium traanplaat te gebruiken en die zwart te lakken.

Moneyfor, je bent relatief uit dezelfde streek, weet jij waar ze alu traanplaat verkopen van een 4mm dik op maat gezaagd? Heb je ook een idee welke hittebestendige zwarte lak (motip of andere) de kleur van de harley uitlaten benadert? Ik neem hittebestendig omdat ik ook wat retouches aan de uitlaat moet doen. (ongelukje met spanbandje heatshield).

thanks!
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Buck schreef: 29 apr 2020 09:24 Ik heb de motea sidemount besteld. Kon geen andere vinden naar mijn zin. Het plan is dat ik zelf een achterplaatje maak om de nummerplaat op te bevestigen (ter vervanging van de motea plaat). Ik denk een stukje dikke aluminium traanplaat te gebruiken en die zwart te lakken.
Als je die traanplaat gaat lakken moet je die goed ontvetten en eigenlijk een etsprimer voor alu-gebruiken want anders gaat die lak er snel afkomen en zeker met wat steenslag ofzo.

Moneyfor, je bent relatief uit dezelfde streek, weet jij waar ze alu traanplaat verkopen van een 4mm dik op maat gezaagd? Heb je ook een idee welke hittebestendige zwarte lak (motip of andere) de kleur van de harley uitlaten benadert? Ik neem hittebestendig omdat ik ook wat retouches aan de uitlaat moet doen. (ongelukje met spanbandje heatshield).

thanks!
Ik koop zelf mijn alu aan bij een NL groothandel :shock: maar die leveren enkel per plaat ( al dan niet op maat gemaakt ) , heb daar vorig jaar nog een complete plaat gekocht voor aan de vijver te gebruiken. Zij leveren gratis maar een complete plaat zou wat gek zijn natuurlijk.

Ik gebruik voor de sidemounts die ik maak meestal gewoon een platte ijzeren lat van 6mm dik bij 30mm breed en maak daarmee een T om bovenaan de ledverlichting te plaatsen en dan daaronder bevestig ik gewoon een plastic nummerplaathouder. Rijd al jaren met zulke maakleij rond en nog nooit geen prob gehad. Wat de hittebestendige verf betreft ga je nu lachen maar de best benaderend aan de V&H is die van de Action voor 4€, deze slaat een klein beetje grijs uit maar niet 100% zoals de V&H maar beter dan de Motip vind ik zelf.


Deze is dan mijn FXBB maar dan zie je wat ik bedoel.

IMG_4180.JPG

Ik gebruik zelf de plastic nummerplaathouders zoals die je krijgt van de garage bv maar je hebt ook alu houders en dan moet je niet gaan laten zagen en kan je ook zwart spuiten.

plaathouder-motor.jpeg
plaathouder-motor.jpeg (96.75 KiB) 15495 keer bekeken
alu plaathouder.jpg
alu plaathouder.jpg (4.59 KiB) 15495 keer bekeken
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Buck
50-99
50-99
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 dec 2018 20:24
Locatie: Aalst - Oost Vlaanderen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: sidemount nummerplaat

Ongelezen bericht door Buck »

Merci voor de tip!
Plaats reactie