kaatjes bike en leven....
- charlesb52
- *
- Berichten: 2941
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2059 times
- Been thanked: 1303 times
- Contacteer:
- kruisje
- 200-349
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 21 sep 2015 08:45
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 97 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
prachtig Kaatje.
hou totaal niet van graphics op een fiets, maar dit is wel heuuuuuuul gaaf !!
hou totaal niet van graphics op een fiets, maar dit is wel heuuuuuuul gaaf !!
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
- beemer_e91
- 200-349
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 03 dec 2018 15:28
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 76 times
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Thanks ben er ook heeeeel blij mee,vind hem mooier als nummer 1 dus is het toch ergens goed vpor geweest...
Zit bv in landkaart door mij Himalaya in geschreven, omdat ik het al jaren hierover heb dat ik dat wel graag wil,maar a best duur, en b hoogte met mijn longen onbekend of zuurstof gehalte dan genoeg is maar hij staat nu op mijn tank....net zoals het lintje voor longkanker heel subtiel.....vanavond na het eten gaan we hem erop zetten....
Zit bv in landkaart door mij Himalaya in geschreven, omdat ik het al jaren hierover heb dat ik dat wel graag wil,maar a best duur, en b hoogte met mijn longen onbekend of zuurstof gehalte dan genoeg is maar hij staat nu op mijn tank....net zoals het lintje voor longkanker heel subtiel.....vanavond na het eten gaan we hem erop zetten....
Never Give Up
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Morgen middag vol tanken en even nieuwe schroef gaan halen voor mijn kilometerteller, eentje blijft zwaar draaien dus is nie goed meer....ach ja moeten toch ergens naar toe rijden he...
Never Give Up
- charlesb52
- *
- Berichten: 2941
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2059 times
- Been thanked: 1303 times
- Contacteer:
-
- 100-199
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 21 jul 2016 20:20
- Locatie: rijssen
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 49 times
Re: kaatjes bike en leven....
prachtig hoe je dat gemaakt hebt,wou dat ik dat konscheurneusje schreef: ↑28 mar 2019 23:13 2
Zo en hij loopt weer....
Morgen middag vol tanken en even nieuwe schroef gaan halen voor mijn kilometerteller, eentje blijft zwaar draaien dus is nie goed meer....ach ja moeten toch ergens naar toe rijden he...
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Nou gisteren 120 km gereden,en heb sinds ander olietankje erop zit niet meer gereden,want meende dat hij lekte,maar toen lekte benzinetank,dus...dat probleem verholpen en gedacht dat dat alles was....
Toegevoegd in 1 minuut 56 secondes:
Toegevoegd in 1 minuut 56 secondes:
Never Give Up
-
- 1500-1749
- Berichten: 1607
- Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
- Has thanked: 174 times
- Been thanked: 349 times
Re: kaatjes bike en leven....
Ja je hebt er geen geluk bij. Maar een incontinente Harley is niks nieuws
- charlesb52
- *
- Berichten: 2941
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2059 times
- Been thanked: 1303 times
- Contacteer:
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
vertel mij wat,wordt er gek van zo.....pffffffff nou dit weer oplossen,ze hebben gewoon misschien iets niet goed aangesloten met ander olietankje plaatsen....en ik ben toen daarna naar huis gereden, en meteen gezegd hij lekt nog olie,en toen bleek dus dat hij benzine lekte, dus toen was het eerst oude tank lassen,die lekte weer bij thuiskomst pff dus nieuwe tank en nu nog steeds of ja nog erger olielek,maar ja gisteren ook langer gereden als 25 km...wordt er langzaam aan gek van wat het kost iedere keer .....ik ben nu even ten einde raad en weet even niet meer wat te doen........mischien eens naar @Sporty in vlijmen rijden.......ben het beu dat er steeds gesleuteld wordt en nu na anderhalf jaar nog geen verbetring is,zelf voor ander tankje gezorgd........
Never Give Up
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Nou goed nieuws de motorzaak gaat kijken of er bij het plaatsen van de andere olietank iets fout is gegaan,en als dat zo is is alles kosteloos uiteraard ...hij wil natuurlijk niet dat hij een slechte naam krijgt en vind het heel erg vervelend,zaterdag had hij het te druk en vanmorgen belde hij me......vanavond breng ik hem erheen ..
nou fingers crossed dat het nu eindelijk eens opgelost wordt dat olie probleem,loop ik al vanaf 2017 mee
en dat het niet aan de motor ligt of weer veel geld gaat kosten.......want wordt er langzaam aan een beetje moedeloos van....
nou fingers crossed dat het nu eindelijk eens opgelost wordt dat olie probleem,loop ik al vanaf 2017 mee
en dat het niet aan de motor ligt of weer veel geld gaat kosten.......want wordt er langzaam aan een beetje moedeloos van....
Never Give Up
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Nou wat een service,ondanks dat het dus een ander probleem is heeft hij het zolang gratis voor me opgelost...
Eerst gewoon kijken of nu de slang langer is hij nog veel lekt,zo ja dan moet hij gemaakt worden...zondag dus testrit....
Ben zo blij dat we eindelijk weten waar het vanaf komt had dus helemaal niks met mijn olietankje te maken...
Zal proberen juist uit te leggen er loopt een ontluchtingsslang vanuit de primairekast en die liep eerst dus tot onder mijn olietankje...hij heeft hem nu langer gemaakt,probleem is dus gevonden en zeer waarschijnlijk een keering of pakking bij krukas, daarvoor moet primaire kast etc los....Eerst gewoon kijken of nu de slang langer is hij nog veel lekt,zo ja dan moet hij gemaakt worden...zondag dus testrit....
Ben zo blij dat we eindelijk weten waar het vanaf komt had dus helemaal niks met mijn olietankje te maken...
Never Give Up
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Hoi Karin,
Hopelijk opgelost met de langere darm op de primary ontluchting, normaal steek je die in het frame achter het olie tankje.
Ook een mooie oplossing is een filtertje op de ontluchting darm i.p.v. het frame, dat filtertje houd dan de eventuele olie
tegen.
Maar zit er niet gewoon teveel olie in de primary zou ik me dan de vraag eerst stellen hoor, alvorens naar die pakkingen te kijken
want dat lijkt me niet de oorzaak maar tja wie ben ik die een pro zijn mening zou tegen spreken
Doe de derby cover er eens af anders en kijk tot waar je olie zit, die mag maximaal tot aan de onderzijde van je koppelingsplaten
zitten. Afhankelijk van welke pakking je hebt zitten kan je ze stuk maken met de derby te verwijderen, hou daar dus rekening mee
want anders haal je die het beste in reserve als je direct terug wil rijden na het nakijken.
Hier een filmpje van DELBOY , vanaf een minuut of 8 kan je kijken, dan begint die over het belangrijkste voor jou.
Hopelijk opgelost met de langere darm op de primary ontluchting, normaal steek je die in het frame achter het olie tankje.
Ook een mooie oplossing is een filtertje op de ontluchting darm i.p.v. het frame, dat filtertje houd dan de eventuele olie
tegen.
Maar zit er niet gewoon teveel olie in de primary zou ik me dan de vraag eerst stellen hoor, alvorens naar die pakkingen te kijken
want dat lijkt me niet de oorzaak maar tja wie ben ik die een pro zijn mening zou tegen spreken
Doe de derby cover er eens af anders en kijk tot waar je olie zit, die mag maximaal tot aan de onderzijde van je koppelingsplaten
zitten. Afhankelijk van welke pakking je hebt zitten kan je ze stuk maken met de derby te verwijderen, hou daar dus rekening mee
want anders haal je die het beste in reserve als je direct terug wil rijden na het nakijken.
Hier een filmpje van DELBOY , vanaf een minuut of 8 kan je kijken, dan begint die over het belangrijkste voor jou.
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Filmpje van je bekeken @MoneyFor zo deed ik versnellingsbak olie erin en koppeling stellen achter die veer(niet hrlemaal afgekeken eerlijk gezegd).
Maar probleem bij mij is dat er twee oliën zich mengen....
Gisteren 157 km gereden en hij lekt nog steeds...
Dus vandaag is hij wederom naar de garage vertrokken om te zien of het de keering of pakking bij krukas is en hopelijk is mijn krukas zelf nog wel goed.....pray for the best ,en hopelijk niet te duur ..
Hij moet nu onderhand gewoon goed zijn,vooral omdat we in juni naar Duitsland en juli naar Kroatië gaan....en ik eind april naar sas van gent en mei naar son en juni ladies on harleys...dus wacht niks meer af...maken die hap
Maar probleem bij mij is dat er twee oliën zich mengen....
Gisteren 157 km gereden en hij lekt nog steeds...
Dus vandaag is hij wederom naar de garage vertrokken om te zien of het de keering of pakking bij krukas is en hopelijk is mijn krukas zelf nog wel goed.....pray for the best ,en hopelijk niet te duur ..
Hij moet nu onderhand gewoon goed zijn,vooral omdat we in juni naar Duitsland en juli naar Kroatië gaan....en ik eind april naar sas van gent en mei naar son en juni ladies on harleys...dus wacht niks meer af...maken die hap
Never Give Up
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3144
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1329 times
- Been thanked: 1574 times
- Contacteer:
-
- 50-99
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 26 dec 2018 19:31
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 23 times
Re: kaatjes bike en leven....
Ik zag je motor nog staan afgelopen maandag bij open dag van A3 motoren. Betekend dat dat je het lek hebt opgelost?
- scheurneusje
- 900-999
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 368 times
- Contacteer:
Re: kaatjes bike en leven....
Hij is weer terug geweest en de keering was inderdaad kapot,maar toch blijft er wat lekken uit de slang, maar aangezien hij nog smerig was,heb ik hem gisteren maar eens gewassen......en ga ik hem maar in de gaten houden,eerst merkte je dat natuurlijk niet zo dat lekken,omdat die slang onder olietankje zat , en eerst eens kijken of het niet minder wordt,kan ook zijn van teveel olie in het begin toch........ ,heb besloten om me er even niet meer te druk om te maken,omdat er hier thuis stroomprobleem en nieuwe vloer die niet goed is gelegd etc problemen genoeg zijn...........om gek van te worden,maar doen we lekker niet ...dus ik ga gewoon rijden,ik rij er tenslotte zo al bijna zon 15000 km mee ,want hij lekt al vanaf het begin hahahahaha.. ..
painting is mooi geworden he,........
painting is mooi geworden he,........
Never Give Up
-
- 50-99
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 26 dec 2018 19:31
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 23 times
Re: kaatjes bike en leven....
Lijkt me sterk dat je teveel olie in de primair zou doen. Je koopt de olie van Eurol (chain en gearbox heet die uit mijn hoofd) voor Harley in flesjes van 1L. En dat moet er ook precies in, bij die van mij althans. Tenzij dat bij een 1200 anders is?MoneyFor schreef: ↑06 apr 2019 08:32 Hoi Karin,
Hopelijk opgelost met de langere darm op de primary ontluchting, normaal steek je die in het frame achter het olie tankje.
Ook een mooie oplossing is een filtertje op de ontluchting darm i.p.v. het frame, dat filtertje houd dan de eventuele olie
tegen.
Maar zit er niet gewoon teveel olie in de primary zou ik me dan de vraag eerst stellen hoor, alvorens naar die pakkingen te kijken
want dat lijkt me niet de oorzaak maar tja wie ben ik die een pro zijn mening zou tegen spreken
Doe de derby cover er eens af anders en kijk tot waar je olie zit, die mag maximaal tot aan de onderzijde van je koppelingsplaten
zitten. Afhankelijk van welke pakking je hebt zitten kan je ze stuk maken met de derby te verwijderen, hou daar dus rekening mee
want anders haal je die het beste in reserve als je direct terug wil rijden na het nakijken.
Hier een filmpje van DELBOY , vanaf een minuut of 8 kan je kijken, dan begint die over het belangrijkste voor jou.
En ook al zou je om wat voor reden dan ook iets te veel olie in doen maakt dat ook nog niet zoveel uit denk ik. Is meer dat als je de derby cover er vanaf zou pakken de olie over de rand zou lopen wat natuurlijk niet handig is, maar niet schadelijk als hij dicht is.
Maar je zou uiteraard de olie van de primair/versnellingsbak even kunnen aflaten om te zien hoeveel eruit komt. Dan weet je zeker of dat niet het probleem is.
- Johan m
- 500-599
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 21 sep 2015 21:08
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 369 times
Re: kaatjes bike en leven....
Het gaat niet over te veel vullen, maar om een kapotte krukaskeerring.Roland- schreef: ↑24 apr 2019 13:04Lijkt me sterk dat je teveel olie in de primair zou doen. Je koopt de olie van Eurol (chain en gearbox heet die uit mijn hoofd) voor Harley in flesjes van 1L. En dat moet er ook precies in, bij die van mij althans. Tenzij dat bij een 1200 anders is?MoneyFor schreef: ↑06 apr 2019 08:32 Hoi Karin,
Hopelijk opgelost met de langere darm op de primary ontluchting, normaal steek je die in het frame achter het olie tankje.
Ook een mooie oplossing is een filtertje op de ontluchting darm i.p.v. het frame, dat filtertje houd dan de eventuele olie
tegen.
Maar zit er niet gewoon teveel olie in de primary zou ik me dan de vraag eerst stellen hoor, alvorens naar die pakkingen te kijken
want dat lijkt me niet de oorzaak maar tja wie ben ik die een pro zijn mening zou tegen spreken
Doe de derby cover er eens af anders en kijk tot waar je olie zit, die mag maximaal tot aan de onderzijde van je koppelingsplaten
zitten. Afhankelijk van welke pakking je hebt zitten kan je ze stuk maken met de derby te verwijderen, hou daar dus rekening mee
want anders haal je die het beste in reserve als je direct terug wil rijden na het nakijken.
Hier een filmpje van DELBOY , vanaf een minuut of 8 kan je kijken, dan begint die over het belangrijkste voor jou.
En ook al zou je om wat voor reden dan ook iets te veel olie in doen maakt dat ook nog niet zoveel uit denk ik. Is meer dat als je de derby cover er vanaf zou pakken de olie over de rand zou lopen wat natuurlijk niet handig is, maar niet schadelijk als hij dicht is.
Maar je zou uiteraard de olie van de primair/versnellingsbak even kunnen aflaten om te zien hoeveel eruit komt. Dan weet je zeker of dat niet het probleem is.
Dan loopt er motorolie in de primair en kan het niveau zover stijgen dat hij olie uit de ontluchting blaast.